Skocz do zawartości

Ciągłe resety Xiaomi Note 9 Pro z włożoną kartą SIM


tweant

Rekomendowane odpowiedzi

17 godzin temu, LeBomB napisał:

U mnie resety były przy włączonym GPS, potem jeszcze przy dwóch kartach SIM. Oba problemy obecnie ustąpiły. Problem z GPS ustąpił po aktualizacji aplikacji systemowych m.in. Instalator pakietów, panel sterowania. Problem z dual sim po aktualizacji do MIUI 12. Jakoś tak, nie pamiętam dokładnie, bo odkąd mam MIUI 12 problem został całkowicie wyeliminowany, trzeba by przejrzeć posty które pisałem tu na forum.

Przełączyłem na chwilę żeby zobaczyć czy dalej jest problem z LTE i po 2min w Google maps reset. Nagrałem filmik z tego resetu i wysłałem do serwisu maila co oni na to. Po świętach wyśle im ten szajs.

 

We at Xiaomi values your trust and we apologize for the inconvenience. Rest assured that we'll assist you on this.

Could you please try to do factory reset after backing up data firstly to see if you can solve the problem? As you mentioned the phone is new, I suggest it might be a more fundamental problem. If factory reset is not working, could you please visit after-sale service for further help?

Our warranty information can be viewed at https://www.mi.com/global/service/warranty/.

We would appreciate your patience and understanding.

Edytowane przez mrosi
Nie przewalamy bezmyślnie całej, cytowanej zawartości...
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i niestety pomimo FR i ponownej konfiguracji telefonu restart nastąpił po ok 72h :/ nie mam już cierpliwości :/ rozpocząłem procedurę odblokowywania BL jednak 168h trzeba odczekać :/ co nie jest na rękę. Przełączę się na 3g jeśli to pomoże to telefon leci na rękojmie. 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hallo, ja wczoraj testowałem tel. z włączonym LTE i Google Maps przez ok. 45 min. będąc na spacerze z psem, chodzi normalnie. Dodam, że rano niestety musiałem przywrócić ustawienia fabryczne, bo jakimś cudem tel. uznał, że obie karty - 1 abonament i 2 na kartę, to karty główne i nie szło połączyć się prze LTE - kolejny cud. Przypomnę tylko, że tel. był w CCS w lipcu i wrócił z opisem sprawny. Jeszcze jedno w ustawieniach wyłączyłem NFC i w ustawieniach kart dual LTE. Cóż będę obserwował. Pozdrawiam. ;-) Aha dodam jeszcze, że przed aktualizacją aplikacji Google mapy zawiesiły telefon po ok. 10 minutach.

Edytowane przez Sebi Bastek
  • Sad 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam note 9 pro w wersji 6/128 od lipca, sam się restartuje i to losowo, truboladowanie przeważnie się nie załącza. Oddawałam telefon na reklamacje w euro agd w padzierniku/listopadzie. telefon wrocił z przeinstalowanym systemem i oświadczeniem, że reklamacja nieuznana bo nic nie znaleziono. w dalszym ciagu sdzieje się to samo i mam wrażenieże częściej a nie ma on jeszcze nawet poł roku. jutro ide znowu go odaać, ale jest to już męczące. pierwszy raz wzielam xiaomi mimo że nie ufam, ale był zachwalany a po huawei szukalam cos rownie dobrego. I nie wyszło. telefon jest z partii z maja. Czy ktoś musiał oddawać kilka razy i uznali wkoncu reklamację?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Ola989898989 napisał:

nieuznana bo nic nie znaleziono. w dalszym ciagu sdzieje się to samo i mam wrażenieże częściej a nie ma on jeszcze nawet poł roku. jutro ide znowu go odaać, ale jest to już męczące. 

Oczywiście że nic nie znaleziono bo problem restartu pojawia się tylko na danych mobilnych. Pewnie nawet karty SIM nie włożyli do telefonu więc problem nie wystąpił. Setki ludzi wysyła te telefony z takim samym problemem a oni głupa palą. Tydzień temu napisałem maila do serwisu Xiaomi wraz z filmem z restartu i opisem co kiedy się dzieje przy jakich opcjach. Nic nie odpisali. Serwis krzak pan kaziu 

 

 

Do moderatorów forum.

Edytowałem komentarz a wysłało się jako nowy. Nie wiem gdzie usuwa się komentarze. 

Edytowane przez Satanistov
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 16.12.2020 o 11:40, myysilent napisał:

Zakupiłam telefon RN9 Pro w RTV EURO AGD 4 dni temu w tym czasie zrestartował mi sie ok 20 razy. Nagle telefon przestaje reagować na dotyk, pojawia sie biały ekran i telefon sie resetuje. Występowało to podczas włączenia aparatu, grania, pisania wiadomości a nawet gdy go nie używałam w dzień czy też w nocy. Jest to bardzo uciążliwe na dłuższą mete. Xiaomi mam pierwszy raz, chciałam dać mu szanse bo zapowiadał się obiecująco ale niestety się zawiodłam.

Dodatkowo posiadam opaske Samsung Fit e, z którą nie miałam problemu w poprzednim telefonie (Samsung Galaxy s7 edge) a w tym przypadku gdy aplikacja (Wearable) nie była włączona w tle to zegarek sie rozłączał a nawet gdy aplikacja była w tle to jak przez dłuższy czas nie używałam telefonu (a leżał obok) to i tak traciło połączenie.

Dziś jadę do sklepu z tym telefonem i zobaczymy co zrobią, po wpisach które tu czytam niekoniecznie mi sie uśmiecha dalsze posiadanie tego telefonu.

Dzisiaj otrzymałam sms,  że moja reklamacja nie może być uwzględniona ponieważ reklamowany towar jest zgodny z umowa, wolny od wad, za które odpowiada sprzedawca. Niestety sprzętu odebrać i tak nie mogę bo sklep w którym składałam reklamacje jest zamknięty. Nie mam pojęcia czy cokolwiek z nim robili dowiem sie po 17 stycznia, jeżeli ta wada będzie się pokazywać nadal będę do skutku składać reklamacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, myysilent napisał:

Niestety sprzętu odebrać i tak nie mogę bo sklep w którym składałam reklamacje jest zamknięty. Nie mam pojęcia czy cokolwiek z nim robili dowiem sie po 17 stycznia, jeżeli ta wada będzie się pokazywać nadal będę do skutku składać reklamacje.

Telefon brałem w Orange w jednej z galerii która jest zamknięta. Wydaje się lepszym rozwiązaniem wysłać telefon do serwisu CCS z dokładnym opisem co się dzieje. Jeśli nic nie zrobią a problem dalej będzie to dopiero oddać telefon na rękojmię do sprzedawcy z adnotacją że już telefon był w serwisie a problem nadal istnieje. Ja tak zrobię

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Satanistov napisał:

Telefon brałem w Orange w jednej z galerii która jest zamknięta. Wydaje się lepszym rozwiązaniem wysłać telefon do serwisu CCS z dokładnym opisem co się dzieje. Jeśli nic nie zrobią a problem dalej będzie to dopiero oddać telefon na rękojmię do sprzedawcy z adnotacją że już telefon był w serwisie a problem nadal istnieje. Ja tak zrobię

Życzę powodzenia, sprzedawca i tak odeśle telefon do CCS i na podstawie ich opinii podejmie decyzję i kółko się zamknie. Proponuję od razu dołączyć plik z nagranym resetem telefonu. U mnie dopiero przesłanie takiego filmiku spowodowało zmianę opinii serwisu (CCS) i uznanie rękojmi przez sprzedawcę.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, wpr napisał:

Życzę powodzenia, sprzedawca i tak odeśle telefon do CCS i na podstawie ich opinii podejmie decyzję i kółko się zamknie. Proponuję od razu dołączyć plik z nagranym resetem telefonu. U mnie dopiero przesłanie takiego filmiku spowodowało zmianę opinii serwisu (CCS) i uznanie rękojmi przez sprzedawcę.

Najpierw wyśle do serwisu z dokładnym opisem i nagram z 20 filmów z restartu na płytę CD i dołączę do telefonu jak kurier zabierze do CCS. A rękojmię jaką wybrałeś? Zwrot pieniędzy czy wymiana telefonu na nowy? Jeśli wziąłem w abonamencie w Orange to ciekawe co powiedzą na wymianę na inny model lub zwrot pieniędzy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Dopadło i mnie to nieszczęście.Telefon wyłącza się w bardzo różnych okolicznościach przyrody.Nie zdążyłem go nawet zabrać na przejażdżkę a już wiedziałem,że zaliczam sie do grona szczęśliwców.Mapa,rozmowa video,jakas inna przypadkowa aplikacja i biały ekran a potem podaj pin :shock: Raz zresetował się w nocy,podczas leżenia na półce.

 

W poniedziałek wioze do salonu orange.Wzięty na umowę.Jakby ktoś miał jakieś konktery jak zostało to załatwione w orange to bardzo proszę.Ja poźniej napisze jak moja sprawa się rozwinie.

 

Edytowane przez kotlomyj123
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, kotlomyj123 napisał:

W poniedziałek wioze do salonu orange.Wzięty na umowę.Jakby ktoś miał jakieś konktery jak zostało to załatwione w orange to bardzo proszę.Ja poźniej napisze jak moja sprawa się rozwinie.

 

Zapewne oddasz do salonu i będziesz czekał 2tyg na podjęcie przez nich decyzji co dalej a i tak telefon trafi do serwisu na kolejne 2tyg. Lepiej od razu wysłać do CCS a jak wróci i dalej będzie lipa to dopiero do salonu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 2.01.2021 o 17:26, kotlomyj123 napisał:

Witam.

Dopadło i mnie to nieszczęście.Telefon wyłącza się w bardzo różnych okolicznościach przyrody.Nie zdążyłem go nawet zabrać na przejażdżkę a już wiedziałem,że zaliczam sie do grona szczęśliwców.Mapa,rozmowa video,jakas inna przypadkowa aplikacja i biały ekran a potem podaj pin :shock: Raz zresetował się w nocy,podczas leżenia na półce.

 

W poniedziałek wioze do salonu orange.Wzięty na umowę.Jakby ktoś miał jakieś konktery jak zostało to załatwione w orange to bardzo proszę.Ja poźniej napisze jak moja sprawa się rozwinie.

 

Jeżeli kupiłeś przez infolinie masz 2 tyg na odesłanie telefonu tak po prostu i umowa na tel nieważna. Jeżeli w salonie to chyba będzie ciężej. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, benek1994 napisał:

Jeżeli kupiłeś przez infolinie masz 2 tyg na odesłanie telefonu tak po prostu i umowa na tel nieważna. Jeżeli w salonie to chyba będzie ciężej. 

Ja kupiłem w salonie. Telefon przyjeli w serwisie dzisiaj rano a o 12.00 już zakończone czynności serwisowe i gotowy do odesłania...coś szybko im to poszło. Póki co nie uzyskałem informacji co zrobili 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę ze większość ma problemy w Orange z kartami Orange. W 90% te problemy powoduje stara karta SIM. Wymiana na nową to pierwsze co trzeba zrobić! Serwis może nie widzieć problemu, bo na nowych kartach nie występuje. Dziwi że przy skali problemu sam support Orange tego nie wie. Stare karty w innych telefonach działają z reguły prawidłowo, a w tym z jakichś powodów nie. Restarty przy LTE i ostatnio brak możliwości dodzwonienia się.

Dziś sobota, salony Orange w Galeriach czynne. Kartę można wymienić (niestety to Orange i 25 zl prawdopodobnie zainkasują).

 

Edytowane przez FromWP
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajomy jakiś czas temu kupił smartfona lenovo i miał problem z funkcją CLIP czyli z rozpoznawaniem numerów. Wszystkie połączenia przychodziły jako numery zastrzeżone lub nieznane. Kartę miał w Play. Sieć twierdziła, że wszystkie usługi działają prawidłowo więc wymienił kartę, dalej miał ten sam problem. Dopiero pomogła zmiana sieci.

Już wcześniej się zastanawiałem, czy to np. nie problem związany z oprogramowaniem karty SIM danej sieci, albo w ogóle problem po stronie operatora, skoro w wielu przypadkach restarty pojawiają się po umieszczeniu karty SIM.

Dlatego też serwis odsyła urządzenia jako sprawne, bo bez karty SIM, albo z kartą innego operatora urządzenie może działać normalnie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kartę od razu wymieniłem na nową i to nie pomogło. Próbowałem karty sim żony i dalej problem z restartami. Telefon wysłałem do serwisu z opisem co kiedy sie dzieje i co robiłem oraz nagrałem całą płytę z filmami z restartów. Telefon naprawiali niby godzinę sądząc po statusie na CCS. Wysłałem zapytanie co zrobili i nie otrzymałem odpowiedzi. Czyli pewnie nic nie zrobili. Telefon jest już u kuriera więc przyjdzie w poniedziałek lub wtorek. 

 

Dlatego też serwis odsyła urządzenia jako sprawne, bo bez karty SIM, albo z kartą innego operatora urządzenie może działać normalnie

 

Dlatego jeśli telefon przyjdzie jako sprawny oddaje go na rękojmię. Telefon jest w abonamencie Orange więc ma działać w Orange 

Edytowane przez AdamQ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, LeBomB napisał:

@AdamQ Żona też ma w Orange? Jak tak to czy masz dostęp do karty innego operatora, żeby tylko sprawdzić czy problem również będzie występował? Z czystej ciekawości po prostu.

Tak, żona też ma w Orange. Od 20lat mamy te same numery. Od Idei zaczynaliśmy. Telefon i tak przyjdzie z serwisu dopiero w poniedziałek lub wtorek. Otrzymałem wiadomość z serwisu co zrobili:

"Wymiana płytki złącz (USB).Aktualizacja oprogramowania."

Po czytaniu kilku forum nawet zagranicznych gdzie użytkownicy T-Mobile też mieli problem to nie testowałem z inną siecią. Jak telefon wróci do mnie i problem z resetami w Orange nadal będzie to pójdę do kolegi bo ma w Play. Mam nadzieję, że po powrocie z CCS problemu już nie będzie.

Edytowane przez Satanistov
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Satanistov napisał:

Tak, żona też ma w Orange. Od 20lat mamy te same numery. Od Idei zaczynaliśmy. Telefon i tak przyjdzie z serwisu dopiero w poniedziałek lub wtorek. Otrzymałem wiadomość z serwisu co zrobili:

"Wymiana płytki złącz (USB).Aktualizacja oprogramowania."

Po czytaniu kilku forum nawet zagranicznych gdzie użytkownicy T-Mobile też mieli problem to nie testowałem z inną siecią. Jak telefon wróci do mnie i problem z resetami w Orange nadal będzie to pójdę do kolegi bo ma w Play. Mam nadzieję, że po powrocie z CCS problemu już nie będzie.

Koledzy, niestety jest partia telefonów, która ma wadę powodującą restarty. Tylko wymiana na nowy egzemplarz pozbawionej tej wady da zadowolenie...

 

Edytowane przez miras2020
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, miras2020 napisał:

Koledzy, niestety jest partia telefonów, która ma wadę powodującą restarty. Tylko wymiana na nowy egzemplarz pozbawionej tej wady da zadowolenie...

 

Wiem ale oddając od razu na rękojmię do salonu Orange i tak by wysłali to do serwisu więc będę teraz miał podkładkę że serwis nie umie naprawić 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, miras2020 napisał:

Koledzy, niestety jest partia telefonów, która ma wadę powodującą restarty. Tylko wymiana na nowy egzemplarz pozbawionej tej wady da zadowolenie...

 

A skąd takie informacje, że jest cała partia ?? Masz może numery tych partii albo daty produkcji telefonów ? Na chwilę obecną swój problem rozwiązałem biorąc moto g5g plus zamiast rn9p, jednak przyzwyczajenia do miui zrobiły swoje i nie potrafię jeszcze zaakceptować kilku rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy a czy ktoś z was sprawdzał jak zadziała nowa karta SIM ORANGE? Kupić starter za 5zł i spróbować, czy winna jest stara karta sim. Mój kolega ma note 9 pro i nie ma problemów z Orange, bo wkładałem swój świeży numer z kilku miesięcy, po przeniesieniu, więc może jednak stara karta sim jest winna.

Edytowane przez marcin19883
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, marcin19883 napisał:

 więc może jednak stara karta sim jest winna.

Ja miałem nówkę kartę włożoną i lipa. Żony kartę też próbowałem i dalej to samo. Czyli wychodzi na to że niektóre sztuki są uwalone.

 

29 minut temu, FromWP napisał:

Raczej nic. Jak nie pomoże to reklamuj w Orange do skutku.

Też mi się wydaje że nic a wymienili to na odczepnego bo część bardzo tania. po 15zł można oryginalne kupić. Wysłałem im telefon razem z kilkunastoma filmami z restartów a wymienili złącze usb...co za serwis...masakra. No nic narazie nie ma co narzekać tylko poczekać max do wtorku na telefon i testować. Nagram film już od momentu otwierania przesyłki...lubię zbierać dowody

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, WD40 napisał:

@szablixWczoraj wgrałem MIUI Polska na Redmi Note 6 Pro i stockowy ROM Redmi Note 9 Pro wygląda jak ubogi krewny. O ile lubiłem MIUI to MIUI Polska jest o klasę wyżej. W tygodniu zajmę się odblokowaniem bootloadera na RN9P.

Wracając do tematu nie wiem skąd informacje, że całe partie?! Ja bym raczej stawiał na konkretne sztuki bo z tego co czytałem od czerwca z tych samych partii czasem problem był a innym razem nie było. I jeśli jest błąd ogólny to moim zdaniem w kontroli jakości.

No ja BL odblokowałem, najpierw problemy z wgraniem miałem TWRP. Po walce udało się niestety w dziale tutoriale pod instalacja miui.eu pisałem jaki błąd podczas instalacji mi wyskoczył, bo nie udało się wgrać. Jednak nie otrzymałem odpowiedzi. RN9P robił chwilowo za przycisk do papieru. Przez miflash udało się go ożywić.

3 godziny temu, marcin19883 napisał:

Koledzy a czy ktoś z was sprawdzał jak zadziała nowa karta SIM ORANGE? Kupić starter za 5zł i spróbować, czy winna jest stara karta sim. Mój kolega ma note 9 pro i nie ma problemów z Orange, bo wkładałem swój świeży numer z kilku miesięcy, po przeniesieniu, więc może jednak stara karta sim jest winna.

Brałem nówkę do rn9p bo w rn4x nie miałem nano tylko micro i wymieniałem. I restarty miały miejsce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, Satanistov napisał:

Oddałeś go na rękojmię czy na gwarancję? Jaki finał sprawy?

Finał sprawy taki, że dla siebie kupiłem moto g 5gplus. Dzieciaki dostały rn9x i leży na testach po zmianach romu. Bo tak nakombinowałem, że kilka razy tylko działał fastboot (na całe szczęście). Jednak wole romy miui. I to mnie boli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, szablix napisał:

FJednak wole romy miui. I to mnie boli.

Teraz mam w zastępstwie Samsunga J500... Ale szajs. 8GB pamięci wew i po trzech aplikacjach wgranych już nie synchronizuje poczty bo miejsca brakuje....

I jak przechodzi test RN9P? Dalej się resetuje? Miui w porównaniu z tym co jest w tym szajsungu to już wolę restartującego się RN9P :) A po odblokowaniu bootloadera nie traci gwarancji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...