Skocz do zawartości

Ciągłe resety Xiaomi Note 9 Pro z włożoną kartą SIM


tweant

Rekomendowane odpowiedzi

Niestety u mnie zaczął problem narastać :/ W ciągu 24h restart 2 razy. Jeden myślałem, że przypadkiem. Drugi nastąpił po wysłaniu sms. Czego się nie spodziewałem. 

Wysłałem dokładnie 2 sms, odłożyłem telefon, nagle patrzę wpisz pin :/ czyli nastąpił restart. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, szablix napisał:

Niestety u mnie zaczął problem narastać :/ W ciągu 24h restart 2 razy. Jeden myślałem, że przypadkiem. Drugi nastąpił po wysłaniu sms. Czego się nie spodziewałem. 

Wysłałem dokładnie 2 sms, odłożyłem telefon, nagle patrzę wpisz pin :/ czyli nastąpił restart. 

Zmień z LTE na 3G. U mnie problem zniknął

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też uważam, że przełączenie na 3G, to tylko doraźne rozwiązanie. Od przyszłego roku rozpocznie się wyłączanie nadajników 3G i co potem... telefon do kosza? Ja bym nie odpuszczał reklamacji, tym bardziej, że są egzemplarze wolne od tej wady (swojego mam od kilku miesięcy i ani razu się nie zrestartował).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, miras2020 napisał:

Też uważam, że przełączenie na 3G, to tylko doraźne rozwiązanie. Od przyszłego roku rozpocznie się wyłączanie nadajników 3G i co potem... telefon do kosza? Ja bym nie odpuszczał reklamacji, tym bardziej, że są egzemplarze wolne od tej wady (swojego mam od kilku miesięcy i ani razu się nie zrestartował).

Będą nas szczepić to po co telefony. Mam gwarancję 2 lata także mam czas. A przynajmniej spoko zdjęcia porobie na święta

Dnia 14.12.2020 o 18:04, szablix napisał:

Na razie zmieniłem automatyczne na ręczny wybór sieci. Zobaczymy czy to coś da. 

Pomogło?

Zanim wyłączą nadajniki 3G to pewnie zaproponują mi nowy telefon w abonamencie hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Satanistov napisał:

Będą nas szczepić to po co telefony.

No tak 5g będziemy odbierać bezpośrednio przez mózg.

Restart związany jest z błędnymi instrukcjami wykonywanymi przez procesor, aby uniknąć uszkodzeń następuje restart automatyczny (taki blue screen). Przyczyna jest zazwyczaj programowa np uszkodzony plik na skutek niedopracowań lub błędy w kompilacji. Sprzętowy błąd może spowodować praktycznie tylko wadliwa pamięć RAM lub któryś z procesorów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakupiłam telefon RN9 Pro w RTV EURO AGD 4 dni temu w tym czasie zrestartował mi sie ok 20 razy. Nagle telefon przestaje reagować na dotyk, pojawia sie biały ekran i telefon sie resetuje. Występowało to podczas włączenia aparatu, grania, pisania wiadomości a nawet gdy go nie używałam w dzień czy też w nocy. Jest to bardzo uciążliwe na dłuższą mete. Xiaomi mam pierwszy raz, chciałam dać mu szanse bo zapowiadał się obiecująco ale niestety się zawiodłam.

Dodatkowo posiadam opaske Samsung Fit e, z którą nie miałam problemu w poprzednim telefonie (Samsung Galaxy s7 edge) a w tym przypadku gdy aplikacja (Wearable) nie była włączona w tle to zegarek sie rozłączał a nawet gdy aplikacja była w tle to jak przez dłuższy czas nie używałam telefonu (a leżał obok) to i tak traciło połączenie.

Dziś jadę do sklepu z tym telefonem i zobaczymy co zrobią, po wpisach które tu czytam niekoniecznie mi sie uśmiecha dalsze posiadanie tego telefonu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Przystalek98 napisał:

Do osób które oddawały telefon, dawaliście na rękojmię czy gwarancję ? 

(Tel. Kupiony w RTV euro AGD, z tytułu rękojmi odrzucona gwarancja) 

Teraz udało mi się nagrać jak telefon przy włączonym youtube się zacina i resetuje...

Na rękojmię, a jako sposób załatwienia reklamacji poprosiłam o zwrot gotówki. Teraz tylko czekać 14 dni na odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Przystalek98 napisał:

Mi pracownik sklepu odradził wpisania zwrotu gotówki że względu na to że "krzywo na to patrzą" więc było jako wymiana. Odrzucili, nie wiem czy nie lepszym sposobem będzie oddanie na reklamacje.

Mi powiedzieli ze jeżeli reklamacja będzie rozpatrzona pozytywnie to wymiana na nowy, naprawa lub zwrot gotówki to to samo a że mu wspominałam że nie uśmiecha mi się już posiadanie tego sprzętu to wpisał od razu że zwrot gotówki. No chyba że serwis uzna że telefon nie posiada wady to sklep ponosi koszt naprawy żebym nie dostała tego samego bubla. Pracownik dodał, że raczej powinni rozpatrzyć pozytywnie więc mam nadzieje, że tak będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, myysilent napisał:

Mi powiedzieli ze jeżeli reklamacja będzie rozpatrzona pozytywnie to wymiana na nowy, naprawa lub zwrot gotówki to to samo a że mu wspominałam że nie uśmiecha mi się już posiadanie tego sprzętu to wpisał od razu że zwrot gotówki. No chyba że serwis uzna że telefon nie posiada wady to sklep ponosi koszt naprawy żebym nie dostała tego samego bubla. Pracownik dodał, że raczej powinni rozpatrzyć pozytywnie więc mam nadzieje, że tak będzie.

Jak częste były u Ciebie resety? 

U mnie to 1x dziennie i niezależnie od włączonej aplikacji.. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Przystalek98 napisał:

Jak częste były u Ciebie resety? 

U mnie to 1x dziennie i niezależnie od włączonej aplikacji.. 

W ciągu dnia 6-8 razy (obojętnie czy coś na nim robiłam czy też nie) i każdej nocy jak rano brałam telefon do ręki to musiałam wpisywać pin do karty bo był po resecie.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, myysilent napisał:

W ciągu dnia 6-8 razy (obojętnie czy coś na nim robiłam czy też nie) i każdej nocy jak rano brałam telefon do ręki to musiałam wpisywać pin do karty bo był po resecie.

U mnie też tak było w już nie jest. Działa już od 225godz. 

Dnia 14.12.2020 o 18:04, szablix napisał:

Na razie zmieniłem automatyczne na ręczny wybór sieci. Zobaczymy czy to coś da. 

Działa w tym trybie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 godziny temu, myysilent napisał:

W ciągu dnia 6-8 razy (obojętnie czy coś na nim robiłam czy też nie) i każdej nocy jak rano brałam telefon do ręki to musiałam wpisywać pin do karty bo był po resecie.

No to widzę, że zaliczam się do grona szczęśliwców, bo mój w ciągu 3tygodni +/- tydzień bo nie pamiętam kiedy kupiłem zrestartował się 4 razy. Ciągle mam włączoną lokalizację, BT i dane komórkowe naprzemiennie z wi-fi

21 godzin temu, Satanistov napisał:

U mnie też tak było w już nie jest. Działa już od 225godz. 

Działa w tym trybie?

Działać działa, na chwilę obecną jest ponad 70h, jak wytrwa do 240 to stwierdzę, że jest jakiś połowiczny sukces.

Edit: Telefon leżąc na biurku zaliczył samoczynny restart. Teraz zrobie factory reset i zobaczymy jakie będą rezultaty. Jak się zrestartuje po fr to ten idzie do szuflady i wracam do starego :D jak naprawią to wrócę do niego.

Po FR zauważyłem kilka zmian, Kupując telefon miałem miui11 później aktualizacja do 12 i teraz co zauważyłem to brak preinstalowanych dodatkowych aplikacji jest mniej tego badziewia i jeżeli dobrze pamiętam to na 11 miałem nagrywanie rozmów tutaj nie ma :) zobaczymy jak będzie działać.

Edytowane przez szablix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 17.12.2020 o 09:20, szablix napisał:

No to widzę, że zaliczam się do grona szczęśliwców, bo mój w ciągu 3tygodni +/- tydzień bo nie pamiętam kiedy kupiłem zrestartował się 4 razy. Ciągle mam włączoną lokalizację, BT i dane komórkowe naprzemiennie z wi-fi

Nic nie naprawią bo telefony są sprawne. Wada leży po stronie softu. Zmień na 3g i ciesz się. Mój działa od 260godz. GPS używany, lokalizacja cały czas włączona. Śmiga i jestem zadowolony. A zanim 3G wyłączą to już zmienię telefon na nowy :)

Dnia 17.12.2020 o 09:20, szablix napisał:

No to widzę, że zaliczam się do grona szczęśliwców, bo mój w ciągu 3tygodni +/- tydzień bo nie pamiętam kiedy kupiłem zrestartował się 4 razy. Ciągle mam włączoną lokalizację, BT i dane komórkowe naprzemiennie z wi-fi

Działać działa, na chwilę obecną jest ponad 70h, jak wytrwa do 240 to stwierdzę, że jest jakiś po

Nic nie naprawią bo telefony są sprawne. Wada leży po stronie softu. Zmień na 3g i ciesz się. Mój działa od 260godz. GPS używany, lokalizacja cały czas włączona. Śmiga i jestem zadowolony. A zanim 3G wyłączą to już zmienię telefon na nowy :)

 

dodam że żona ma Redmi 9 i działa w LTE a ba gorszy zasięg i pobieranie z danych mobilnych jak ja w 3G a telefony testowałem w tym samym miejscu. 

Edytowane przez mrosi
Nie przewalamy bezmyślnie całej, cytowanej zawartości...
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



Nic nie naprawią bo telefony są sprawne. Wada leży po stronie softu. Zmień na 3g i ciesz się.


To dlaczego po wymianie płyt głównych telefony zaczęły prawidłowo pracować?
A z czego ma się cieszyć? Bo chyba nie z tego, że żeby móc używać telefonu za który się zapłaciło ( za konkretną specyfikację) trzeba go wykastrować z funkcjonalności ( za którą się zapłaciło) żeby był zdatny do użytku?
Po to jest gwarancja, rękojmia, że w przypadku kiedy sprzęt nie funkcjonuje zgodnie z warunkami umowy kupna producent/sprzedawca/gwarant, jest prawnie zobowiązany do naprawy/wymiany/zwrotu kasy.




Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Satanistov napisał:

dodam że żona ma Redmi 9 i działa w LTE a ba gorszy zasięg i pobieranie z danych mobilnych jak ja w 3G a telefony testowałem w tym samym miejscu. 

Redmi 9 czy Redmi 9Pro ? bo to imo ma znaczenie.

Edytowane przez szablix
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, szablix napisał:

Redmi 9 czy Redmi 9Pro ? bo to imo ma znaczenie.

Żona ma Redmi 9 a ja mam tego redmi note 9 pro

5 godzin temu, Netoper napisał:

To dlaczego po wymianie płyt głównych telefony zaczęły prawidłowo pracować?

Mi wystarczy. Za 1.5 roku zaproponują nowy telefon a czekać 2 tygodnie czy naprawią czy nie to nie chce mi się

Edytowane przez mrosi
Edytujemy cytowaną zawartość...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie dostał w promocji za złotówkę, to mu nie przeszkadza to że chciał kupić telefon a dostał wybrakowany produkt. Tylko nie doczytał małego druczku że umowa na 36 miechów i abonament 1jagiełło miesięcznie

Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Netoper napisał:

Pewnie dostał w promocji za złotówkę, to mu nie przeszkadza to że chciał kupić telefon a dostał wybrakowany produkt. Tylko nie doczytał małego druczku że umowa na 36 miechów i abonament 1jagiełło miesięcznie

Żal mi was. Janusze kupują telefon za 700zl i oczekują że to będzie IPhone za 6k... haha. Nie uważam że korzystam z wadliwego produktu ponieważ korzystam z funkcji które potrzebuję jak GPS, aparat, pisanie, dzwonienie, czasami jakaś gra... Różnica między 3G a LTE? Dla mnie żadna. Tyle że na 3G się nie restartuje więc jednak bardzo duża różnica. Jeszcze idźcie do prawnika i starajcie się o odszkodowanie że musicie się użerać z restartującym się chinolem za 700zł. Może uda wam się puścić Xiaomi z torbami haha XD

20 godzin temu, Netoper napisał:

 

:?:-D

Edytowane przez mrosi
Edytujemy cytowaną zawartość...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mylisz pojęcia, kupuje telefon za 700 i oczekuje że będzie działał jak telefon za 700 zgodnie ze specyfikacją producenta, i zapewnieniami producenta się kierowałem podejmując decyzję o kupnie.
Analogicznie -jak kupuje samochód który ma mieć 200KM to oczekuje że będzie się nim jeżdzilo jak na te 200KM przystało i za to płacę, nie oczekuje że to będzie cayenne. Więc to nie jest januszowanie.
Smutniejszy wariant jest taki, że jak zapłaciłem za te 200KM, ale żeby w ogóle jeździł to nie mogę wcisnąć pedału gazu więcej niż połowę bo silnik gaśnie i w dodatku chwalę się wszem i wobec jaka to ze mnie spryciula, że w ogóle da się tym autem jeździć o ile nie wciskam zbyt głęboko pedału gazu, to kolokwialnie pisząc... jestem jeleniem.

Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, Netoper napisał:

Mylisz pojęcia, kupuje telefon za 700 i oczekuje że będzie działał jak telefon za 700 zgodnie ze specyfikacją producenta, i zapewnieniami producenta się kierowałem podejmując decyzję o kupnie.

Lepiej jakbyś porównał spalanie które oferuje producent samochodu (które nigdy nie pokrywa się z rzeczywistym spalaniem) do niedomagań tego telefonu. Bo jaka jest różnica między 3G a LTE jeśli na jednym i na drugim pobiera dane tak samo i zasięg taki sam? Tyle że jak już wspominałem 20 razy na 3G nie restartuje ot co. A na oddanie telefonu na gwarancję mam 2 lata jeszcze i na pewno oddam go ale póki co święta za pasem i przynajmniej fajne zdjęcia porobie. Pozdrawiam

Edytowane przez mrosi
Edytujemy cytowaną zawartość...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, WD40 napisał:

@Satanistov Ja mam ustawione domyślnie LTE i nie restartuje się wcale.

Ty akceptując wadę telefonu utwierdzasz producenta w przekonaniu, że to jest OK.

Zwlekając z naprawą/wymianą gwarancyjną poprawiasz statystyki producenta, bo wada ujawniła się po kilku miesiącach od wyprodukowania i wpływ mogły mieć miejsce lub warunki użytkowania urządzenia (np. wycieczka do strefy wykluczenia wokół elektrowni w Czarnobylu, montaż transformatorów i cewek wysokiego napięcia itd.).

Acha. Czyli mam dać telefon na gwarancję przed świętami i nie mieć telefonu przez 2tyg? Też mi rozwiązanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież nie pisze że masz oddać, tylko że masz niepełnosprawny telefon i to Ci pasuje. I wszystko by było ok w myśl zasady jeden lubi całe jabłka a inny ogryzki, ( o gustach się nie dyskutuje) gdyby nie to, że próbujesz ludziom wmawiać że wszystko jest ok, że mają wygórowane oczekiwania.

Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Netoper napisał:

Przecież nie pisze że masz oddać, tylko że masz niepełnosprawny telefon i to Ci pasuje. I wszystko by było ok w myśl zasady jeden lubi całe jabłka a inny ogryzki, ( o gustach się nie dyskutuje) gdyby nie to, że próbujesz ludziom wmawiać że wszystko jest ok, że mają wygórowane oczekiwania.

Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
 

A gdzie wmawiam? Chyba za bardzo wziąłeś to do siebie. Chyba że ktoś nie potrafi czytać ze zrozumieniem to już nie moja wina. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 18.12.2020 o 09:27, Satanistov napisał:
Nic nie naprawią bo telefony są sprawne. Wada leży po stronie softu. Zmień na 3g i ciesz się.

Aż polubiłem Twojego posta w którym twierdzisz że telefony są sprawne, a teraz się wypierasz że to nie Ty..

 

Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Netoper napisał:

Aż polubiłem Twojego posta w którym twierdzisz że telefony są sprawne, a teraz się wypierasz że to nie Ty..

Zacytowałem serwis Xiaomi. Ludzie oddają po 2, 3 razy telefon na gwarancję i dalej to samo więc w czym problem?

Edytowane przez mrosi
Edytujemy cytowaną zawartość...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Netoper napisał:

Aż polubiłem Twojego posta w którym twierdzisz że telefony są sprawne, a teraz się wypierasz że to nie Ty..

Zacytowałem serwis Xiaomi. Ludzie oddają po 2, 3 razy telefon na gwarancję i dalej to samo więc w czym problem?

Napisałem maila do globalnego wsparcia Xiaomi i opisałem nasz problem z restartami. Zobaczymy co odpiszą a odpisują dość szybko bo już kiedyś pisałem z nimi.

Edytowane przez mrosi
Edytujemy cytowaną zawartość...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Satanistov napisał:

A gdzie wmawiam?

A tu:

Dnia 18.12.2020 o 09:27, Satanistov napisał:

Nic nie naprawią bo telefony są sprawne. Wada leży po stronie softu. Zmień na 3g i ciesz się.

Gdzie zatem ten cytat?

To że u niektórych wina leży po stronie softu, tak jak to było u mnie (tylko ja już nic nie muszę wyłączać, wszystko działa jak trzeba), nie oznacza, że taka wada występuje wszędzie.

U ciebie może 3G wystarczy, u mnie nie byłoby to do zaakceptowania, ponieważ w okolicy mam takie obciążenie sieci, że na 3G nie otworzysz nawet żadnej strony internetowej, a na LTE już tak.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, LeBomB napisał:

A tu:

Gdzie zatem ten cytat?

To że u niektórych wina leży po stronie

Poczekam na odpowiedź z serwisu globalnego Xiaomi. Zobaczymy co powiedzą. A co było nie tak u Ciebie z softem? Użytkownicy różnych forum oddawali telefony na gwarancję i wracały z notatką że nie zostały naprawione bo są sprawne. Nawet na zagranicznych forach... Więc widać serwis wykłada się na prostych rzeczach. Kompetencji brak?

Edytowane przez mrosi
Edytujemy cytowaną zawartość...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie resety były przy włączonym GPS, potem jeszcze przy dwóch kartach SIM. Oba problemy obecnie ustąpiły. Problem z GPS ustąpił po aktualizacji aplikacji systemowych m.in. Instalator pakietów, panel sterowania. Problem z dual sim po aktualizacji do MIUI 12. Jakoś tak, nie pamiętam dokładnie, bo odkąd mam MIUI 12 problem został całkowicie wyeliminowany, trzeba by przejrzeć posty które pisałem tu na forum.

Serwis ma odpowiednią procedurę i jak w jej trakcie nie wyjdzie nic to pisze, że urządzenie jest sprawne. Często sprawdzają to bez karty SIM, a właśnie najczęściej te problemy występują po włożeniu karty SIM lub dwóch kart SIM. Dlatego serwis reaguje inaczej, jak im się wyśle dodatkowe materiały w postaci nagrań na to co dzieje się z telefonem, albo gdy bardzo szczegółowo opisze się jakie okoliczności doprowadzają do usterki.

Jeśli u ciebie problem występuje z LTE to w najlepszym przypadku może być to wina softu lub anteny, a w najgorszym całego modułu odpowiedzialnego za komunikację LTE lub innego układu, kwestia co dalej za sobą może w następnych tygodniach lub miesiącach taka wada pociągnąć.

To trochę tak jakbyś kupił kartę graficzną która miała mieć 6 giga pamięci, ale ma tylko 5, lecz stwierdzasz, że ci to nie przeszkadza, bo nie wykorzystasz nawet tych 5 giga. Ale sprzęt ma wadę i nie wiadomo czy ta wada nie wpłynie na jego skróconą żywotność, bądź na powstanie uszkodzeń w innych podzespołach.

Globalny serwis pewnie będzie zalecał odesłanie telefonu do serwisu w twoim regionie. Gdyby mieli świadomość, że to wada fabryczna powodowana np. przez wadliwą serię jakiś podzespołów, to serwisy na pewno miałyby informacje co robić. A że pewnie nie wiadomo co dokładnie jest przyczyną, to zmieniają całe płyty główne do skutku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...