Majestic83 Opublikowano 23 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2020 Miui 12 na pokładzie, pełen nadziei zaczynam testować.Wcześniej resety przy włączonej lokalizacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majestic83 Opublikowano 24 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2020 12 godzin temu, Majestic83 napisał: Miui 12 na pokładzie, pełen nadziei zaczynam testować.Wcześniej resety przy włączonej lokalizacji. Niestety,12 nic nie wniosła.15 minut wystarczyło żeby wywołać reset. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebi Bastek Opublikowano 24 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2020 Rozczarowanie po 24 dniach pierwszy reset - zobaczymy co dalej............ ;-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rower górski Opublikowano 24 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2020 (edytowane) Dnia 22.11.2020 o 00:22, Netoper napisał: U Ciebie jest happy end, ale zobacz ile luda mimo aktualizacji nadal ma problemy. No ile? Edytowane 24 Listopada 2020 przez mrosi Edytujemy cytowaną zawartość... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matimos Opublikowano 24 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2020 (edytowane) Witam wszystkich mój redmi note 9pro resetuje się podczas używania GPS (mapy google, Janosik). Wczoraj pełen nadziei zrobiłem aktualizacje do miui 12 i problem wciąż jest czy testowal ktoś wymianę karty SIM na nową? Czy zostaje mi jedynie oddać na gwarancję?(tel kupiłem w euro RTV AGd Przed chwilą, matimos napisał: Edytowane 24 Listopada 2020 przez matimos błąd w modelu telefonu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Netoper Opublikowano 24 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2020 No ile?Za dużo.Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rower górski Opublikowano 24 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2020 39 minut temu, Netoper napisał: Za dużo. Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka Nikt z nas nie ma danych na temat awaryjności sprzętu jak też wielkości sprzedaży, czyli nikt nie jest w stanie powiedzieć jaki procent wadliwego sprzętu (czy też oprogramowania) trafiło na rynek. Że coś jest na rzeczy to fakt niezaprzeczalny, ale myślę że raczej ostrożnie należy podchodzić do tematu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Błażejewski Opublikowano 25 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2020 Z mojego punktu widzenia to dodam tyle do tej dyskusji. Tyle tematów z problemami z tym telefonem to nie ma żaden dział. Na moje jest to najbardziej wadliwy wypust xiaomi jaki wyszedł. Ile już wiadomości dostałem w postaci "ratuj". Ten dział to powinny poczytać osoby chcące zakupić telefon jak i sam producent. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hunter45pl Opublikowano 25 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2020 (edytowane) Czytam nieraz to forum z niedowierzaniem. Kupiłem telefon 3 miesiące temu i szczerze mówiąc nie myślałem że tyle wytrzyma, za te pieniądze nie liczyłem na nic ..dosłownie. Przez 3 miesiące nie zrobiłem ani razu "uruchom ponownie ". Dwie karty SIM ,nawigacja cały czas włączona i nieraz całymi godzinami jazda na Google map. Może faktycznie wypuścili jakieś felerne egzemplarze. Edytowane 25 Listopada 2020 przez hunter45pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawosz636 Opublikowano 25 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2020 Myślę,że tak było, bo już miałem w ręku z 4 sztuki tego modelu, i każdego konfigurowalem tak samo po włączeniu, update do najnowszej wersji potem ustawienia fabryczne dla pewności,i żaden nie miał restartów na nawigacji ani niczym innym, a na pudełku były daty 2020.08, 2020.07 , jak macie starsze to możliwe że to była ta felerna partia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macck Opublikowano 25 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2020 (edytowane) Mój pewnie jutro wróci z serwisu po raz drugi, moze dzis się dowiem jaką naprawę tym razem wykonali. Edit: Nowa naprawa jeszcze nie ma statusu wysłanej ale pod starym linkiem pojawiła się informacja że wymienili płytę główną i płytkę złącz. Telefon wrócił, nowa płyta (inne numery seryjne) i zainstalowane miui 12. W protokole stan urządzenia mi wpisali ze niby porysowane - co nie jest prawdą. Ale całe szczęście nie porysowali urządzenia. Troche zdezelowali szkło hartowane - widać ze zostało odklejone bo są śmieci pod spodem, plus zostało przesunięte tak że wystawało jednym bokiem poza telefon. Folię na szkle aparatu też ruszali, nie wiem po co bo została obrócona (miała rysę) i zostal spalcowany aparat przed przyklejeniem jej. To teraz czas na testy Edytowane 25 Listopada 2020 przez macck Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kimunyest Opublikowano 27 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2020 Moj po wymianie plyty spisuje sie dobrze, nie ma juz resetow, i dziala tez jakos plynniej. Miui 12 zainstalowane. Prawdopodobnie byla jakas uszkodzona partia w ktorej niedomagala pamiec RAM. Trzeba wymuszac na serwisach wymiane plyty glownej do skutku, najleppiej nagrywac usterke i dopiero odsylac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macck Opublikowano 27 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2020 (edytowane) A ja mam złą wiadomość, drugi dzień po wymianie płyty i telefon się wyłożył leżąc na biurku. Mam wyjątkowego pecha skoro tyle osób ma dobrze działającego fona a ja trafiłem 2 trefne płyty głowne. Chyba że problem powoduje np wadliwy aparat czy inna rzecz wpięta w tą płytkę. Piszę do sprzedawcy tym razem, niech zabiorą ten szajs i oddadzą kasę albo dadzą jakiś zupełnie inny model. Inne rozwiązania będę konsultował z RPK/Uokik. Ogólnie to polecam wszystkim zgłaszać zażalenia w formie rękojmi bo mi sie teraz sklep zasłania że to nie jest druga reklamacja z ich punktu widzenia bo gwarant obsługiwał - z tym że sami mnie tam odesłali w pierwszym mailu. Nie bądzcie głupi, wysyłajcie do skleu od razu bo prawo jest korzystniej skonstruowane w ten sposób. Nie warto dawać nikomu argumentów przeciwko sobie. I dokumentujcie wszystko. Mi serwis odesłał kartę serwisową wypełnioną jakby urządzenie było porysowane. Zakładam że ten kto przyjmował wypełnił to tak PRZED naprawą, jakby serwisant zaorał. Powiedzcie mi, jak może być panel dotykowy porysowany, jak od nowości jest na nim pełnokryjące szkło hartowane...? Według CCS jest... Edytowane 27 Listopada 2020 przez macck Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wpr Opublikowano 28 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2020 Miałem to samo, wysłałem nowy telefon a w opisie że porysowany, pewnie taki zapis w serwisie to standard. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeBomB Opublikowano 28 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2020 Bywało tak, że oddawałem na serwis urządzenia praktycznie nowe, dopiero co wyjęte z pudełka, albo po kilku dniach lub tygodniach w stanie praktycznie idealnym, ale też było wpisywane że drobne rysy na obudowie itp. Sprzęt do serwisu jest przyjmowany jako używany i to pewnie dlatego wpisują że sprzęt ma rysy. Podejrzewam, że to takie zabezpieczenie na wypadek ludzi, którzy po odebraniu sprzętu czepialiby się o jakieś ryski widoczne jedynie pod światło, które faktycznie powstają przy użytkowaniu, ale wcześniej nie zwrócili na nie uwagi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Netoper Opublikowano 28 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2020 Nie, to serwis obija sobie tyłek blachą na wypadek jakby u nich fon złapał rysy, uszkodzenia. Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yacek1969 Opublikowano 1 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2020 (edytowane) Kupiłem dwa takie telefony i tylko w jednym był problem. U mnie wymienili po drugim razie w serwisie płytę główną i i 3 tydzień wszystko ok-z podejściem do telefonu przez serwis -standard-szkło odklejone,opis że rysy itd(telefon wyjęty z pudełka i od razu zawiechy więc jako nowy trafił do serwisu)ale najważniejsze że działa Widać że wyszła felerna partia:) Edytowane 1 Grudnia 2020 przez yacek1969 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macck Opublikowano 1 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2020 Ja jeszcze daję swojemu chwilę żeby sprawdzić czy będzie tak upierdliwie jak poprzednio. Na razie około 100 godzin uptime, ale wcześniej 3 resety w odstępach 15h. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebi Bastek Opublikowano 1 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2020 Hallo, u mnie niestety także resety co 3-5 dni, dziś rozmawiałem z Rzecznikiem Konsumenta i zaczynam zbierać dokumentację na ponowne wysłanie do serwisu, jak nie da rady pojadę po rękojmi do Euro RTV AGD, a jeżeli nie da rady to już zgłoszę temat do rzeczonego urzędu. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeBomB Opublikowano 1 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2020 W innym wątku jednemu z użytkowników pomogła wymiana karty SIM u operatora. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matimos Opublikowano 2 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2020 Hej mi pomogła wymiana karty SIM na nową. Już nie mam resetów podczas używania GPS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wpr Opublikowano 4 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2020 No dobra, Tobie pomogła wymiana karty a co mi pomogło? Karty nie wymieniłem, nowy telefon po wymianie i zero problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebi Bastek Opublikowano 5 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2020 12 godzin temu, wpr napisał: No dobra, Tobie pomogła wymiana karty a co mi pomogło? Karty nie wymieniłem, nowy telefon po wymianie i zero problemów. Oki,doki, a jak doprowadziłeś do wymiany ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wpr Opublikowano 6 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2020 Opisałem w wątku, w skrócie - pierwsza naprawa z wymianą płyty, druga naprawa i stwierdzono że sprawny, odesłanie telefonu do sprzedawcy i po przesłaniu filmu z restartem wymienili na nowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebi Bastek Opublikowano 6 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2020 1 godzinę temu, wpr napisał: Opisałem w wątku, w skrócie - pierwsza naprawa z wymianą płyty, druga naprawa i stwierdzono że sprawny, odesłanie telefonu do sprzedawcy i po przesłaniu filmu z restartem wymienili na nowy. Oki, dzięki, mój wrócił z pierwszej jako sprawny, to chyba spróbuję zaraz do sprzedawcy z dowodem restartu. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matimos Opublikowano 7 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2020 Dnia 2.12.2020 o 09:16, matimos napisał: Hej mi pomogła wymiana karty SIM na nową. Już nie mam resetów podczas używania GPS Jednak to nie pomogło. Jak wyjechałem za miasto korzystając z GPS znowu restart. Tel kupiłem w euro RTV AGD oddać go na gwarancję czy rękojmię lepiej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebi Bastek Opublikowano 7 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2020 4 godziny temu, matimos napisał: Jednak to nie pomogło. Jak wyjechałem za miasto korzystając z GPS znowu restart. Tel kupiłem w euro RTV AGD oddać go na gwarancję czy rękojmię lepiej? Jak pisałem mój tel. wrócił z serwisu CCS na gwarancji jako sprawny, dziś zgłaszam do Euro Rtv Agd w ramach rękojmi zobaczymy co będzie,....... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Satanistov Opublikowano 7 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2020 Na zagranicznych forach wyczytałem że jest jakiś problem z LTE. Bez karty SIM jest ok a po włożeniu nowej korzystając z lokalizacji i google maps wyłączał się po 5 minutach. Kazali zmienić tryb LTE na 3G i póki co siedzę z nawigacją w tle i nie rozłącza. Jeśli będzie OK to nie będę się bawił w serwisy gwarancyjne. LTE mi nie potrzebne a smartfon spoko ogólnie. Telefon wziąłem w abonamencie Orange w sobotę także nówka sztuka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wpr Opublikowano 11 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2020 Bez sensu, mieć nowy niesprawny telefon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sawoperator Opublikowano 11 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2020 mój dzisiaj poleciał do serwisu z filmikem z zawichy w 5 minucie jazdy z lokalizacją i danymi lte Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szablix Opublikowano 11 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2020 14 minut temu, sawoperator napisał: mój dzisiaj poleciał do serwisu z filmikem z zawichy w 5 minucie jazdy z lokalizacją i danymi lte Dzisiaj prawdopodobnie doprowadziłem do wykrzyczenia aplikacji maps gogole. Odpaliłem w domu aplikacje, już wychodząc, telefon był tylko po wi-fi Telefon wrzuciłem do kieszenie. W samochodzie wyciągam, patrzę biały ekran restart. Moim zdaniem nie jest to problem sprzętowy a programowy, ale mogę się mylić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeBomB Opublikowano 12 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2020 18 godzin temu, szablix napisał: Moim zdaniem nie jest to problem sprzętowy a programowy, ale mogę się mylić. Prawdopodobnie u niektórych sprzętowy, a u niektórych programowy. U mnie na 100% był programowy, bo wszystko ustąpiło po aktualizacjach aplikacji systemowych i do MIUI 12. Jak widać po wątku, niektórzy dalej mają problemy mimo aktualizacji. Szkoda że producent ma to gdzieś, bo w zasadzie on ma możliwości sprawdzenia co jest przyczyną. Wie jakie podzespoły gdzie były robione, bo jeśli u niektórych był to problem programowy, wcale nie można wykluczyć, że problem sprzętowy występuje tam, gdzie użyto np. pamięci innego producenta lub modułów powiązanych z gniazdem karty SIM itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Satanistov Opublikowano 12 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2020 Przełączyłem na 3G i działa od 130h. Śmiga aż miło. A różnicy na LTE a 3G i tak nie wiedziałem. W 3G dane mobilne mam na poziomie 20Mb na sekundę więc wystarczy mi. GPS też śmiga i nic nie resetuje. Wystarczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeanreno Opublikowano 13 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2020 14 godzin temu, Satanistov napisał: Przełączyłem na 3G i działa od 130h. Śmiga aż miło. A różnicy na LTE a 3G i tak nie wiedziałem. W 3G dane mobilne mam na poziomie 20Mb na sekundę więc wystarczy mi. GPS też śmiga i nic nie resetuje. Wystarczy Jeśli Tobie to wystarczy - ok, ale moim zdaniem gdy kupujemy produkt, powinniśmy wymagać tego, żeby był sprawny. Inaczej producent po prostu nas oszukał. Ja mam ten sam problem co Wy, telefon już raz był w serwisie. Oddali mi go po tygodniu z informacją, że jest sprawny i nie dokonano naprawy. Dziś udało mi się nagrać drugim telefonem dwa filmiki jak się restartuje. Mam nadzieję, że je zaakceptują i cokolwiek spróbują z nim zrobić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Satanistov Opublikowano 14 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2020 16 godzin temu, jeanreno napisał: Jeśli Tobie to wystarczy - ok, ale moim zdaniem gdy kupujemy produkt, powinniśmy wymagać tego, żeby był sprawny. Inaczej producent po prostu nas oszukał. Ja mam ten sam problem co Wy, telefon już raz był w serwisie. Oddali mi go po tygodniu z informacją, że jest sprawny i nie dokonano naprawy. Dziś udało mi się nagrać drugim telefonem dwa filmiki jak się restartuje. Mam nadzieję, że je zaakceptują i cokolwiek spróbują z nim zrobić... Oczywiście że mi to wystarczy bo po między LTE a 3G nie widzę różnicy. Oprócz tego że na 3G działa poprawnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się