Skocz do zawartości

Ciągłe resety Xiaomi Note 9 Pro z włożoną kartą SIM


tweant

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich mój redmi note 9pro resetuje się podczas używania GPS (mapy google, Janosik). Wczoraj pełen nadziei zrobiłem aktualizacje do miui 12 i problem wciąż jest :( czy testowal ktoś wymianę karty SIM na nową? Czy zostaje mi jedynie oddać na gwarancję?(tel kupiłem w euro RTV AGd

Przed chwilą, matimos napisał:

 

Edytowane przez matimos
błąd w modelu telefonu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, Netoper napisał:


 

 


Za dużo.

Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
 

 

Nikt z nas nie ma danych na temat awaryjności sprzętu jak też wielkości sprzedaży, czyli nikt nie jest w stanie powiedzieć jaki procent wadliwego sprzętu (czy też oprogramowania) trafiło na rynek. Że coś jest na rzeczy to fakt niezaprzeczalny, ale myślę że raczej ostrożnie należy podchodzić do tematu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z mojego punktu widzenia to dodam tyle do tej dyskusji. Tyle tematów z problemami z tym telefonem to nie ma żaden dział. Na moje jest to najbardziej wadliwy wypust xiaomi jaki wyszedł. Ile już wiadomości dostałem w postaci "ratuj". Ten dział to powinny poczytać osoby chcące zakupić telefon jak i sam producent.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytam nieraz to forum z niedowierzaniem.

Kupiłem telefon 3 miesiące temu i szczerze mówiąc nie myślałem że tyle wytrzyma, za te pieniądze nie liczyłem na nic ..dosłownie.

Przez 3 miesiące nie zrobiłem ani razu "uruchom ponownie ".

Dwie karty SIM ,nawigacja cały czas włączona i nieraz całymi godzinami jazda na Google map.

Może faktycznie wypuścili jakieś felerne egzemplarze.

Edytowane przez hunter45pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę,że tak było, bo już miałem w ręku z 4 sztuki tego modelu, i każdego konfigurowalem tak samo po włączeniu, update do najnowszej wersji potem ustawienia fabryczne dla pewności,i żaden nie miał restartów na nawigacji ani niczym innym, a na pudełku były daty 2020.08, 2020.07 , jak macie starsze to możliwe że to była ta felerna partia 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój pewnie jutro wróci z serwisu po raz drugi, moze dzis się dowiem jaką naprawę tym razem wykonali.

 

Edit:

Nowa naprawa jeszcze nie ma statusu wysłanej ale pod starym linkiem pojawiła się informacja że wymienili płytę główną i płytkę złącz.

 

 

Telefon wrócił, nowa płyta (inne numery seryjne) i zainstalowane miui 12. W protokole stan urządzenia mi wpisali ze niby porysowane - co nie jest prawdą. Ale całe szczęście nie porysowali urządzenia. Troche zdezelowali szkło hartowane - widać ze zostało odklejone bo są śmieci pod spodem, plus zostało przesunięte tak że wystawało jednym bokiem poza telefon. Folię na szkle aparatu też ruszali, nie wiem po co bo została obrócona (miała rysę) i zostal spalcowany aparat przed przyklejeniem jej. 

To teraz czas na testy ;)

Edytowane przez macck
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam złą wiadomość,

drugi dzień po wymianie płyty  i telefon się wyłożył leżąc na biurku. Mam wyjątkowego pecha skoro tyle osób ma dobrze działającego fona a ja trafiłem 2 trefne płyty głowne. Chyba że problem powoduje np wadliwy aparat czy inna rzecz wpięta w tą płytkę. 

Piszę do sprzedawcy tym razem, niech zabiorą ten szajs i oddadzą kasę albo dadzą jakiś zupełnie inny model. Inne rozwiązania będę konsultował z RPK/Uokik.

 

Ogólnie to polecam wszystkim zgłaszać zażalenia w formie rękojmi bo mi sie teraz sklep zasłania że to nie jest druga reklamacja z ich punktu widzenia bo gwarant obsługiwał - z tym że sami mnie tam odesłali w pierwszym mailu. Nie bądzcie głupi, wysyłajcie do skleu od razu bo prawo jest korzystniej skonstruowane w ten sposób. Nie warto dawać nikomu argumentów przeciwko sobie. I dokumentujcie wszystko. Mi serwis odesłał kartę serwisową wypełnioną jakby urządzenie było porysowane. Zakładam że ten kto przyjmował wypełnił to tak PRZED naprawą, jakby serwisant zaorał. Powiedzcie mi, jak może być panel dotykowy porysowany, jak od nowości jest na nim pełnokryjące szkło hartowane...? Według CCS jest...

Edytowane przez macck
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bywało tak, że oddawałem na serwis urządzenia praktycznie nowe, dopiero co wyjęte z pudełka, albo po kilku dniach lub tygodniach w stanie praktycznie idealnym, ale też było wpisywane że drobne rysy na obudowie itp. Sprzęt do serwisu jest przyjmowany jako używany i to pewnie dlatego wpisują że sprzęt ma rysy. Podejrzewam, że to takie zabezpieczenie na wypadek ludzi, którzy po odebraniu sprzętu czepialiby się o jakieś ryski widoczne jedynie pod światło, które faktycznie powstają przy użytkowaniu, ale wcześniej nie zwrócili na nie uwagi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem dwa takie telefony i tylko w jednym był problem.

U mnie wymienili po drugim razie w serwisie płytę główną i i 3 tydzień wszystko ok-z podejściem do telefonu przez serwis -standard-szkło odklejone,opis że rysy itd(telefon wyjęty z pudełka i od razu zawiechy więc jako nowy trafił do serwisu)ale najważniejsze że działa

Widać że wyszła felerna partia:)

Edytowane przez yacek1969
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, wpr napisał:

Opisałem w wątku, w skrócie - pierwsza naprawa z wymianą płyty, druga naprawa i stwierdzono że sprawny, odesłanie telefonu do sprzedawcy i po przesłaniu filmu z restartem wymienili na nowy. 

Oki, dzięki, mój wrócił z pierwszej jako sprawny, to chyba spróbuję zaraz do sprzedawcy z dowodem restartu. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 2.12.2020 o 09:16, matimos napisał:

Hej mi pomogła wymiana karty SIM na nową. Już nie mam resetów podczas używania GPS :)

Jednak to nie pomogło. Jak wyjechałem za miasto korzystając z GPS znowu restart. Tel kupiłem w euro RTV AGD oddać go na gwarancję czy rękojmię lepiej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, matimos napisał:

Jednak to nie pomogło. Jak wyjechałem za miasto korzystając z GPS znowu restart. Tel kupiłem w euro RTV AGD oddać go na gwarancję czy rękojmię lepiej?

Jak pisałem mój tel. wrócił z serwisu CCS na gwarancji jako sprawny, dziś zgłaszam do Euro Rtv Agd w ramach rękojmi zobaczymy co będzie,....... Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na zagranicznych forach wyczytałem że jest jakiś problem z LTE. Bez karty SIM jest ok a po włożeniu nowej korzystając z lokalizacji i google maps wyłączał się po 5 minutach. Kazali zmienić tryb LTE na 3G i póki co siedzę z nawigacją w tle i nie rozłącza. Jeśli będzie OK to nie będę się bawił w serwisy gwarancyjne. LTE mi nie potrzebne a smartfon spoko ogólnie. Telefon wziąłem w abonamencie Orange w sobotę także nówka sztuka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, sawoperator napisał:

mój dzisiaj poleciał do serwisu z filmikem z zawichy w 5 minucie jazdy z lokalizacją i danymi lte

Dzisiaj prawdopodobnie doprowadziłem do wykrzyczenia aplikacji maps gogole. 

Odpaliłem w domu aplikacje, już wychodząc, telefon był tylko po wi-fi :) Telefon wrzuciłem do kieszenie. W samochodzie wyciągam, patrzę biały ekran restart.  Moim zdaniem nie jest to problem sprzętowy a programowy, ale mogę się mylić.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, szablix napisał:

Moim zdaniem nie jest to problem sprzętowy a programowy, ale mogę się mylić.

Prawdopodobnie u niektórych sprzętowy, a u niektórych programowy. U mnie na 100% był programowy, bo wszystko ustąpiło po aktualizacjach aplikacji systemowych i do MIUI 12. Jak widać po wątku, niektórzy dalej mają problemy mimo aktualizacji.

Szkoda że producent ma to gdzieś, bo w zasadzie on ma możliwości sprawdzenia co jest przyczyną. Wie jakie podzespoły gdzie były robione, bo jeśli u niektórych był to problem programowy, wcale nie można wykluczyć, że problem sprzętowy występuje tam, gdzie użyto np. pamięci innego producenta lub modułów powiązanych z gniazdem karty SIM itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Satanistov napisał:

Przełączyłem na 3G i działa od 130h. Śmiga aż miło. A różnicy na LTE a 3G i tak nie wiedziałem. W 3G dane mobilne mam na poziomie 20Mb na sekundę więc wystarczy mi. GPS też śmiga i nic nie resetuje. Wystarczy

Jeśli Tobie to wystarczy - ok, ale moim zdaniem gdy kupujemy produkt, powinniśmy wymagać tego, żeby był sprawny. Inaczej producent po prostu nas oszukał.

Ja mam ten sam problem co Wy, telefon już raz był w serwisie. Oddali mi go po tygodniu z informacją, że jest sprawny i nie dokonano naprawy. Dziś udało mi się nagrać drugim telefonem dwa filmiki jak się restartuje. Mam nadzieję, że je zaakceptują i cokolwiek spróbują z nim zrobić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 godzin temu, jeanreno napisał:

Jeśli Tobie to wystarczy - ok, ale moim zdaniem gdy kupujemy produkt, powinniśmy wymagać tego, żeby był sprawny. Inaczej producent po prostu nas oszukał.

Ja mam ten sam problem co Wy, telefon już raz był w serwisie. Oddali mi go po tygodniu z informacją, że jest sprawny i nie dokonano naprawy. Dziś udało mi się nagrać drugim telefonem dwa filmiki jak się restartuje. Mam nadzieję, że je zaakceptują i cokolwiek spróbują z nim zrobić...

Oczywiście że mi to wystarczy bo po między LTE a 3G nie widzę różnicy. Oprócz tego że na 3G działa poprawnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...