Skocz do zawartości

Ciągłe resety Xiaomi Note 9 Pro z włożoną kartą SIM


tweant

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, 

tydzień temu kupiłem Xiaomi Note 9 Pro i korzystałem kilka dni bez karty SIM. Wszystko było w miarę ok (poza niespodzianką z brakiem aplikacji Telefon, SMS, nagrywanie rozmów, Poczta). Zamówiłem kartę nanoSIM i teraz telefon resetuje się co chwilę. Dochodzi do takiego kuriozum, że telefon się resetuje po czym mija kilka sekund i resetuje się znowu i znowu. Próbowałem przywrócić do ustawień fabrycznych ale nic to nie dało. 

Zaczęło się od próby użycia Asystenta Google. Zawiecha i biały ekran, kilka sekund i restart. Tak naprawdę nie ma zasady kiedy telefon sie zawiesza: wyciąganie górnej belki, korzystanie z Messengera, zdjęć. Nie jestem w stanie wskazać aplikacji, która to powoduje. Co można robić w takim przypadku? Tylko serwis? Myślicie, że pomogą? Nie wiem czy to ważne ale przy pierwszym włączeniu telefonu uruchomił się tryb serwisowy a nie właściwy Android. 

Kartę wkładam do Xiaomi Note 4 i wszystko jest ok, chyba można wykluczyć wadliwą kartę nanoSIM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam ten sam problem, co prawda tel nie resetuje się tak jak u Ciebie co chwilę ale średnio 2 x na dzień czasem częściej...wczoraj przywróciłem ustawienia fabryczne i póki co tylko 1 x się zresetował ale to i tak o 1 raz za dużo, nie chciałbym oddawać nowego telefonu na reklamację...może ktoś ma jakiś pomysł ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja swój redmi note 9 pro oddałem na reklamację , miałem problem z wifi , odpaliłem w trasie kiedy nawigacje sygic i miałem biały ekran a za chwile reset telefonu tak 3 razy , dodatku kiedyś telefon leży patrze a on się uruchamia od nowa , przywrócenie fabryczne telefonu nie pomagało , może wina oprogramowania , zgłaszajcie błąd ustawienia opinie , niech kombinują co jest nie tak że tyle problemów .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
1 godzinę temu, macck napisał:

Mój egzemplarz odwala dokładnie to samo, zwiechy i resety bez reguły. Ktoś już widział czy będzie na to łatka jakaś, czy xiaomi zrypało robotę i telefon jest sprzętowo wadliwy? 

Ja ci proponuje oddaj na reklamację , dziś znów rypie mi się wifi w telefonie . Możesz też zgłosić problem ustawienia -usługi i opinie i tam wybierasz .

Edytowane przez 8cysiek6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, kko86k napisał:

Dostał już ktoś telefon z reklamacji? Nie restartuje się nowy?

Mój się jak narazie nie resetuje tylko wifi mnie wkurza , a kolega ma 8 pro i też ma nie raz problem z wifi

7 godzin temu, blejdzik napisał:

Serio z tym telefonem są takie problemy ?? Pytam bo chcę kupić RN9 PRO :)

Jest raczej w nim nie dopracowane oprogramowanie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 22.06.2020 o 12:46, 8cysiek6 napisał:

Właśnie przed chwilą dostałem sms  ze sklepu w którym reklamowałem telefon ,Reklamacja uwzględniona będę miał wymieniony albo zwrot pieniędzy , więc reklamujcie .

A w jakim sklepie kupowałeś? U mnie to było mi-home.pl i ich obsługa jak na razie jest najgorsza z jaką miałem do czynienia. Proces trwa już miesiąc a w serwisie zaktualizowali tylko oprogramowanie XD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, tweant napisał:

A w jakim sklepie kupowałeś? U mnie to było mi-home.pl i ich obsługa jak na razie jest najgorsza z jaką miałem do czynienia. Proces trwa już miesiąc a w serwisie zaktualizowali tylko oprogramowanie XD

ja kupiłem w rtv euro agd , sms dostałem 14 dnia od oddania i w tym samym dniu byłem w sklepie ale musiałem czekać 2 dni jak ściągną , pisałem również do sklepu mi-home.pl i napisali ze nikt reklamacji nie składał .Również zgłaszałem problem w ustawienia - opinie i w połowie Lipca powinna być aktualizacja mam nadzieje ze naprawi telefon.

43 minuty temu, WD40 napisał:

Jaki masz router? W jakim standardzie pracuje?

Fritz!Box 7530 tylko że do tego mam inernet do pc 2x tv i telefon , taki sprzęt daje firma w której mam internet , redmi note 5 chodzi bezbłędnie , mój stary honor 8x również , a w jakim standardzie pracuje to nie mam pojęcia 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oho, widze ze cos grubszego. Kupilem 9 Pro z Ali, odczekal dwa tygodnie po przyjsciu na odblokowanie bootloadera, zainstalowalem xiaomi.eu a luba mowi mi ze w ciagu 1 dnia wylaczyl jej sie dwa razy i pyta czy to normalne. No to zapowiada sie ciekawie... Czy mozna zainstalowac jakis program od logow, ktory bedzie mozna odpalic po takim wylaczeniu sie i zobaczyc co ostatniego dzialalo/spowodowalo wylaczenie sie?

Dodatkowo: tacka z sim nie wchodzi do samego konca i musialem ja niemal wciskac na sile, zeby zaskoczyla ze jest tam karta sim. Nie jest to kwestia zlego ulozenia czy karty, bo tak samo sie dzieje bez zadnej karty sim wlozonej do srodka...

Edytowane przez mikeman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem "szczęśliwym" posiadaczem 6/64gb telefon resetuje się przynajmniej 3/8 razy dziennie bateria ucieka jak szalona, nie wspomnę już o aparacie który zawiesza telefon co drugie zdj.. 11.0.3 global stabilny.. nie wiem gdzie szukać rozwiązania tego problemu reklamacja? Czy czekać na poprawę softa bo to chyba jego wina..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Ja również posiadam ten telefon od paru dni. Wersja stabilna. Aktualka była 3 dni temu i nie pomogło. Telefon zawieszał się na wszystkim. Co zauważyłam, piszę spostrzeżenia, może komuś pomogą. Od 2 dni siedzę tylko na własnym internecie bez korzystania z wifi, Oraz nie włączam bluetooth. Gdy go załączę, od razu mam resety. Od wczoraj nie włączyłam i cisza telefon śmiga. Za krótko na uciechę niemniej może jest to powodem? Czy wifi też to powoduje nie wiem, dopiero będę testować. Z racji że nie mam teraz możliwości jego włączenia to nie sprawdzę. Jestem jednak niemal pewna ze bluetooth jest jedną z przyczyn. Sprawdźcie u siebie. Nie wiem czy to więc wina softu czy urządzenia? Czy powinnam go reklamować? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich.

Od 1 dnia użytkowania 6/64 mam to samo. Restarty kilka razy dziennie. Oddałem telefon do reklamacji z tytułu rękojmi, a autoryzowany serwis odesłał telefon pisząc w protokole że jest sprawny <lol> i dopisali w uwagach że jak otworze duzo apek to może się restartować hahaha.

 

Na drugi dzień po odbiorze telefonu zareklamowalem drugi raz dodając płytę z nagraniem co mu się dzieję. Czekam na decyzję.

Reklamujcie telefony do skutku. Chyba że sprzedawca zrobił Wam zniżkę z tytułu usterki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Kleo napisał:

Witam. Ja również posiadam ten telefon od paru dni. Wersja stabilna. Aktualka była 3 dni temu i nie pomogło. Telefon zawieszał się na wszystkim. Co zauważyłam, piszę spostrzeżenia, może komuś pomogą. Od 2 dni siedzę tylko na własnym internecie bez korzystania z wifi, Oraz nie włączam bluetooth. Gdy go załączę, od razu mam resety. Od wczoraj nie włączyłam i cisza telefon śmiga. Za krótko na uciechę niemniej może jest to powodem? Czy wifi też to powoduje nie wiem, dopiero będę testować. Z racji że nie mam teraz możliwości jego włączenia to nie sprawdzę. Jestem jednak niemal pewna ze bluetooth jest jedną z przyczyn. Sprawdźcie u siebie. Nie wiem czy to więc wina softu czy urządzenia? Czy powinnam go reklamować? 

Potwierdzam wifi + internet + bt resetuje telefon, jak na razie od rana na samym Internecie bez wifi i by resetu nie było..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, MatekPomatek napisał:

Potwierdzam wifi + internet + bt resetuje telefon, jak na razie od rana na samym Internecie bez wifi i by resetu nie było..

Teraz tylko pytanie czy oni to naprawią? Czy jest szansa na aktualkę...tak nie może być. Jeśli to faktycznie wina softu, no to wymiana telefonu na nowy jest zbędna , bo problem pewnie będzie na każdym...

Ja jeszcze próbuje go przetrzymać i zagłębić się w problem. Testuję go dalej. 2 dni bez wifi i bt. Teraz włączyłam bt i na razie chodzi, zobaczę jak długo. Jeśli się zawiesi to będzie już czarne na białym. Bo w ciągu dnia miałam kilka resetów z 10 na pewno. A teraz od dwóch dni ani jednego.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, kamil9530 napisał:

A ja nie potwierdzam resetów telefonu 

Załączone wifi,internet,bt wszystko śmiga

Telefon kupiony w pierwszym dniu sprzedaży na mi home

Jeszcze nie doświadczyłem ani razu zwiechy czy restartu,także myślę,że to nie wina softu.

To ciekawe , mi z początku też się nie resetował, dopiero po kilku dniach. Tak czy siak to dziwne,może telefony są wadliwe .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie pojawia się tutaj, czy to wada mechaniczna, fizyczna, czy softowo dadzą radę to poprawić? Bo wygląda to jak crash podczas gdy telefon sobie softowo nie radzi..AA zapomniał bym przez resztę dnia też wykonywałem dużo zdj, oraz filmów i aparat ani razu się nie wyłączył z ciekawości gdzie kupowany telefon bo ja sieć Play?

Edytowane przez MatekPomatek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...