tweant Posted May 28, 2020 Share Posted May 28, 2020 Cześć, tydzień temu kupiłem Xiaomi Note 9 Pro i korzystałem kilka dni bez karty SIM. Wszystko było w miarę ok (poza niespodzianką z brakiem aplikacji Telefon, SMS, nagrywanie rozmów, Poczta). Zamówiłem kartę nanoSIM i teraz telefon resetuje się co chwilę. Dochodzi do takiego kuriozum, że telefon się resetuje po czym mija kilka sekund i resetuje się znowu i znowu. Próbowałem przywrócić do ustawień fabrycznych ale nic to nie dało. Zaczęło się od próby użycia Asystenta Google. Zawiecha i biały ekran, kilka sekund i restart. Tak naprawdę nie ma zasady kiedy telefon sie zawiesza: wyciąganie górnej belki, korzystanie z Messengera, zdjęć. Nie jestem w stanie wskazać aplikacji, która to powoduje. Co można robić w takim przypadku? Tylko serwis? Myślicie, że pomogą? Nie wiem czy to ważne ale przy pierwszym włączeniu telefonu uruchomił się tryb serwisowy a nie właściwy Android. Kartę wkładam do Xiaomi Note 4 i wszystko jest ok, chyba można wykluczyć wadliwą kartę nanoSIM. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomek380 Posted June 9, 2020 Share Posted June 9, 2020 Mam ten sam problem, co prawda tel nie resetuje się tak jak u Ciebie co chwilę ale średnio 2 x na dzień czasem częściej...wczoraj przywróciłem ustawienia fabryczne i póki co tylko 1 x się zresetował ale to i tak o 1 raz za dużo, nie chciałbym oddawać nowego telefonu na reklamację...może ktoś ma jakiś pomysł ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
8cysiek6 Posted June 14, 2020 Share Posted June 14, 2020 Ja swój redmi note 9 pro oddałem na reklamację , miałem problem z wifi , odpaliłem w trasie kiedy nawigacje sygic i miałem biały ekran a za chwile reset telefonu tak 3 razy , dodatku kiedyś telefon leży patrze a on się uruchamia od nowa , przywrócenie fabryczne telefonu nie pomagało , może wina oprogramowania , zgłaszajcie błąd ustawienia opinie , niech kombinują co jest nie tak że tyle problemów . Link to comment Share on other sites More sharing options...
8cysiek6 Posted June 22, 2020 Share Posted June 22, 2020 Właśnie przed chwilą dostałem sms ze sklepu w którym reklamowałem telefon ,Reklamacja uwzględniona będę miał wymieniony albo zwrot pieniędzy , więc reklamujcie . Link to comment Share on other sites More sharing options...
macck Posted June 28, 2020 Share Posted June 28, 2020 Mój egzemplarz odwala dokładnie to samo, zwiechy i resety bez reguły. Ktoś już widział czy będzie na to łatka jakaś, czy xiaomi zrypało robotę i telefon jest sprzętowo wadliwy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
8cysiek6 Posted June 28, 2020 Share Posted June 28, 2020 (edited) 1 godzinę temu, macck napisał: Mój egzemplarz odwala dokładnie to samo, zwiechy i resety bez reguły. Ktoś już widział czy będzie na to łatka jakaś, czy xiaomi zrypało robotę i telefon jest sprzętowo wadliwy? Ja ci proponuje oddaj na reklamację , dziś znów rypie mi się wifi w telefonie . Możesz też zgłosić problem ustawienia -usługi i opinie i tam wybierasz . Edited June 28, 2020 by 8cysiek6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kko86k Posted June 29, 2020 Share Posted June 29, 2020 Dostał już ktoś telefon z reklamacji? Nie restartuje się nowy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
skay77 Posted June 29, 2020 Share Posted June 29, 2020 Miałem taki problem ale zainstalowałem SIM toolkin i on mi mieszał i ,wpisałem pin lub przeszedł do głównego ekranu i restart i tak ciagle ale to było chyba maski lub Evolution Wysłane z mojego Mi 9T Pro przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
blejdzik Posted June 29, 2020 Share Posted June 29, 2020 Serio z tym telefonem są takie problemy ?? Pytam bo chcę kupić RN9 PRO Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomas111 Posted June 29, 2020 Share Posted June 29, 2020 Byłem na globalu-nic się nie działo. Sprawdzałem SIM na dwóch slotach. Teraz jestem na xiaomi.eu - też nic się nie dzieje. Co do baterii to około 3 dni, natomiast SOT wygląda tak jak poniżej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
8cysiek6 Posted June 29, 2020 Share Posted June 29, 2020 9 godzin temu, kko86k napisał: Dostał już ktoś telefon z reklamacji? Nie restartuje się nowy? Mój się jak narazie nie resetuje tylko wifi mnie wkurza , a kolega ma 8 pro i też ma nie raz problem z wifi 7 godzin temu, blejdzik napisał: Serio z tym telefonem są takie problemy ?? Pytam bo chcę kupić RN9 PRO Jest raczej w nim nie dopracowane oprogramowanie Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomas111 Posted June 29, 2020 Share Posted June 29, 2020 Dlatego proponuję wrzucić xiaomi.eu stabilną - problemów na chwilę obecną brak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
blejdzik Posted June 29, 2020 Share Posted June 29, 2020 2 godziny temu, tomas111 napisał: Dlatego proponuję wrzucić xiaomi.eu stabilną - problemów na chwilę obecną brak. Dzięki za cynę Link to comment Share on other sites More sharing options...
8cysiek6 Posted June 30, 2020 Share Posted June 30, 2020 Ja mam wersję Global 11.0.1I stabilna , telefon po reklamacja wymieniony na nowy brak resetów tylko problem z wifi Link to comment Share on other sites More sharing options...
tweant Posted June 30, 2020 Author Share Posted June 30, 2020 Dnia 22.06.2020 o 12:46, 8cysiek6 napisał: Właśnie przed chwilą dostałem sms ze sklepu w którym reklamowałem telefon ,Reklamacja uwzględniona będę miał wymieniony albo zwrot pieniędzy , więc reklamujcie . A w jakim sklepie kupowałeś? U mnie to było mi-home.pl i ich obsługa jak na razie jest najgorsza z jaką miałem do czynienia. Proces trwa już miesiąc a w serwisie zaktualizowali tylko oprogramowanie XD Link to comment Share on other sites More sharing options...
8cysiek6 Posted June 30, 2020 Share Posted June 30, 2020 24 minuty temu, tweant napisał: A w jakim sklepie kupowałeś? U mnie to było mi-home.pl i ich obsługa jak na razie jest najgorsza z jaką miałem do czynienia. Proces trwa już miesiąc a w serwisie zaktualizowali tylko oprogramowanie XD ja kupiłem w rtv euro agd , sms dostałem 14 dnia od oddania i w tym samym dniu byłem w sklepie ale musiałem czekać 2 dni jak ściągną , pisałem również do sklepu mi-home.pl i napisali ze nikt reklamacji nie składał .Również zgłaszałem problem w ustawienia - opinie i w połowie Lipca powinna być aktualizacja mam nadzieje ze naprawi telefon. 43 minuty temu, WD40 napisał: Jaki masz router? W jakim standardzie pracuje? Fritz!Box 7530 tylko że do tego mam inernet do pc 2x tv i telefon , taki sprzęt daje firma w której mam internet , redmi note 5 chodzi bezbłędnie , mój stary honor 8x również , a w jakim standardzie pracuje to nie mam pojęcia Link to comment Share on other sites More sharing options...
tweant Posted June 30, 2020 Author Share Posted June 30, 2020 17 godzin temu, tomas111 napisał: Dlatego proponuję wrzucić xiaomi.eu stabilną - problemów na chwilę obecną brak. A który to powinien być soft? Na stronie https://miuipolska.pl/pobierz-miui-11/ nie widzę wersji Note 9 Pro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
8cysiek6 Posted June 30, 2020 Share Posted June 30, 2020 Coś takiego widzie na redmi note 9 pro 780 / 526 5 GHz / ac / 80 MHz( prędkość) WPA2, MU-MIMO, 2 x 2 11k, 11v Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomas111 Posted June 30, 2020 Share Posted June 30, 2020 1 godzinę temu, tweant napisał: A który to powinien być soft? Na stronie https://miuipolska.pl/pobierz-miui-11/ nie widzę wersji Note 9 Pro. W dziale pobierz Miui 11 stabilne. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tweant Posted June 30, 2020 Author Share Posted June 30, 2020 4 minuty temu, tomas111 napisał: W dziale pobierz Miui 11 stabilne. Ok, ale tam też nie ma modelu typowo Note 9 Pro. Jest wersja 5G albo zwykłe Note 9. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kacper Skrzypek Posted June 30, 2020 Share Posted June 30, 2020 34 minuty temu, tweant napisał: Ok, ale tam też nie ma modelu typowo Note 9 Pro. Jest wersja 5G albo zwykłe Note 9. Gdzie niby widzisz 5G...? Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomas111 Posted June 30, 2020 Share Posted June 30, 2020 1 godzinę temu, tweant napisał: Ok, ale tam też nie ma modelu typowo Note 9 Pro. Jest wersja 5G albo zwykłe Note 9. Jest, jest przypatrz się dobrze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamil9530 Posted June 30, 2020 Share Posted June 30, 2020 Wybierz zakłdkę Pobierz MIUI 11 Stabilne Link to comment Share on other sites More sharing options...
tweant Posted July 1, 2020 Author Share Posted July 1, 2020 Ok, rzeczywiście jest. Teraz muszę poczekać tydzień na odblokowanie bootloadera. Może do tego czasu sklepowi uda się rozpatrzyć reklamację XD Link to comment Share on other sites More sharing options...
tweant Posted July 7, 2020 Author Share Posted July 7, 2020 (edited) W moim przypadku zmiana oprogramowania na wersję MIUI Polska nie pomogła. Telefon nadal się restartuje. Edited July 7, 2020 by tweant Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikeman Posted July 14, 2020 Share Posted July 14, 2020 (edited) Oho, widze ze cos grubszego. Kupilem 9 Pro z Ali, odczekal dwa tygodnie po przyjsciu na odblokowanie bootloadera, zainstalowalem xiaomi.eu a luba mowi mi ze w ciagu 1 dnia wylaczyl jej sie dwa razy i pyta czy to normalne. No to zapowiada sie ciekawie... Czy mozna zainstalowac jakis program od logow, ktory bedzie mozna odpalic po takim wylaczeniu sie i zobaczyc co ostatniego dzialalo/spowodowalo wylaczenie sie? Dodatkowo: tacka z sim nie wchodzi do samego konca i musialem ja niemal wciskac na sile, zeby zaskoczyla ze jest tam karta sim. Nie jest to kwestia zlego ulozenia czy karty, bo tak samo sie dzieje bez zadnej karty sim wlozonej do srodka... Edited July 14, 2020 by mikeman Link to comment Share on other sites More sharing options...
MatekPomatek Posted July 21, 2020 Share Posted July 21, 2020 Jestem "szczęśliwym" posiadaczem 6/64gb telefon resetuje się przynajmniej 3/8 razy dziennie bateria ucieka jak szalona, nie wspomnę już o aparacie który zawiesza telefon co drugie zdj.. 11.0.3 global stabilny.. nie wiem gdzie szukać rozwiązania tego problemu reklamacja? Czy czekać na poprawę softa bo to chyba jego wina.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kleo Posted July 21, 2020 Share Posted July 21, 2020 Witam. Ja również posiadam ten telefon od paru dni. Wersja stabilna. Aktualka była 3 dni temu i nie pomogło. Telefon zawieszał się na wszystkim. Co zauważyłam, piszę spostrzeżenia, może komuś pomogą. Od 2 dni siedzę tylko na własnym internecie bez korzystania z wifi, Oraz nie włączam bluetooth. Gdy go załączę, od razu mam resety. Od wczoraj nie włączyłam i cisza telefon śmiga. Za krótko na uciechę niemniej może jest to powodem? Czy wifi też to powoduje nie wiem, dopiero będę testować. Z racji że nie mam teraz możliwości jego włączenia to nie sprawdzę. Jestem jednak niemal pewna ze bluetooth jest jedną z przyczyn. Sprawdźcie u siebie. Nie wiem czy to więc wina softu czy urządzenia? Czy powinnam go reklamować? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kokosz11 Posted July 21, 2020 Share Posted July 21, 2020 Witam wszystkich. Od 1 dnia użytkowania 6/64 mam to samo. Restarty kilka razy dziennie. Oddałem telefon do reklamacji z tytułu rękojmi, a autoryzowany serwis odesłał telefon pisząc w protokole że jest sprawny <lol> i dopisali w uwagach że jak otworze duzo apek to może się restartować hahaha. Na drugi dzień po odbiorze telefonu zareklamowalem drugi raz dodając płytę z nagraniem co mu się dzieję. Czekam na decyzję. Reklamujcie telefony do skutku. Chyba że sprzedawca zrobił Wam zniżkę z tytułu usterki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MatekPomatek Posted July 21, 2020 Share Posted July 21, 2020 7 godzin temu, Kleo napisał: Witam. Ja również posiadam ten telefon od paru dni. Wersja stabilna. Aktualka była 3 dni temu i nie pomogło. Telefon zawieszał się na wszystkim. Co zauważyłam, piszę spostrzeżenia, może komuś pomogą. Od 2 dni siedzę tylko na własnym internecie bez korzystania z wifi, Oraz nie włączam bluetooth. Gdy go załączę, od razu mam resety. Od wczoraj nie włączyłam i cisza telefon śmiga. Za krótko na uciechę niemniej może jest to powodem? Czy wifi też to powoduje nie wiem, dopiero będę testować. Z racji że nie mam teraz możliwości jego włączenia to nie sprawdzę. Jestem jednak niemal pewna ze bluetooth jest jedną z przyczyn. Sprawdźcie u siebie. Nie wiem czy to więc wina softu czy urządzenia? Czy powinnam go reklamować? Potwierdzam wifi + internet + bt resetuje telefon, jak na razie od rana na samym Internecie bez wifi i by resetu nie było.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kleo Posted July 21, 2020 Share Posted July 21, 2020 27 minut temu, MatekPomatek napisał: Potwierdzam wifi + internet + bt resetuje telefon, jak na razie od rana na samym Internecie bez wifi i by resetu nie było.. Teraz tylko pytanie czy oni to naprawią? Czy jest szansa na aktualkę...tak nie może być. Jeśli to faktycznie wina softu, no to wymiana telefonu na nowy jest zbędna , bo problem pewnie będzie na każdym... Ja jeszcze próbuje go przetrzymać i zagłębić się w problem. Testuję go dalej. 2 dni bez wifi i bt. Teraz włączyłam bt i na razie chodzi, zobaczę jak długo. Jeśli się zawiesi to będzie już czarne na białym. Bo w ciągu dnia miałam kilka resetów z 10 na pewno. A teraz od dwóch dni ani jednego. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamil9530 Posted July 21, 2020 Share Posted July 21, 2020 A ja nie potwierdzam resetów telefonu Załączone wifi,internet,bt wszystko śmiga Telefon kupiony w pierwszym dniu sprzedaży na mi home Jeszcze nie doświadczyłem ani razu zwiechy czy restartu,także myślę,że to nie wina softu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kleo Posted July 21, 2020 Share Posted July 21, 2020 14 minut temu, kamil9530 napisał: A ja nie potwierdzam resetów telefonu Załączone wifi,internet,bt wszystko śmiga Telefon kupiony w pierwszym dniu sprzedaży na mi home Jeszcze nie doświadczyłem ani razu zwiechy czy restartu,także myślę,że to nie wina softu. To ciekawe , mi z początku też się nie resetował, dopiero po kilku dniach. Tak czy siak to dziwne,może telefony są wadliwe . Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamil9530 Posted July 21, 2020 Share Posted July 21, 2020 To jest bardzo ciekawe,sądzę,że wszyscy co tu piszą mają wadliwą partię,chociaż na forum xiaomi .eu też ludzie mają podobne problemy Link to comment Share on other sites More sharing options...
MatekPomatek Posted July 21, 2020 Share Posted July 21, 2020 (edited) Pytanie pojawia się tutaj, czy to wada mechaniczna, fizyczna, czy softowo dadzą radę to poprawić? Bo wygląda to jak crash podczas gdy telefon sobie softowo nie radzi..AA zapomniał bym przez resztę dnia też wykonywałem dużo zdj, oraz filmów i aparat ani razu się nie wyłączył z ciekawości gdzie kupowany telefon bo ja sieć Play? Edited July 21, 2020 by MatekPomatek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now