hosted Opublikowano 13 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2020 Cześć Ostatnio podczas aktualizacji, operacja się przerwała (telefon z zegarkiem cały czas leżały obok siebie) i telefon pozostał w trybie aktualizacji. Telefon nie może się połączyć z zegarkiem. Na zegarku cały czas ikona połączenia telefonu z zegarkiem. Czy jest możliwość resetu mechanicznego? Innego resetu nie jestem w stanie wykonać bo telefon nie działa :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Antoni Czaplicki Opublikowano 13 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2020 Cześć Ostatnio podczas aktualizacji, operacja się przerwała (telefon z zegarkiem cały czas leżały obok siebie) i telefon pozostał w trybie aktualizacji. Telefon nie może się połączyć z zegarkiem. Na zegarku cały czas ikona połączenia telefonu z zegarkiem. Czy jest możliwość resetu mechanicznego? Innego resetu nie jestem w stanie wykonać bo telefon nie działa Spróbuj dodać jako nowy z oryginalnej aplikacji oraz po tym zabiegu spróbować ponownie zainstalować BIP os Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hosted Opublikowano 13 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2020 Dzięki. Spróbuję jak napisałeś. Dodanie będzie proste (acz szkoda historii aktywności) ale jak zainstalować nowy os na BIP? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Antoni Czaplicki Opublikowano 13 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2020 Dzięki. Spróbuję jak napisałeś. Dodanie będzie proste (acz szkoda historii aktywności) ale jak zainstalować nowy os na BIP? Użyj notify & fitness for amazfit Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hosted Opublikowano 13 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2020 Dzięki wielkie !!! Udało się. A miał pójść do kosza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hosted Opublikowano 13 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2020 Nie udało mi się podłączyć do notify & fitness for amazfit. Mi Fit urządzenie widzi i zsynchronizował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Antoni Czaplicki Opublikowano 13 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2020 Nie udało mi się podłączyć do notify & fitness for amazfit. Mi Fit urządzenie widzi i zsynchronizował. W takim wypadku zrób reset zegarka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hosted Opublikowano 13 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2020 Połączył się Dzięki wielkie za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się