Jump to content

brak wyboru 5.1 w aplikacji Neflix


kamilosbos
 Share

Recommended Posts

Witam.

Zakupiłem Xiaomi MI TV BOX S 4K

Podłączyłem go kabelm HDMI do soundbara Samsung HW-Q60RS. Soundbar jest podłączony do TV Panasonic EX-700 za pomocą kabla HDMI(ARC). Po odpaleniu filmu na Netflixie, gdy wejdę w ustawienia dźwięku nie maM do wyboru dźwięku 5.1. Jest tylko Polski, a nie ma Polski 5.1.

Co może być tego przyczyną? System na boxie zaktualizowany do najnowszej wersji.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ja też walczę od kilku dni z MI Box S i niestety nie da się wypuścić z niego dźwięku w 5.1.
Testowałem Kodi, VLC - wszystko w stereo.
Netflix bezpośrednio z aplikacji w TV działa w DolbyDigital (jest dźwięk 5.1), ale z Xiaomi Mi Box S leci tylko stereo.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Witajcie u mnie było podobnie na hdmi w Netflix brak 5.1 ustaw w dźwięku na s/pdif reset boxa i odpal Netflixa wtedy sprawdz powinno pojawić się 5.1po hdmi tylko taka konfiguracja umnie wymusza 5.1 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...

Aplikacja Netflix i podobne (Amazon, Disney) "sprawdza" jakie ustawienia ma danym momencie odbiornik i jaki standard dźwięku jest w stanie obsłużyć. Jeśli odbiornikiem jest jedynie TV to pokaże tylko opcje  stereo, jeśli odbiornikiem sygnału jest ampli to aplikacja pokaże opcje wszystkie w tym 5.1. Pokombinuj z kolejnością uruchamiania, najpierw sprzęt audio a potem odtwarzacz. to samo jest w Chromecaście.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...