wertjacek Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Sprzedawca posiadający biuro w Chinach,od niego kupiłem mi4 (orginalność produktu sprawdzona według tutejszych tutków - wynik pozytywny),cena wystawianego przedmiotu to wartość końcowa.Niestety jak to bywa,dostawa z Chin nie trwa 10 dni,ale mieści sie w 20-tu co i tak wydaje mi się wynikiem bardzo przyzwoitym.Ja w każdym razie jestem zadowolony z usług promotus-a,a dodatkowym bonusem jest to że daje roczną gwarancję na produkt.Wybór telefonów też sporawy. "OnLine" Trading Company Os.St.Batorego 11/3 60-687 Poznań Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redkontakt Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Dobrze że napisałeś to dzisiaj, masz plusa za oryginalny sarkazm 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pampalini Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 (edytowane) Dobrze że napisałeś to dzisiaj, masz plusa za oryginalny sarkazm Nie nie.To nie żart prima apprilisowy to całkiem poważnie napisane.Co prawda można tam zauważyć że promotus ma zawieszone konto ale to wynika z chorej polityki Allegro,wystarczy niczym nieuzasadniona ocena 4,7 za terminy dostawy i już masz problemy. Edytowane 1 Kwietnia 2015 przez pampalini Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redkontakt Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2015 Taaaa a świstak siedzi za niewinność Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MD13 Opublikowano 7 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2015 Czy ktoś jeszcze kupował u tego sprzedawcy?? Braciak wylukał tam fona i szukam info o Protums. Będę wdzięczny za każde info. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rychu27 Opublikowano 8 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2015 Czy ktoś jeszcze kupował u tego sprzedawcy?? Braciak wylukał tam fona i szukam info o Protums. Będę wdzięczny za każde info. Czy na pewno chodzi o tego samego sprzedawcę? Wysłane z mojego HM NOTE 1LTE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xpeu89 Opublikowano 8 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2015 Także kupiłem u tego sprzedawcy, tylko, że ja polowałem na mi2s. Tak jak wyżej napisano, cena jest końcowa, troszkę trzeba było poczekać na telefon. Doszedł nowy, oryginalny. http://allegro.pl/show_user.php?uid=28781150 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MD13 Opublikowano 8 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2015 Czy na pewno chodzi o tego samego sprzedawcę? Wysłane z mojego HM NOTE 1LTE Tak dokładnie o tego mi chodzi. Także kupiłem u tego sprzedawcy, tylko, że ja polowałem na mi2s. Tak jak wyżej napisano, cena jest końcowa, troszkę trzeba było poczekać na telefon. Doszedł nowy, oryginalny.http://allegro.pl/show_user.php?uid=28781150 A ile czekałeś na fona? Bo z tego co widzę na allegro to ma wysyłkę z polski tak jak by miał tu magazyn. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xpeu89 Opublikowano 8 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2015 (edytowane) Tak dokładnie o tego mi chodzi. A ile czekałeś na fona? Bo z tego co widzę na allegro to ma wysyłkę z polski tak jak by miał tu magazyn. Około 15 dni, obiecywał wcześniej, kontakt był, odpisywał. Edytowane 8 Lipca 2015 przez xpeu89 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sote Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2015 Polecacie tego użytkownika? Bo myślę o zakupie mi4, chce fv, a u niego z fv najtaniej wychodzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neyth Opublikowano 2 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2015 Kupiłam MI4 LTE od tego sprzedawcy - paczka przyszła po 9 dniach (byłaby po 8, ale UPS dało du..). Telefon oryginalny, stan idealny, sprzedawca odpisuje na @. W zestawie jest ładowarka do chińskich gniazdek, więc trzeba na własną rękę dokupić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sote Opublikowano 10 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2015 czy fv od nich to fv 23%? p.s. pisalem do nich ale jeszcze nie odpisali... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sote Opublikowano 13 Września 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2015 Odpisali mi, ze FV ktore wystawiaja maja stawkę "zwolniony"... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Demonek Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 No to teraz ja. Sam zakup przebiegł bez problemu (kupowałem Redmi 2S w marcu 2015 przez allegro). Jajca zaczęły się z reklamacjami. Dostałem telefon w wersji xxxxx811 (zgodnie z oznaczeniem na pudełku i etykiecie pod baterią) ale CPU-Z wykrywa wersję xxxxx813. Tak samo oficjalny z soft MIUIPolska do 811 nie wchodzi, ale 813 już tak. Jednocześnie serwisant z którym się kontaktowałem uparcie twierdził, że mam wgrywać soft do 811 zgodnie z oznaczeniem. Jak wgrać soft który jest odrzucany przez telefon (komunikat o niezgodności wersji soft i sprzętu), już niestety nie powiedział. Pojawiła mi się brązowa plamka w górnym lewym rogu ekranu. Aparat wysłałem 13.11.15, do dzisiejszego dnia telefon nie został odebrany z poczty. Chciałem wysłać kurierem ale serwisant prosił o pocztę- tak mu wygodniej. Wysłałem kilka maili z linkiem i informacja z trackingu- paczka od 17.11.15 leży na ich poczcie nieodebrana. Serwis twierdzi, że nic na nich na poczcie nie czeka. Dzisiaj dzwoniłem na pocztę- poszły 2 awiza i sms. Na tą chwilę jestem mocno wkurzony. Nie zdziwiłbym się, jakby robili problemy z uznaniem reklamacji skoro już na etapie odebrania paczki takie cyrki. Na szczęście komentarza jeszcze nie wystawiłem, więc chociaż tak podsumuję ich działalność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Presi Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 Sam chciałbym od niego kupić telefon http://allegro.pl/xiaomi-redmi-note-3-pro-3-32gb-szary-z-polski-fv-i6259886192.html#delivery co sądzicie? Macie jeszcze jakieś inne opinie? Zależy mi na języku pl bo nie chce się za bardzo bawić w zmiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 14 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2016 40 minut temu, Presi napisał: Sam chciałbym od niego kupić telefon http://allegro.pl/xiaomi-redmi-note-3-pro-3-32gb-szary-z-polski-fv-i6259886192.html#delivery co sądzicie? Macie jeszcze jakieś inne opinie? Zależy mi na języku pl bo nie chce się za bardzo bawić w zmiany Jak nie chcesz się bawić w zmiany to nie kupuj Xiaomi. Taka moja dobra rada... Chcesz Xiaomi, musisz pogrzebać, mało bo mało, ale jednak pogrzebać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akej Opublikowano 15 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2016 Witam. Również chciałem zakupić u Nich telefon z aukcji : http://allegro.pl/show_item.php?item=6259886191. Po napisaniu do sprzedawcy jakie jest stosowane oprogramowanie w urządzeniu otrzymałem następującą informację " Telefony które sprzedajemy mają wgrane polskie oprogramowanie, ale nie są wolne od chińskich aplikacji. Jednak na Pana prośbę, możemy wgrać całkowicie polskie oprogramowanie, możemy też odblokować bootloader. W takiej sytuacji po zakupie proszę o wpisanie prośby o wgranie polskiego oprogramowania w informację dla sprzedającego" co mnie trochę zdziwiło z tym odblokowaniem. W opisie aukcji piszą że towar wysyłają z Polski, a czas realizacji zamówienia 7-10 dni - jakoś długo jak na wysyłkę z Polski ? Jak widzę różnie piszą o tym sprzedawcy, ma też sporo negatywnych opinii na allegro - tylko unieważnionych, ale jest tego trochę, także musi być coś na rzeczy. Po zadaniu zapytania dotyczącego rzekomego odblokowania bootloadera jak to napisali w ofercie od kilku dni nikt się nie odzywa ze strony sprzedawcy. Także proszę uważać na tego sprzedawcę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szambelan Opublikowano 7 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2016 (edytowane) Zakupilem u nich telefon i zaginal podczas transportu czekam na wyjasnienie sprawy dam znac jak zalatwili sprawe po prawie 2 tyg. promotus zwrocil mi kase wiec polecam Edytowane 18 Lipca 2016 przez szambelan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Laik95 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2016 (edytowane) Kupiłem u niego xiaomi redmi note 3 pro 3/32 dokładnie miesiąc temu czas dostawy miał wynieść 10 dni. 26 lipca dostałem wiadomość, że telefon trafił na kontrolę celną przez co wysyłka zostanie opóźniona. 3 sierpnia napisałem do nich i spytałem czy wiedzą już coś na temat wysyłki telefonu. Odpisali, że do końca tygodnia sytuacja powinna się wyjaśnić, ale się nie wyjaśniła. Dzisiaj napisałem do nich maila, w którym napisałem, że jak nie dostane telefonu do końca przyszłego tygodnia proszę o zwrot pieniędzy. Odpowiedzi brak. Po prośbie o zwrot pieniędzy dotarły do mnie w 2 dni, polecam chociaż pod tym względem. Drugi raz jednak nie zamówię od niego telefonu. Edytowane 22 Sierpnia 2016 przez Laik95 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cz62 Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 Witam wszystkich, Chciałbym podzielić się swoimi spostrzeżeniami na temat Sprzedawcy na Allegro Promutus.Kupiłem u niego w czerwcu telefon Huawei. Do transakcji zakupu nie mam zastrzeżeń, wszytko odbyło się prawidłowo. Schody zaczęły się kiedy po dwóch miesiącach użytkowania telefonu stwierdziłem usterkę (wyświetlacz zaczął samoczynnie wyłączać się). Zgłosiłem do niego wystąpienie usterki wg z zachowaniem procedury jakiej wymagał (wypełnienie karty zgłoszenia, opisanie usterki, itd). Potem zgodnie z poleceniem wysłałem telefon do serwisu(woj. lubelskie, a przypominam siedziba Sprzedawcy mieści się w Poznaniu). Po ok. tygodniu otrzymałem info od Sprzedawcy, że reklamacja została uznana ale wobec niemożności naprawy telefonu w Polsce został wysłany do naprawy do Chin. Ponieważ nie potrafił określić jak długo potrwa naprawa w dniu 26.08.zażądałem w ramach rękojmi zwrotu pieniędzy- odmówił. Pogodziłem się z tym i czekałem. 28.09 wysłałem maila z zapytaniem co dzieje się z telefonem- brak odp. Po kilku następnych mailach z mojej strony i ciągłych prośbach z jego strony o cierpliwość wreszcie 12.10. przysłał informację, że "telefon został uszkodzony z winy użytkownika" i wobec tego odmawiają naprawy (nieżle? najpierw uznają reklamację a po 1,5 miesiąca już nie). Ponieważ nie godziłem się z tezą, że to moja wina zwróciłem się żądaniem przedstawienia uzasadnienia odmowy naprawy i przedstawienie informacji jaka usterka została zdiagnozowana. Zgodził się przesłać taka informację. Najpierw miał to być czwartek, potem poniedziałek, potem "jeszcze pracuję nad tym" i tak minęły 2 tygodnie. Po moim kolejnym mailu stwierdził, (streszczając) że:"właściwie to on już pogubił się tych mailach i nie wie czego ja żądam". Miałem jeszcze raz przedstawić swoje żądania, a on miał się do nich ustosunkować w ciągu dwóch dni. Po tygodniu, wobec braku odpowiedzi napisałem co myślę na jego temat i całej tej sytuacji (grzecznie). Od tego czasu (tj. 28.10) po mimo wysyłania kolejnych maili - brak odzewu. Telefon jest w dalszym ciągu u niego i chyba już go nie odzyskam (naprawiony czy nie-wszystko jedno). Taka to moja przygoda z Promotusem, który w dalszym ciągu handluje na Allegro i ma dużo pozytywnych opinii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hosse6668 Opublikowano 17 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2016 14 minut temu, cz62 napisał: Witam wszystkich, Chciałbym podzielić się swoimi spostrzeżeniami na temat Sprzedawcy na Allegro Promutus.Kupiłem u niego w czerwcu telefon Huawei. Do transakcji zakupu nie mam zastrzeżeń, wszytko odbyło się prawidłowo. Schody zaczęły się kiedy po dwóch miesiącach użytkowania telefonu stwierdziłem usterkę (wyświetlacz zaczął samoczynnie wyłączać się). Zgłosiłem do niego wystąpienie usterki wg z zachowaniem procedury jakiej wymagał (wypełnienie karty zgłoszenia, opisanie usterki, itd). Potem zgodnie z poleceniem wysłałem telefon do serwisu(woj. lubelskie, a przypominam siedziba Sprzedawcy mieści się w Poznaniu). Po ok. tygodniu otrzymałem info od Sprzedawcy, że reklamacja została uznana ale wobec niemożności naprawy telefonu w Polsce został wysłany do naprawy do Chin. Ponieważ nie potrafił określić jak długo potrwa naprawa w dniu 26.08.zażądałem w ramach rękojmi zwrotu pieniędzy- odmówił. Pogodziłem się z tym i czekałem. 28.09 wysłałem maila z zapytaniem co dzieje się z telefonem- brak odp. Po kilku następnych mailach z mojej strony i ciągłych prośbach z jego strony o cierpliwość wreszcie 12.10. przysłał informację, że "telefon został uszkodzony z winy użytkownika" i wobec tego odmawiają naprawy (nieżle? najpierw uznają reklamację a po 1,5 miesiąca już nie). Ponieważ nie godziłem się z tezą, że to moja wina zwróciłem się żądaniem przedstawienia uzasadnienia odmowy naprawy i przedstawienie informacji jaka usterka została zdiagnozowana. Zgodził się przesłać taka informację. Najpierw miał to być czwartek, potem poniedziałek, potem "jeszcze pracuję nad tym" i tak minęły 2 tygodnie. Po moim kolejnym mailu stwierdził, (streszczając) że:"właściwie to on już pogubił się tych mailach i nie wie czego ja żądam". Miałem jeszcze raz przedstawić swoje żądania, a on miał się do nich ustosunkować w ciągu dwóch dni. Po tygodniu, wobec braku odpowiedzi napisałem co myślę na jego temat i całej tej sytuacji (grzecznie). Od tego czasu (tj. 28.10) po mimo wysyłania kolejnych maili - brak odzewu. Telefon jest w dalszym ciągu u niego i chyba już go nie odzyskam (naprawiony czy nie-wszystko jedno). Taka to moja przygoda z Promotusem, który w dalszym ciągu handluje na Allegro i ma dużo pozytywnych opinii. Na Twoim miejscu udał bym się na Policje z wszystkimi mailami itp Myślą że są bezkarni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Petr4682 Opublikowano 18 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2016 "Wszystkie telefony są w naszym składzie celnym w Warszawie. Nie wykonujemy odpraw celnych dla każdego egzemplarza , bo to podnosiłoby znacznie cenę telefonu" Taka dostałem odpowiedź jak zapytałem o wysyłkę, sprzedawca ma napisane że do 10 dni max mam czekać na przesyłkę, ja czekam od 22 listopada. Jestem wkurzony i czekam teraz na zwrot pieniędzy. NIEPOLECAM 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oscyp Opublikowano 28 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2017 Zarejestrowałem się na forum specjalnie, żeby napisać ten post. Sprzedawca "promotus" na allegro to zwykły krętacz i oszust. Z mojej strony sprawa jest prosta: klikam aukcję, wpłacam pieniądze, dostaję telefon. Niestety, ale minęły już ponad 2 tygodnie a ja otrzymuję kolejne durne wiadomości od Pana Michała: "jakie są pana oczekiwania na chwilę obecną", "proszę o dalsze pytania", "proszę o kontakt we wtorek" - no po prostu jakiś cyrk. Sprawa zgłoszona na policję, a chętnym mogę udostępnić konwersację z tym jegomościem. Podsumowując: facet wystawia towar którego fizycznie nie posiada, wygląda na to, że jak już zdobędzie to, co klient kupił to nie jest to "nówka sztuka w wersji global" tylko próbuje bawić się we wgrywanie oprogramowania we własnym zakresie, co ewidentnie mu nie wychodzi i po kilkunastu dniach pisze, że "z niezawinionej przeze mnie przyczyny, nie mamy tego telefonu", a później kręci zwodzi człowiek zostaje bez telefonu, bez pieniędzy, za to z kilkudziesięcioma idiotycznymi wiadomościami e-mail na skrzynce, które nic nie wnoszą. Dane sprzedającego sprzedający promotus ("OnLine" Trading Company) adres Ul.Górki 17/50, 60-204 Poznań numer telefonu +48572015775 OMIJAĆ Z DALEKA!!!!!!!!! 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adalbertrp Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2017 Zatelefonowałem do sprzedawcy by dowiedzieć się jaki jest realny czas dostawy. Usłyszałem, że do 10 dni. Kiedy próbowałem upewnić się, że to 10 dni bo wysyłany z Polski a nie z Chin, rozmówca bezczelnie zakończył połączenie. Wybrałem zatem innego sprzedawcę, lepiej zapłacić parędziesiąt złotych więcej i nie mieć niechcianych niespodzianek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mxsubak Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Dzięki Bogu, że trafiłam na ten wątek zanim cokolwiek kupiłam u tego sprzedawcy. Kusiła w miarę atrakcyjna cena i pozytywne opinie (99.2%) mówiły same za siebie. Jednak czytając wypowiedzi wyżej, postanowiłam zrezygnować i poszukać kogoś bardziej wiarygodnego. Dzięki ;)) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Promotus Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Dnia 17.11.2016 o 22:41, cz62 napisał: Witam wszystkich, Chciałbym podzielić się swoimi spostrzeżeniami na temat Sprzedawcy na Allegro Promutus.Kupiłem u niego w czerwcu telefon Huawei. Do transakcji zakupu nie mam zastrzeżeń, wszytko odbyło się prawidłowo. Schody zaczęły się kiedy po dwóch miesiącach użytkowania telefonu stwierdziłem usterkę (wyświetlacz zaczął samoczynnie wyłączać się). Zgłosiłem do niego wystąpienie usterki wg z zachowaniem procedury jakiej wymagał (wypełnienie karty zgłoszenia, opisanie usterki, itd). Potem zgodnie z poleceniem wysłałem telefon do serwisu(woj. lubelskie, a przypominam siedziba Sprzedawcy mieści się w Poznaniu). Po ok. tygodniu otrzymałem info od Sprzedawcy, że reklamacja została uznana ale wobec niemożności naprawy telefonu w Polsce został wysłany do naprawy do Chin. Ponieważ nie potrafił określić jak długo potrwa naprawa w dniu 26.08.zażądałem w ramach rękojmi zwrotu pieniędzy- odmówił. Pogodziłem się z tym i czekałem. 28.09 wysłałem maila z zapytaniem co dzieje się z telefonem- brak odp. Po kilku następnych mailach z mojej strony i ciągłych prośbach z jego strony o cierpliwość wreszcie 12.10. przysłał informację, że "telefon został uszkodzony z winy użytkownika" i wobec tego odmawiają naprawy (nieżle? najpierw uznają reklamację a po 1,5 miesiąca już nie). Ponieważ nie godziłem się z tezą, że to moja wina zwróciłem się żądaniem przedstawienia uzasadnienia odmowy naprawy i przedstawienie informacji jaka usterka została zdiagnozowana. Zgodził się przesłać taka informację. Najpierw miał to być czwartek, potem poniedziałek, potem "jeszcze pracuję nad tym" i tak minęły 2 tygodnie. Po moim kolejnym mailu stwierdził, (streszczając) że:"właściwie to on już pogubił się tych mailach i nie wie czego ja żądam". Miałem jeszcze raz przedstawić swoje żądania, a on miał się do nich ustosunkować w ciągu dwóch dni. Po tygodniu, wobec braku odpowiedzi napisałem co myślę na jego temat i całej tej sytuacji (grzecznie). Od tego czasu (tj. 28.10) po mimo wysyłania kolejnych maili - brak odzewu. Telefon jest w dalszym ciągu u niego i chyba już go nie odzyskam (naprawiony czy nie-wszystko jedno). Taka to moja przygoda z Promotusem, który w dalszym ciągu handluje na Allegro i ma dużo pozytywnych opinii. Witam ..Tu Promotus. To co Pan tu wypisuje na Forum to nieprawda. Papier jest cierpliwy. Dnia 3.04.2017 o 17:20, adalbertrp napisał: Zatelefonowałem do sprzedawcy by dowiedzieć się jaki jest realny czas dostawy. Usłyszałem, że do 10 dni. Kiedy próbowałem upewnić się, że to 10 dni bo wysyłany z Polski a nie z Chin, rozmówca bezczelnie zakończył połączenie. Wybrałem zatem innego sprzedawcę, lepiej zapłacić parędziesiąt złotych więcej i nie mieć niechcianych niespodzianek. Witam Szanowny Panie.. Po co kłamać na Forum.?? Nigdy nikomu nie odłożyłem słuchawki. Proszę swoje frustracje wyładowywać w sporcie lub pomagając żonie w obowiązkach domowych . Dla p.t. Forumowiczów mam wskazówkę weryfikacyjną- proszę sprawdzić komentarze do moich aukcji na Allegro. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi