Skocz do zawartości

Wiarygodny Sprzedawca Allegro - Promotus


Rekomendowane odpowiedzi

Sprzedawca posiadający biuro w Chinach,od niego kupiłem mi4 (orginalność produktu sprawdzona według tutejszych tutków - wynik pozytywny),cena wystawianego przedmiotu  to wartość końcowa.Niestety jak to bywa,dostawa z Chin nie trwa 10 dni,ale mieści sie w 20-tu co i tak wydaje mi się wynikiem bardzo przyzwoitym.Ja w każdym razie jestem zadowolony z usług promotus-a,a dodatkowym bonusem jest to że daje roczną gwarancję na produkt.Wybór telefonów też sporawy.

 

"OnLine" Trading Company

Os.St.Batorego 11/3

60-687 Poznań

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość pampalini

Dobrze że napisałeś to dzisiaj, masz plusa za oryginalny sarkazm

Nie nie.To nie żart prima apprilisowy

 

to całkiem poważnie napisane.Co prawda można tam zauważyć że promotus ma zawieszone konto ale to wynika z chorej polityki Allegro,wystarczy niczym nieuzasadniona ocena 4,7 za terminy dostawy i już masz problemy.

Edytowane przez pampalini
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Czy na pewno chodzi o tego samego sprzedawcę?

Wysłane z mojego HM NOTE 1LTE

Tak dokładnie o tego mi chodzi.

Także kupiłem u tego sprzedawcy, tylko, że ja polowałem na mi2s.

Tak jak wyżej napisano, cena jest końcowa, troszkę trzeba było poczekać na telefon. Doszedł nowy, oryginalny.

http://allegro.pl/show_user.php?uid=28781150

A ile czekałeś na fona? Bo z tego co widzę na allegro to ma wysyłkę z polski tak jak by miał tu magazyn.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak dokładnie o tego mi chodzi.

A ile czekałeś na fona? Bo z tego co widzę na allegro to ma wysyłkę z polski tak jak by miał tu magazyn.

 

Około 15 dni,  obiecywał wcześniej,  kontakt był, odpisywał. 

Edytowane przez xpeu89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Kupiłam MI4 LTE od tego sprzedawcy - paczka przyszła po 9 dniach (byłaby po 8, ale UPS dało du..). Telefon oryginalny, stan idealny, sprzedawca odpisuje na @. W zestawie jest ładowarka do chińskich gniazdek, więc trzeba na własną rękę dokupić :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...

No to teraz ja. Sam zakup przebiegł bez problemu (kupowałem Redmi 2S w marcu 2015 przez allegro). Jajca zaczęły się z reklamacjami.

Dostałem telefon w wersji xxxxx811 (zgodnie z oznaczeniem na pudełku i etykiecie pod baterią) ale CPU-Z wykrywa wersję xxxxx813. Tak samo oficjalny z soft MIUIPolska do 811 nie wchodzi, ale 813 już tak. Jednocześnie serwisant z którym się kontaktowałem uparcie twierdził, że mam wgrywać soft do 811 zgodnie z oznaczeniem. Jak wgrać soft który jest odrzucany przez telefon (komunikat o niezgodności wersji soft i sprzętu), już niestety nie powiedział.

Pojawiła mi się brązowa plamka w górnym lewym rogu ekranu. Aparat wysłałem 13.11.15, do dzisiejszego dnia telefon nie został odebrany z poczty. Chciałem wysłać kurierem ale serwisant prosił o pocztę- tak mu wygodniej. Wysłałem kilka maili z linkiem i informacja z trackingu- paczka od 17.11.15 leży na ich poczcie nieodebrana. Serwis twierdzi, że nic na nich na poczcie nie czeka. Dzisiaj dzwoniłem na pocztę- poszły 2 awiza i sms.

Na tą chwilę jestem mocno wkurzony. Nie zdziwiłbym się, jakby robili problemy z uznaniem reklamacji skoro już na etapie odebrania paczki takie cyrki. Na szczęście komentarza jeszcze nie wystawiłem, więc chociaż tak podsumuję ich działalność.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
40 minut temu, Presi napisał:

Sam chciałbym od niego kupić telefon http://allegro.pl/xiaomi-redmi-note-3-pro-3-32gb-szary-z-polski-fv-i6259886192.html#delivery co sądzicie? Macie jeszcze jakieś inne opinie?

Zależy mi na języku pl bo nie chce się za bardzo bawić w zmiany 

Jak nie chcesz się bawić w zmiany to nie kupuj Xiaomi. Taka moja dobra rada... Chcesz Xiaomi, musisz pogrzebać, mało bo mało, ale jednak pogrzebać... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Również chciałem zakupić u Nich telefon z aukcji : http://allegro.pl/show_item.php?item=6259886191. Po napisaniu do sprzedawcy jakie jest stosowane oprogramowanie w urządzeniu otrzymałem następującą informację " Telefony które sprzedajemy mają wgrane polskie oprogramowanie, ale nie są wolne od chińskich aplikacji. Jednak na Pana prośbę, możemy wgrać całkowicie polskie oprogramowanie, możemy też odblokować bootloader. W takiej sytuacji po zakupie proszę o wpisanie prośby o wgranie polskiego oprogramowania w informację dla sprzedającego" co mnie trochę zdziwiło z tym odblokowaniem. W opisie aukcji piszą że towar wysyłają z Polski, a czas realizacji zamówienia 7-10 dni - jakoś długo jak na wysyłkę z Polski ? Jak widzę różnie piszą o tym sprzedawcy, ma też sporo negatywnych opinii na allegro  - tylko unieważnionych, ale jest tego trochę, także musi być coś na rzeczy.

 

 

Po zadaniu zapytania dotyczącego rzekomego odblokowania bootloadera jak to napisali w ofercie od kilku dni nikt się nie odzywa ze strony sprzedawcy. Także proszę uważać na tego sprzedawcę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Kupiłem u niego xiaomi redmi note 3 pro 3/32 dokładnie miesiąc temu czas dostawy miał wynieść 10 dni. 26 lipca dostałem wiadomość, że telefon trafił na kontrolę celną przez co wysyłka zostanie opóźniona. 3 sierpnia napisałem do nich i spytałem czy wiedzą już coś na temat wysyłki telefonu. Odpisali, że do końca tygodnia sytuacja powinna się wyjaśnić, ale się nie wyjaśniła. Dzisiaj napisałem do nich maila, w którym napisałem, że jak nie dostane telefonu do końca przyszłego tygodnia proszę o zwrot pieniędzy. Odpowiedzi brak. Po prośbie o zwrot pieniędzy dotarły do mnie w 2 dni, polecam chociaż pod tym względem. Drugi raz jednak nie zamówię od niego telefonu.

Edytowane przez Laik95
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam wszystkich,

Chciałbym podzielić się swoimi spostrzeżeniami na temat Sprzedawcy na Allegro Promutus.Kupiłem u niego w czerwcu telefon Huawei. Do transakcji zakupu nie mam zastrzeżeń, wszytko odbyło się prawidłowo. Schody zaczęły się kiedy po dwóch miesiącach użytkowania telefonu stwierdziłem usterkę (wyświetlacz zaczął samoczynnie wyłączać się). Zgłosiłem do niego wystąpienie usterki wg z zachowaniem procedury jakiej wymagał (wypełnienie karty zgłoszenia, opisanie usterki, itd). Potem zgodnie z poleceniem wysłałem telefon do serwisu(woj. lubelskie, a przypominam siedziba Sprzedawcy mieści się w Poznaniu). Po ok. tygodniu otrzymałem info od Sprzedawcy, że reklamacja została uznana ale wobec niemożności naprawy telefonu w Polsce został wysłany do naprawy do Chin. Ponieważ nie potrafił określić jak długo potrwa naprawa w dniu 26.08.zażądałem w ramach rękojmi zwrotu pieniędzy- odmówił. Pogodziłem się z tym i czekałem. 28.09 wysłałem maila z zapytaniem co dzieje się z telefonem- brak odp. Po kilku następnych mailach z mojej strony i ciągłych prośbach z jego strony o cierpliwość wreszcie 12.10. przysłał informację, że "telefon został uszkodzony z winy użytkownika" i wobec tego odmawiają naprawy (nieżle? najpierw uznają reklamację a po 1,5 miesiąca już nie). Ponieważ nie godziłem się z tezą, że to moja wina zwróciłem się żądaniem przedstawienia uzasadnienia odmowy naprawy i przedstawienie informacji jaka usterka została zdiagnozowana. Zgodził się przesłać taka informację. Najpierw miał to być czwartek, potem poniedziałek, potem "jeszcze pracuję nad tym" i tak minęły 2 tygodnie. Po moim kolejnym mailu stwierdził, (streszczając) że:"właściwie to on już pogubił się tych mailach i nie wie czego ja żądam". Miałem jeszcze raz przedstawić swoje żądania, a on miał się do nich ustosunkować w ciągu dwóch dni. Po tygodniu, wobec braku odpowiedzi napisałem co myślę na jego temat i całej tej sytuacji (grzecznie). Od tego czasu (tj. 28.10) po mimo wysyłania kolejnych maili - brak odzewu. Telefon jest w dalszym ciągu u niego i chyba już go nie odzyskam (naprawiony czy nie-wszystko jedno). Taka to moja przygoda z Promotusem, który w dalszym ciągu handluje na Allegro i ma dużo pozytywnych opinii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 minut temu, cz62 napisał:

Witam wszystkich,

Chciałbym podzielić się swoimi spostrzeżeniami na temat Sprzedawcy na Allegro Promutus.Kupiłem u niego w czerwcu telefon Huawei. Do transakcji zakupu nie mam zastrzeżeń, wszytko odbyło się prawidłowo. Schody zaczęły się kiedy po dwóch miesiącach użytkowania telefonu stwierdziłem usterkę (wyświetlacz zaczął samoczynnie wyłączać się). Zgłosiłem do niego wystąpienie usterki wg z zachowaniem procedury jakiej wymagał (wypełnienie karty zgłoszenia, opisanie usterki, itd). Potem zgodnie z poleceniem wysłałem telefon do serwisu(woj. lubelskie, a przypominam siedziba Sprzedawcy mieści się w Poznaniu). Po ok. tygodniu otrzymałem info od Sprzedawcy, że reklamacja została uznana ale wobec niemożności naprawy telefonu w Polsce został wysłany do naprawy do Chin. Ponieważ nie potrafił określić jak długo potrwa naprawa w dniu 26.08.zażądałem w ramach rękojmi zwrotu pieniędzy- odmówił. Pogodziłem się z tym i czekałem. 28.09 wysłałem maila z zapytaniem co dzieje się z telefonem- brak odp. Po kilku następnych mailach z mojej strony i ciągłych prośbach z jego strony o cierpliwość wreszcie 12.10. przysłał informację, że "telefon został uszkodzony z winy użytkownika" i wobec tego odmawiają naprawy (nieżle? najpierw uznają reklamację a po 1,5 miesiąca już nie). Ponieważ nie godziłem się z tezą, że to moja wina zwróciłem się żądaniem przedstawienia uzasadnienia odmowy naprawy i przedstawienie informacji jaka usterka została zdiagnozowana. Zgodził się przesłać taka informację. Najpierw miał to być czwartek, potem poniedziałek, potem "jeszcze pracuję nad tym" i tak minęły 2 tygodnie. Po moim kolejnym mailu stwierdził, (streszczając) że:"właściwie to on już pogubił się tych mailach i nie wie czego ja żądam". Miałem jeszcze raz przedstawić swoje żądania, a on miał się do nich ustosunkować w ciągu dwóch dni. Po tygodniu, wobec braku odpowiedzi napisałem co myślę na jego temat i całej tej sytuacji (grzecznie). Od tego czasu (tj. 28.10) po mimo wysyłania kolejnych maili - brak odzewu. Telefon jest w dalszym ciągu u niego i chyba już go nie odzyskam (naprawiony czy nie-wszystko jedno). Taka to moja przygoda z Promotusem, który w dalszym ciągu handluje na Allegro i ma dużo pozytywnych opinii.

Na Twoim miejscu udał bym się na Policje z wszystkimi mailami itp

Myślą że są bezkarni

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

"Wszystkie telefony są w naszym składzie celnym w Warszawie. Nie wykonujemy odpraw celnych dla każdego egzemplarza , bo to podnosiłoby znacznie cenę telefonu"

Taka dostałem odpowiedź jak zapytałem o wysyłkę, sprzedawca ma napisane że do 10 dni max mam czekać na przesyłkę,  ja czekam od 22 listopada. Jestem wkurzony i czekam teraz na zwrot pieniędzy.  NIEPOLECAM 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Zarejestrowałem się na forum specjalnie, żeby napisać ten post.

Sprzedawca "promotus" na allegro to zwykły krętacz i oszust. Z mojej strony sprawa jest prosta: klikam aukcję, wpłacam pieniądze, dostaję telefon. Niestety, ale minęły już ponad 2 tygodnie a ja otrzymuję kolejne durne wiadomości od Pana Michała: "jakie są pana oczekiwania na chwilę obecną", "proszę o dalsze pytania", "proszę o kontakt we wtorek" - no po prostu jakiś cyrk. Sprawa zgłoszona na policję, a chętnym mogę udostępnić konwersację z tym jegomościem.

Podsumowując: facet wystawia towar którego fizycznie nie posiada, wygląda na to, że jak już zdobędzie to, co klient kupił to nie jest to "nówka sztuka w wersji global" tylko próbuje bawić się we wgrywanie oprogramowania we własnym zakresie, co ewidentnie mu nie wychodzi i po kilkunastu dniach pisze, że "z niezawinionej przeze mnie przyczyny, nie mamy tego telefonu", a później kręci zwodzi człowiek zostaje bez telefonu, bez pieniędzy, za to z kilkudziesięcioma idiotycznymi wiadomościami e-mail na skrzynce, które nic nie wnoszą. 

Dane sprzedającego 

sprzedający promotus ("OnLine" Trading Company)
adres Ul.Górki 17/50, 60-204 Poznań
numer telefonu +48572015775

OMIJAĆ Z DALEKA!!!!!!!!!

  • Like 1
  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zatelefonowałem do sprzedawcy by dowiedzieć się jaki jest realny czas dostawy. Usłyszałem, że do 10 dni. Kiedy próbowałem upewnić się, że to 10 dni bo wysyłany z Polski a nie z Chin, rozmówca bezczelnie zakończył połączenie. Wybrałem zatem innego sprzedawcę, lepiej zapłacić parędziesiąt złotych więcej i nie mieć niechcianych niespodzianek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dzięki Bogu, że trafiłam na ten wątek zanim cokolwiek kupiłam u tego sprzedawcy. Kusiła w miarę atrakcyjna cena i pozytywne opinie (99.2%) mówiły same za siebie. Jednak czytając wypowiedzi wyżej, postanowiłam zrezygnować i poszukać kogoś bardziej wiarygodnego. Dzięki ;))

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 17.11.2016 o 22:41, cz62 napisał:

Witam wszystkich,

Chciałbym podzielić się swoimi spostrzeżeniami na temat Sprzedawcy na Allegro Promutus.Kupiłem u niego w czerwcu telefon Huawei. Do transakcji zakupu nie mam zastrzeżeń, wszytko odbyło się prawidłowo. Schody zaczęły się kiedy po dwóch miesiącach użytkowania telefonu stwierdziłem usterkę (wyświetlacz zaczął samoczynnie wyłączać się). Zgłosiłem do niego wystąpienie usterki wg z zachowaniem procedury jakiej wymagał (wypełnienie karty zgłoszenia, opisanie usterki, itd). Potem zgodnie z poleceniem wysłałem telefon do serwisu(woj. lubelskie, a przypominam siedziba Sprzedawcy mieści się w Poznaniu). Po ok. tygodniu otrzymałem info od Sprzedawcy, że reklamacja została uznana ale wobec niemożności naprawy telefonu w Polsce został wysłany do naprawy do Chin. Ponieważ nie potrafił określić jak długo potrwa naprawa w dniu 26.08.zażądałem w ramach rękojmi zwrotu pieniędzy- odmówił. Pogodziłem się z tym i czekałem. 28.09 wysłałem maila z zapytaniem co dzieje się z telefonem- brak odp. Po kilku następnych mailach z mojej strony i ciągłych prośbach z jego strony o cierpliwość wreszcie 12.10. przysłał informację, że "telefon został uszkodzony z winy użytkownika" i wobec tego odmawiają naprawy (nieżle? najpierw uznają reklamację a po 1,5 miesiąca już nie). Ponieważ nie godziłem się z tezą, że to moja wina zwróciłem się żądaniem przedstawienia uzasadnienia odmowy naprawy i przedstawienie informacji jaka usterka została zdiagnozowana. Zgodził się przesłać taka informację. Najpierw miał to być czwartek, potem poniedziałek, potem "jeszcze pracuję nad tym" i tak minęły 2 tygodnie. Po moim kolejnym mailu stwierdził, (streszczając) że:"właściwie to on już pogubił się tych mailach i nie wie czego ja żądam". Miałem jeszcze raz przedstawić swoje żądania, a on miał się do nich ustosunkować w ciągu dwóch dni. Po tygodniu, wobec braku odpowiedzi napisałem co myślę na jego temat i całej tej sytuacji (grzecznie). Od tego czasu (tj. 28.10) po mimo wysyłania kolejnych maili - brak odzewu. Telefon jest w dalszym ciągu u niego i chyba już go nie odzyskam (naprawiony czy nie-wszystko jedno). Taka to moja przygoda z Promotusem, który w dalszym ciągu handluje na Allegro i ma dużo pozytywnych opinii.

Witam ..Tu Promotus.

To co Pan tu wypisuje na Forum to nieprawda. Papier jest cierpliwy.

Dnia 3.04.2017 o 17:20, adalbertrp napisał:

Zatelefonowałem do sprzedawcy by dowiedzieć się jaki jest realny czas dostawy. Usłyszałem, że do 10 dni. Kiedy próbowałem upewnić się, że to 10 dni bo wysyłany z Polski a nie z Chin, rozmówca bezczelnie zakończył połączenie. Wybrałem zatem innego sprzedawcę, lepiej zapłacić parędziesiąt złotych więcej i nie mieć niechcianych niespodzianek.

Witam

Szanowny Panie.. Po co kłamać na Forum.?? Nigdy nikomu nie odłożyłem słuchawki. Proszę swoje frustracje wyładowywać w  sporcie lub pomagając żonie w obowiązkach domowych . Dla p.t. Forumowiczów mam wskazówkę weryfikacyjną- proszę sprawdzić komentarze do moich aukcji na Allegro.

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...