Zenek.p Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Dzień dobry. Miło mi powitać zacne towarzystwo tego forum. Chociaż nie zupełnie, ale mam podobny problem do opisanego na tym forum przez użytkownika Hołek87. Po resecie smartfona (Samsung S7) do ustawień fabrycznych a następnie pobrania jego kopii zapasowej mam problem z uruchomieniem kamerki.Na dodatek zapomniałem hasła wiec zmuszony byłem przeprowadzić instalację i konfigurację od zera. Kilkanaście resetów i niestety rezultat żaden. Dochodzę do momentu kiedy po uruchomieniu aplikacji Mi Home otrzymuję komunikat, że kamerka jest w trybie off line. Kilkukrotne próby i ponowne instalacje dają ten sam efekt. Nie mam pojęcia co powinienem zrobić by przejść do trybu on line.Internet mam ok. Przed dokonanymi zmianami w smartfonie kamerka pracowała super. Internet jest ok. Poprzednio była ok 5-6 m od routera teraz 1 m i jest co jest. W załączeniu posyłam foto dokumentujące ową sytuację. W zał. dla zorientowania posyłam grafiki oraz plik z komunikatami. Nieśmiało liczę, że ktoś mi pomoże. Już dziękuję. Pozdrawiam-Zenon P. xiaomi.mp4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek_Tcz Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Może przytrzymaj reset jakiś czas dłuższy i wtedy próbuj się łączyć. Wysłane z mojego Redmi K20 Pro przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FromWP Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2020 @Zenek.p A resetowałeś kamerę? Zmieniłeś hasło, czy na innym nowym koncie się logujesz? Jak na nowym to bez resetu kamery się nie połączy, bo pamięta że była zalogowana do innego konrta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zenek.p Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Tak był całkowity reset.Zapomniałem hasła i logowałem się po otrzymaniu od Xiaomi kodu do resetu starego hasła. 16 minut temu, FromWP napisał: @Zenek.p A resetowałeś kamerę? Zmieniłeś hasło, czy na innym nowym koncie się logujesz? Jak na nowym to bez resetu kamery się nie połączy, bo pamięta że była zalogowana do innego konrta. Tak był całkowity reset. Zapomniałem hasła i logowałem się po otrzymaniu od Xiaomi kodu do resetu starego hasła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FromWP Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2020 11 minut temu, Zenek.p napisał: Tak był całkowity reset. To próbuj jeszcze raz. Trzeba ją wywalić z MiHome, ponowny reset kamery i wszystko od nowa. Co tu innego można doradzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zenek.p Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2020 1 godzinę temu, FromWP napisał: To próbuj jeszcze raz. Trzeba ją wywalić z MiHome, ponowny reset kamery i wszystko od nowa. Co tu innego można doradzić. Tak właśnie robiłem i nic to nie dało.Ciągle to samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FromWP Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2020 2 minuty temu, Zenek.p napisał: Tak właśnie robiłem i nic to nie dało Nie wiem. Może znowu serwery szwankują, co ostatnio często się zdarza, szczególnie w weekendy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rezmus Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2020 (edytowane) w mi home jest online na liscie urzadzen? nie jest szara? gdzie ja kupiles, jaki masz firmware i jaki region? laczysz sie po wifi, czy lte? Edytowane 18 Kwietnia 2020 przez rezmus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zenek.p Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Urządzenie w mi home jest szare. W pierwszym poście pisałem, że jest off line i nie mogę przejść do on line. Kamerkę kupiłem w połowie marca br. w sklepie X-com w Poznaniu. Instalując wybrałem "Polska" . Wersja mi home to 3.5.1_0052, łączę się po wifi. Gdzieś wyczytałem, że lepsza jest starsza wersja Mi Home 5.4.33. Próbowałem ją pobrać ze Sklepu Play i zainstalować, ale i tak pobierała się i instalowała ta nowsza wersja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rezmus Opublikowano 18 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2020 jak robisz reset z tylu kamery to potem dodajesz ja ponownie do mi home za pomoca kodu QR? i od razu masz offline po tym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zenek.p Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Tak, tak właśnie robiłem i zawsze jest w trybie off line. Dzisiaj podejmę kolejne próby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rezmus Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2020 usun kamere z mi home, zeby w ogole jej nie bylo. zrob reset i dodaj przez kod QR (upewnij sie, ze podajesz dobre dane do wifi). kamera pojawia sie znow w mi home jako offline? mozesz ewentualnie przywrocic firmware w kamerze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zenek.p Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2020 (edytowane) Tak właśnie kombinuję.Usunąłem całkowicie swoje konto Xiaomi. Zresetowałem kamerkę. Rozpocznę instalację od zera. Czy li co? 1.Najpierw skanuję kod, 2.Instaluję MiHome, 3.Zakładam nowe konto Xiaomi. 4.Co z tego wyjdzie? Co mam rozumieć pod " mozesz ewentualnie przywrocic firmware w kamerze" ? Edytowane 19 Kwietnia 2020 przez Zenek.p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rezmus Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2020 jak skanujesz kod skoro kod generuje mi home w momencie parowania i ten kod pokazujesz kamerce (w nim sa zakodowane dane do twojego wifi). masz nie miec kamery na koncie, potem dodac ja normalnie do konta kodem QR i sprawdzic czy pojawi sie na koncie i czy bedzie offline. firmware do tego modelu mozesz przywrocic fabryczne za pomoca karta sd (fat32). wrzucasz na nia tylko plik recovery_tf.img z tego zipa http://cdn.cnbj2.fds.api.mi-img.com/chuangmi-cdn/product/ipc019/firmware/IPC019_3.5.1_0052.zip potem wkladasz karte, wylaczasz kamere z pradu, wlaczasz i czekasz na flash firmware. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zenek.p Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Szanowny kolego rezmus. Nareszcie jest OK! Bardzo mi pomogłeś.Serdecznie dziękuję i pozdrawiam. Zenon P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zenek.p Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Szanowny kolego rezmus. Nareszcie jest OK! Bardzo mi pomogłeś.Serdecznie dziękuję i pozdrawiam. Zenon P. Nie długo nacieszyłem się poprawnym działaniem kamerki. Raptem dwa dni. Dzisiaj sytuacja się powtórzyła. Nie widzieć czemu kamerka znalazła się w trybie off line. Znowu instalacja od początku. Najgorsze w tym jest to, że by tego dokonać muszę się nagimnastykować by się do kamerki dostać. Co może być przyczyną takiej sytuacji? Co powoduje,że samoistnie przechodzi na off line? Zenon P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FromWP Opublikowano 21 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2020 41 minut temu, Zenek.p napisał: Znowu instalacja od początku. A nie wystarczy wyłączenie i ponowne włączenie zasilania? Z reguły to wystarczało.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zenek.p Opublikowano 26 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2020 Po nowej instalacji jak na razie jest ok. Ciekawe jak długo. Zastanawiam się co może tę sytuację powodować. Przecież to nie jest normalne. Może trzeba będzie reklamować? Zenon P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się