Jump to content

Mi Box S brak sygnału


Soolus
 Share

Recommended Posts

Kupiłem dosłownie wczoraj Mi Box S. Niestety po podłączeniu do telewizora mam komunikat 'brak sygnału'. Próbowałem łączyć z dwoma telewizorami różnymi kablami HDMI i nie ma różnicy. Odłączenie i podłączanie do prądu nic nie zmienia. Mi Box jest pierwszy raz podłączony do telewizora. Spamowałego go z pilota ale żadnej reakcji. Dioda z tyłu przy Audio normlanie świeci. 

Macie jakieś pomysły poza reklamacja i wymianą? 

Edited by Soolus
Link to comment
Share on other sites

7 godzin temu, Soolus napisał:

Kupiłem dosłownie wczoraj Mi Box S. Niestety po podłączeniu do telewizora mam komunikat 'brak sygnału'. Próbowałem łączyć z dwoma telewizorami różnymi kablami HDMI i nie ma różnicy. Odłączenie i podłączanie do prądu nic nie zmienia. Mi Box jest pierwszy raz podłączony do telewizora. Spamowałego go z pilota ale żadnej reakcji. Dioda z tyłu przy Audio normlanie świeci. 

Macie jakieś pomysły poza reklamacja i wymianą? 

Wymień na inny egzemplarz. Zaproponowana przez Mateusza reanimacja, wiąże się z otwarciem Mi Boxa czyli poharataniem krawędzi jego obudowy i utratą gwarancji.

Nie ma też pewności, czy uszkodzenie nie jest sprzętowe w wtedy reanimacja nic nie wniesie.

Możesz jedynie sprawdzić czy da się wejść w "recovery mode" ale obstawiam, że nie.

Edited by kola01
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

×
×
  • Create New...