Skocz do zawartości

Mi Bedside Lamp 2 - problem z połączeniem


rolf

Rekomendowane odpowiedzi

Witam i proszę o pomoc!

 

Wiem, że temat był już przerabiany, ale nie mogę sobie poradzić z tym problemem...

Kupiłem dwie lampy Bedside 2 - początkowo wszystko było ok, obie udało się połączyć do aplikacji Mi Home, wszystkie opcje działały. Następnie włączyła się aktualizacja oprogramowania, po której obie lampy straciły połączenie z siecią. Poczekałem dłuższą chwilę z nadzieją, że to część procesu aktualizacji, ale nie odzyskały już połączenia, więc usunąłem obie z urządzeń w apce Mi Home i próbowałem dodać na nowo. Bez rezultatu - łączą się przez bluetooth, wysyłanie wiadomości zakończone sukcesem, nie mogą połączyć się z routerem. Aplikacja "widzi" obie lampy, na telefonie są dostępne jako dodatkowe sieci wi-fi, ale za nic nie chcą się połączyć. Próbowałem z trzech telefonów, dwóch routerów, przez mobilny hotspot, na Mi Home i Yeelight - wszystko bez rezultatu. Znalazłem post sugerujący, aby zalogować się w apce Yeelight na konto [email protected] (wiele osób pisało, że w taki sposób naprawili problem), lecz dane do logowania są nieprawne.

Czy komuś udało się ostatnio naprawić ten problem? Jeżeli tak, to będę bardzo wdzięczny za wszelkie sugestie i pomoc, bo zaczynam tracić już cierpliwość...

Z góry dziękuję i życzę dużo zdrówka!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, 

Podepnę się tutaj. Też mam problem z tą lampką tylko, że on objawia się tak, że co kilka godzin lampka idzie w tryb offline i wtedy aplikacja jej nie widzi tak długo aż nie sparuje jej ponownie, lub przynajmniej nie odepnę jej od prądu. W sieci widziałem kilka wątków na ten temat ale bez rozwiązania. Jakieś sugestie? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
16 minut temu, Speruda napisał:

Czekam już od piątku na odpowiedź , a nawet samej odpowiedzi mi nie dacie Państwo ? 

Chyba kpisz sobie...

Od piątku? Ja widzę, że od 10 godzin.

16 minut temu, Speruda napisał:

Czy wobec tego  mam dać NEGA jako ocenę Waszego produktu czy co?

Poza tym to Forum MIUI Polska. Nie Xiaomi Polska. A tym bardziej "jakiś-tam-sklep"...

Więc "pisz pan na Berdyczów"...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam, dołączam z pytaniem, bo dzisiaj skorzystałem z b. "ciekawej" propozycji upgrade tej lampy i klapa -brak połączenia "off-line". Czy w tzw. międzyczasie macie Koledzy jakiś sposób? Czy odinstalowanie i zainstalowanie ponowne XiaomiHome pomoże?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...