rolf Opublikowano 10 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2020 Witam i proszę o pomoc! Wiem, że temat był już przerabiany, ale nie mogę sobie poradzić z tym problemem... Kupiłem dwie lampy Bedside 2 - początkowo wszystko było ok, obie udało się połączyć do aplikacji Mi Home, wszystkie opcje działały. Następnie włączyła się aktualizacja oprogramowania, po której obie lampy straciły połączenie z siecią. Poczekałem dłuższą chwilę z nadzieją, że to część procesu aktualizacji, ale nie odzyskały już połączenia, więc usunąłem obie z urządzeń w apce Mi Home i próbowałem dodać na nowo. Bez rezultatu - łączą się przez bluetooth, wysyłanie wiadomości zakończone sukcesem, nie mogą połączyć się z routerem. Aplikacja "widzi" obie lampy, na telefonie są dostępne jako dodatkowe sieci wi-fi, ale za nic nie chcą się połączyć. Próbowałem z trzech telefonów, dwóch routerów, przez mobilny hotspot, na Mi Home i Yeelight - wszystko bez rezultatu. Znalazłem post sugerujący, aby zalogować się w apce Yeelight na konto [email protected] (wiele osób pisało, że w taki sposób naprawili problem), lecz dane do logowania są nieprawne. Czy komuś udało się ostatnio naprawić ten problem? Jeżeli tak, to będę bardzo wdzięczny za wszelkie sugestie i pomoc, bo zaczynam tracić już cierpliwość... Z góry dziękuję i życzę dużo zdrówka! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rezmus Opublikowano 10 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2020 awaria chmury, poczekaj do poniedzialku lub podepnij na region china. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rolf Opublikowano 11 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2020 rezmus, dziękuję za info! Faktycznie, przez Chiny się łączy, zatem czekam cierpliwie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rezmus Opublikowano 11 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2020 juz po awarii, mozesz podpinac na eu. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rolf Opublikowano 11 Kwietnia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2020 Wszystko już działa. rezmus, dziękuję ślicznie za pomoc! Temat można zamknąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alyjen Opublikowano 11 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2020 Hej, Podepnę się tutaj. Też mam problem z tą lampką tylko, że on objawia się tak, że co kilka godzin lampka idzie w tryb offline i wtedy aplikacja jej nie widzi tak długo aż nie sparuje jej ponownie, lub przynajmniej nie odepnę jej od prądu. W sieci widziałem kilka wątków na ten temat ale bez rozwiązania. Jakieś sugestie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rezmus Opublikowano 11 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2020 mozna zrobic downgrade firmware, ale to ryzyko. ostatnio przy bulbie color2 komus nowe firmware rozlaczalo wifi, a po downgrade dziala OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alyjen Opublikowano 12 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2020 Jakieś wskazówki jak się do downgrade zabrać? z tego co czytam to problem jest powszechny a firmware nie jest jakiś najnowszy więc trudno powiedzieć kiedy zostanie naprawiony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rezmus Opublikowano 12 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2020 napisz priv. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alyjen Opublikowano 13 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2020 ok, jeszcze coś pogrzebałem i jak nie pomoże to się odezwę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
martpio73 Opublikowano 6 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2020 Witam Nie mogę się nadal podłączyć lampą mi bedside lamp 2 przez wifi do aplikacji Xiaomi Home Prosiłbym o pomoc bo skończyły mi się pomysły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrosi Opublikowano 9 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Listopada 2020 16 minut temu, Speruda napisał: Czekam już od piątku na odpowiedź , a nawet samej odpowiedzi mi nie dacie Państwo ? Chyba kpisz sobie... Od piątku? Ja widzę, że od 10 godzin. 16 minut temu, Speruda napisał: Czy wobec tego mam dać NEGA jako ocenę Waszego produktu czy co? Poza tym to Forum MIUI Polska. Nie Xiaomi Polska. A tym bardziej "jakiś-tam-sklep"... Więc "pisz pan na Berdyczów"... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adaxis Opublikowano 2 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2021 Witam, dołączam z pytaniem, bo dzisiaj skorzystałem z b. "ciekawej" propozycji upgrade tej lampy i klapa -brak połączenia "off-line". Czy w tzw. międzyczasie macie Koledzy jakiś sposób? Czy odinstalowanie i zainstalowanie ponowne XiaomiHome pomoże? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się