Skocz do zawartości

Mechaniczny odgłos ruszania się obiektywu

arcticroar

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Wydaje mi się, że mam problem z aparatem w Xiaomi Mi Note 10 (telefon posiadam od grudnia 2019r), mianowicie przy zmianie trybu aparatu, słychać mechaniczny odgłos ruszania się obiektywu (108mpx - 3 od góry). Wydaje mi się, że wcześniej takiego "efektu" nie doświadczyłem, ale może wcześniej nie zwróciłem na to uwagi. Czy ktoś kto posiada ten telefon mógłby mi powiedzieć jak to jest u niego? Jeśli tylko u mnie występuje taki problem będę musiał wysłać telefon do serwisu..

Edytowane przez arcticroar

Poczytałem trochę na zagranicznych forach i znalazłem jedną opinie na ten temat:

Cytat

to add to all the odd thing about this phone, i today noticed one disturbing one, the 108MP camera lens obviously moves closer and away from the sensor taking the pictures, and that distance is close to 2mm in total....but! could it be that after one of the recent updates, the lens now is no longer locked in place or the magnetic field holding it in place got so much reduced it now no longer works as it schould?
i tried to shake some water drops off the phone screen, when i heard a strange sound coming from the phone, that sound came from the lens

when i tuned on the camera app, similar noise, but not as strong would reaper,
the reason is simple, the lens was not in it's starting position or not in focus and the magnetic field that moves the lens make it jump to the set position;
makes me wonder, what happens if i drop the phone, while the lens is neither locked by the camera app nor in a favorable position? as long the camera app is not on, i can reproduce it at any time and it's loud enough for anyone to hear.

Zobaczę, czy downgrade systemu poprawi sytuację.. Dodatkowo zauważyłem, że bateria trzyma mi 3x krócej niż na samym początku. Wczoraj robiłem reset do ustawień fabrycznych, więc nie mam zainstalowanych tysiąca aplikacji z powiadomieniami zużywających baterię.. 

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Dodaj nową pozycję...