imadloo Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Witam Was. Mój pierwszy post związany jest z zakupem Amazfit GTR 47 mm. Niestety mam problem i dotyczy on ciągłej próby aktualizacji. Smartwatch paruje się prawidłowo z aplikacją Amazfit i od razu próbuje aktualizować. Niestety po zakończeniu pisze niepowodzenie i znów aktualizuje. I tak w kółko. Czytałem już dużo na ten temat ale nie mam kompletnie już pomysłów i proszę o radę. Próbowałem sparować ponownie, odinstalować i zainstalować aplikacje, dałem już wszystkie możliwe uprawnienia, sprawdzałem na innym telefonie, usuwałem dane z aplikacji Bluetooth Share, restartowałem telefon ( Xiaomi 3S ), Nawet pokusiłem się o zainstalowanie aplikacji Notify & Fit gdzie można wgrywać z oficjalnego oprogramowania odrębnie czcionki, gps, zasoby itd. Jedynie co wgrało się z powodzeniem to czcionki. Obecnie tak mi go wykrywa : Identyfikator opaski: 36 - GTR 47mm Global Oprogramowanie sprzętowe 1.3.4.00 Zasoby: 24 Czcionka: 11 GPS: 18344,eb2f43f,126 Czy macie jakiś pomysł ? Czy zegarek może być uszkodzony ? Pozdrawiam wszystkich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir19 Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2020 Nie może tylko jest uszkodzony, zwrot i tyle w temacie. Ja miałem takiego ze słynnym problemem gps, ja zwróciłem i zapomniałem o nim Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ratte84 Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Cześć mam identyczny problem , udało ci się to rozwiązać czy odeslales ? Jestem ciekawy czy nie będę miał problemu z myfriendem -co prawda dostawa była z magazynu PL ehh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akir19 Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2020 No udało się rozwiązać, serwis odpowiedział że znają problem jest on sprzętowy i trzeba go zwrócić. Jeśli to było aliexpress i skończyła się ochrona to sprzedaj go komuś najlepiej. Zapewne jeśli nie trafi na takiego jak my to będzie zadowolony hehe Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ratte84 Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Przyszedł mi 15.04 więc jeszcze mam chyba dwa ochrony, napisałem do myfirienda jak do jutra po południu nie wyrazi woli wymiany bądź zwrotu to założę spór i zwrot ....a zapowiadało się tak piknie bo fajny zegarek ,ładny ekran i wygląd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imadloo Opublikowano 4 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2020 Dnia 19.04.2020 o 12:51, Ratte84 napisał: Cześć mam identyczny problem , udało ci się to rozwiązać czy odeslales ? Jestem ciekawy czy nie będę miał problemu z myfriendem -co prawda dostawa była z magazynu PL ehh Nie udało mi się rozwiązać. Przyjaciel z Chin chce, żebym go odesłał. Niestety koszt poczty polskiej to minimum 60 zł. Niestety okres pandemii i wysyłka do chin nie jest możliwa. Okres ochrony mi się kończy. Myfriend proponuje żeby naprawić w serwisie w Polsce, a on zwróci pieniążki, jednak nie ma w Polsce serwisu, który chciałby mi pomóc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lector Opublikowano 4 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2020 @imadloo zegarek spakuj w kopertę bąbelkowa i wysyłaj jako list nie paczkę - o wiele taniej wychodzi, sam tak odsyłałem MiBanda 3. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się