MarcoPolo Opublikowano 22 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 Witam, Po ostatnim upadku w mojej mi9 umarł wyświetlacz. Jest czarny, nie reaguje na dotyk. Z tego co wiem, jest to dość typowe dla amoled'ów. Telefon jest ok, wibruje, budzik dzwoni co rano itp. Czy jest jakiś sposób na zgranie danych? Po podłączeniu do PC wykrywa telefon i ładuje ale dane nie są dostępne. Macie jakieś pomysły? Z tego co znalazłem to tylko serwis i wymiana wyświetlacza. Może jakiś soft od odzyskiwania danych z android? Z góry dzięki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Błażejewski Opublikowano 22 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2020 Z reguły przy wymianie wyświetlacza serwis nie kasuje danych użytkownika. Wręcz przeciwnie, proszą nawet o kod lub symbolydo odblokowania telefonu aby sprawdzić czy po wymianie wszystko działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzczufFun Opublikowano 24 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2020 (edytowane) Dnia 22.03.2020 o 19:39, zoltan78 napisał: Z reguły przy wymianie wyświetlacza serwis nie kasuje danych użytkownika. Pierwszy raz słyszę coś takiego. Co oddawałem telefon do serwisu, wymiana podzespołu wiązała się z utratą danych i instalacją aktualnego oprogramowania. Nawet na kartach gwarancyjnych jest napisane o braku odpowiedzialności za dane pozostawione na telefonie i prośbą o zrobienie kopii zapasowej przed serwisem. Edytowane 24 Marca 2020 przez SzczufFun Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pietr Opublikowano 24 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2020 @zoltan78 myśli chyba o nieautoryzowanym serwisie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Błażejewski Opublikowano 24 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2020 4 godziny temu, SzczufFun napisał: Pierwszy raz słyszę coś takiego. Co oddawałem telefon do serwisu, wymiana podzespołu wiązała się z utratą danych i instalacją aktualnego oprogramowania. Nawet na kartach gwarancyjnych jest napisane o braku odpowiedzialności za dane pozostawione na telefonie i prośbą o zrobienie kopii zapasowej przed serwisem. 3 godziny temu, Pietr napisał: @zoltan78 myśli chyba o nieautoryzowanym serwisie. Proszę bardzo, autoryzowany serwis MiCenter poczytajcie opis naprawy. Sam korzystałem. Nic nie kasują, nie ma takiej potrzeby. Co innego przy wymianie płyty, ale przy wyświetlaczu nie ma takiej konieczności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witek_77 Opublikowano 24 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2020 Ja oddawałem do regenersis mojego HTC one X jakieś 10 lat temu i było tak jak @SzczufFun pisze. Przy obudowie i ekranie poszły dane i było to napisane w karcie gwarancyjnej. Kolejny zapis to, że lepiej nie zostawiać kart pamięci w telefonie bo zniknie I był to oczywiście autoryzowany serwis. Kolejny telefon tj LG G2 ubiłem tak softa, że wymienili mi płytę główną więc o danych nie mówię. Także nie wierzył bym nikomu tylko zapobiegawczo napisał, że dane mają zostać. Później miałem już chyba siajomaki i póki co bezawaryjnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pietr Opublikowano 25 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2020 20 godzin temu, zoltan78 napisał: Proszę bardzo, autoryzowany serwis MiCenter poczytajcie opis naprawy. Sam korzystałem. Nic nie kasują, nie ma takiej potrzeby. Co innego przy wymianie płyty, ale przy wyświetlaczu nie ma takiej konieczności. No to fajne procedury mają. Jak sprawdzają czy ekran jest OK i dotyk działa w każdym miejscu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzczufFun Opublikowano 26 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2020 13 godzin temu, Pietr napisał: Jak sprawdzają czy ekran jest OK i dotyk działa w każdym miejscu? Zapewne po wybraniu opcji "zostawimy twoje dane" i znajomości twojego kodu, wpisują *#*#6484#*#* I tam testują. W przypadku opcji "usuniemy wszystko" robią to samo przelatując szybko wstępną konfigurację, jak działa to factory reset i nie włączają telefonu żebyś Ty mógł dokonać pierwszej konfiguracji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kardo Opublikowano 15 Stycznia Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia (edytowane) Udało się uratować sprzęt? Mam to samo i nie bardzo mam pomysł, jak to ogarnąć. Wygląda na to, że z ekranu nic nie będzie, ale może są jakieś sposoby? U mnie ostatecznie pomogli oni - https://skylap.pl/ Niepotrzebnie tyle czekałem. Strata czasu. Edytowane 13 Lutego przez kardo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się