Skocz do zawartości

Problem z usługą powiadomień Mi Band 4


Tenousei

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry, mam następujący problem, na początku po sparowaniu opaski z telefonem Pocophone F1 wszystko było w porządku, na opasce pojawiały mi się powiadomienia zarówno sms, jak i messengera. Po dwóch dniach przestałem otrzymywać powiadomienia, a w aplikacji MiFit pojawił się komunikat "Usługa powiadomień nie jest dostępna" - MiFit ma zezwolenie na dostęp do powiadomień. Po odłączeniu opaski i przeinstalowaniu MiFit wszystko było ok, niestety, po kilku dniach problem pojawił się ponownie. Dziwnym zbiegiem okoliczności obydwa przypadki pojawiły się kilka godzin po podłączeniu do telefonu słuchawek Bluetooth.

Czy jest to możliwe, żeby słuchawki Bluetooth powodowały problemy z powiadomieniami na opasce czy jest to przypadek? Jeśli nie, co może być przyczyną? Jeśli tak, czy jest możliwość, żeby zapobiec takim problemom?

Dziękuję za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, Tenousei napisał:

Jeśli nie, co może być przyczyną? 

A oszczędzania baterii przypadkiem nie włączasz? To najczęściej powoduje problemy i podobno potrafi zabrać nadane uprawnienia dostępu do powiadomień MiFit (z powodu jakiegoś błędu).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Tenousei napisał:

Wyłączyłem oszczędzanie baterii dla MiFit, bez zmian, komunikat jest nadal obecny.

To oczywiście powinno być zawsze wyłączone. Błąd polega na tym, że nawet z dodaniem MiFita do wyjątków w oszczędzaniu, samo uruchomienie ogólnego oszczędzania potrafi odebrać uprawniania MiFita. Musisz od nowa ponadawać uprawnienia, albo niestety ponownie zainstalować MiFita.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, Tenousei napisał:

nie widzę sensu w reinstalowaniu apki co dwa dni...

Ja też nie widzę. Zainstaluj może oficjalną aplikację Amazfita od Huami ze sklepu Play, jest od dwóch dni nowa wersja i powinna obsługiwać twoją opaskę, może będzie lepiej. To jest bliźniacza aplikacja z podobną, a teraz chyba większą funkcjonalnością od MiFita. Odinstaluj MiFita, nie rozparowując opaski, a w Amazfit zaloguj się tym samym kontem Mi.   

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, Tenousei napisał:

znowu po dwóch dniach używania tej apki ten błąd pojawił się ponownie...

I nie włączałeś oszczędzania baterii (wiem, ustawiłeś bez ograniczeń dla Amazfit)? Kłódkę też założyłeś na Amazfit?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Tenousei napisał:

Jaką kłódkę?

Kłódkę zapobiegającą zamknięciu aplikacji i wywaleniu z pamięci przy czyszczeniu. Na ekranie ostatnich aplikacji przytrzymujesz Amazfit, pojawia się kłódka i klikasz w nią. Taki problem zgłaszało sporo osób na Miui z Androidem 10. Teraz chyba znowu musisz reinstalować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...