Tenousei Opublikowano 12 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2020 Dzień dobry, mam następujący problem, na początku po sparowaniu opaski z telefonem Pocophone F1 wszystko było w porządku, na opasce pojawiały mi się powiadomienia zarówno sms, jak i messengera. Po dwóch dniach przestałem otrzymywać powiadomienia, a w aplikacji MiFit pojawił się komunikat "Usługa powiadomień nie jest dostępna" - MiFit ma zezwolenie na dostęp do powiadomień. Po odłączeniu opaski i przeinstalowaniu MiFit wszystko było ok, niestety, po kilku dniach problem pojawił się ponownie. Dziwnym zbiegiem okoliczności obydwa przypadki pojawiły się kilka godzin po podłączeniu do telefonu słuchawek Bluetooth. Czy jest to możliwe, żeby słuchawki Bluetooth powodowały problemy z powiadomieniami na opasce czy jest to przypadek? Jeśli nie, co może być przyczyną? Jeśli tak, czy jest możliwość, żeby zapobiec takim problemom? Dziękuję za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FromWP Opublikowano 12 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2020 49 minut temu, Tenousei napisał: Jeśli nie, co może być przyczyną? A oszczędzania baterii przypadkiem nie włączasz? To najczęściej powoduje problemy i podobno potrafi zabrać nadane uprawnienia dostępu do powiadomień MiFit (z powodu jakiegoś błędu). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tenousei Opublikowano 12 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2020 Wyłączyłem oszczędzanie baterii dla MiFit, bez zmian, komunikat jest nadal obecny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiuu21 Opublikowano 12 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2020 Pobaw się z ustawieniem dostępu w aplikacji Mi Fit. Najlepiej wyłącz wszystkie uprawnienia, wyczyść pamięć podręczną i ponowie uruchom tel. i nadaj ponownie wszystkie uprawnienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FromWP Opublikowano 12 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2020 2 godziny temu, Tenousei napisał: Wyłączyłem oszczędzanie baterii dla MiFit, bez zmian, komunikat jest nadal obecny. To oczywiście powinno być zawsze wyłączone. Błąd polega na tym, że nawet z dodaniem MiFita do wyjątków w oszczędzaniu, samo uruchomienie ogólnego oszczędzania potrafi odebrać uprawniania MiFita. Musisz od nowa ponadawać uprawnienia, albo niestety ponownie zainstalować MiFita. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tenousei Opublikowano 12 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2020 Tak jak napisałem w pierwszym poście, reinstalacja MiFit pomogła, ale problem po dwóch dniach pojawił się ponownie, nie widzę sensu w reinstalowaniu apki co dwa dni... Nadałem ponownie uprawnienia, bez zmian. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FromWP Opublikowano 12 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2020 40 minut temu, Tenousei napisał: nie widzę sensu w reinstalowaniu apki co dwa dni... Ja też nie widzę. Zainstaluj może oficjalną aplikację Amazfita od Huami ze sklepu Play, jest od dwóch dni nowa wersja i powinna obsługiwać twoją opaskę, może będzie lepiej. To jest bliźniacza aplikacja z podobną, a teraz chyba większą funkcjonalnością od MiFita. Odinstaluj MiFita, nie rozparowując opaski, a w Amazfit zaloguj się tym samym kontem Mi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tenousei Opublikowano 12 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2020 Ok, dziękuję, przetestuję przez kilka dni i zobaczę co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tenousei Opublikowano 14 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2020 Niestety, znowu po dwóch dniach używania tej apki ten błąd pojawił się ponownie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FromWP Opublikowano 14 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2020 26 minut temu, Tenousei napisał: znowu po dwóch dniach używania tej apki ten błąd pojawił się ponownie... I nie włączałeś oszczędzania baterii (wiem, ustawiłeś bez ograniczeń dla Amazfit)? Kłódkę też założyłeś na Amazfit? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tenousei Opublikowano 14 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2020 (edytowane) 36 minut temu, FromWP napisał: Kłódkę też założyłeś na Amazfit? Nie, oszczędzanie mam wyłączone. Jaką kłódkę? Załączę jeszcze screen z apki, może pomoże. Edytowane 14 Marca 2020 przez Tenousei Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FromWP Opublikowano 14 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2020 10 minut temu, Tenousei napisał: Jaką kłódkę? Kłódkę zapobiegającą zamknięciu aplikacji i wywaleniu z pamięci przy czyszczeniu. Na ekranie ostatnich aplikacji przytrzymujesz Amazfit, pojawia się kłódka i klikasz w nią. Taki problem zgłaszało sporo osób na Miui z Androidem 10. Teraz chyba znowu musisz reinstalować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się