kubson320

Zapomniane hasło do konta xiaomi

Recommended Posts

Witam wszystkich
Mam problem (a raczej moja siostra) z Xiaomi Redmi 5A. Zrobiłem siostrze wipe data i teraz telefon prosi o zalogowanie się do konta xiaomi, a moja siostra nie pamięta hasła. Restartowanie hasła na numer telefonu nie uda się, bo numer przypięty do jej konta jest już dawno nieaktywny... Gdy próbujemy podać jej maila, aby się zalogować na konto to się okazuje że to nie ten mail i nie mam zielonego pojęcia jakiego maila podała, a tym bardziej hasło :/ Moje pytanie jest, czy jest jakaś szansa na naprawienie tego problemu? Można wgrać nowy soft i problem zniknie? Czy jest inna droga? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
27 minut temu, kubson320 napisał:

 Czy jest inna droga? 

Nie ma innej drogi, tylko kontaktu z suportem Xiaomi. Trzeba udowodnić że się jest prawowitym właścicielem telefonu (dowód zakupu), jak uwierzą, może pomogą.

Edited by FromWP

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, FromWP napisał:

Nie ma innej drogi, tylko kontaktu z suportem Xiaomi. Trzeba udowodnić że się jest prawowitym właścicielem telefonu (dowód zakupu), jak uwierzą, może pomogą.

Siostra będzie miała dowód zakupu, proszę powiedz tylko gdzie to zrobić, gdzie się konkretnie odezwać?

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 minut temu, kubson320 napisał:

 

 

21 minut temu, kubson320 napisał:

gdzie się konkretnie odezwać?

Konkretnie to nie wiem, trzeba poszukać. Na stronie supportu globalnego polskiego kontaktu brak. https://www.mi.com/global/support/contact czyli globalny. Może serwisy autoryzowane w Polsce też mogą pomóc, albo Mi center z tego forum.

Edited by FromWP

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minuty temu, FromWP napisał:

 

Konkretnie to nie wiem, trzeba poszukać. Na stronie supportu globalnego polskiego kontaktu brak. https://www.mi.com/global/support/contact czyli globalny. Może serwisy autoryzowane w Polsce też mogą pomóc, albo Mi center z tego forum.

Jest lista na mi poland centrum serwisowych, może w jednym z tych coś pomogą, jak nie to może coś będą wiedzieć w Mi Store?

Share this post


Link to post
Share on other sites
41 minut temu, robaks napisał:

jestem ciekaw

Mogłeś sprawdzić sam.

Spoiler

Screenshot_20200226-203816_Chrome.thumb.png.3dd4dfc33ac9b5dabcecfd0fe154f6a0.png

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 godzin temu, kubson320 napisał:

Jest lista na mi poland centrum serwisowych, może w jednym z tych coś pomogą, jak nie to może coś będą wiedzieć w Mi Store?

Tylko kontakt z supportem globalnym coś pomoże. Żaden serwis nic nie da... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 godzin temu, kubson320 napisał:

Witam wszystkich
Mam problem (a raczej moja siostra) z Xiaomi Redmi 5A. Zrobiłem siostrze wipe data i teraz telefon prosi o zalogowanie się do konta xiaomi, a moja siostra nie pamięta hasła. Restartowanie hasła na numer telefonu nie uda się, bo numer przypięty do jej konta jest już dawno nieaktywny... Gdy próbujemy podać jej maila, aby się zalogować na konto to się okazuje że to nie ten mail i nie mam zielonego pojęcia jakiego maila podała, a tym bardziej hasło :/ Moje pytanie jest, czy jest jakaś szansa na naprawienie tego problemu? Można wgrać nowy soft i problem zniknie? Czy jest inna droga? 

Skontaktuj się ze mną na micenter.pl > zgłoś naprawę. Spróbuję.
Usuwałem konta na Redmi Note 5 PRO więc i 5A powinno pójść. Im starsze urządzenie tym większa szansa na powodzenie. 

2 minuty temu, Nezumi napisał:

Tylko kontakt z supportem globalnym coś pomoże. Żaden serwis nic nie da... 

Dam radę ale tylko na starszych od Note 5, ewentualnie Note 7 można próbować.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, Acid napisał:

Dam radę ale tylko na starszych od Note 5, ewentualnie Note 7 można próbować.

Coś się zmieniło? Pamiętam, że jeszcze jakiś czas temu nie było jak tego obejść bez pomocy supportu :o.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bo wciąż nie można. Jednak są sposoby specjalnym oprogramowaniem które wyrzuca konto lub deaktywuje usługę i w takim Note 5 skutkiem ubocznym jest np. okresowo pojawiający się komunikat o nie działającej usłudze Xiaomi ale z telefonu da się korzystać.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 27.02.2020 o 09:05, Acid napisał:

Skontaktuj się ze mną na micenter.pl > zgłoś naprawę. Spróbuję.
Usuwałem konta na Redmi Note 5 PRO więc i 5A powinno pójść. Im starsze urządzenie tym większa szansa na powodzenie. 

Dam radę ale tylko na starszych od Note 5, ewentualnie Note 7 można próbować.

Napisałem na micenter.pl 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now