kubson320 Opublikowano 26 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2020 Witam wszystkich Mam problem (a raczej moja siostra) z Xiaomi Redmi 5A. Zrobiłem siostrze wipe data i teraz telefon prosi o zalogowanie się do konta xiaomi, a moja siostra nie pamięta hasła. Restartowanie hasła na numer telefonu nie uda się, bo numer przypięty do jej konta jest już dawno nieaktywny... Gdy próbujemy podać jej maila, aby się zalogować na konto to się okazuje że to nie ten mail i nie mam zielonego pojęcia jakiego maila podała, a tym bardziej hasło :/ Moje pytanie jest, czy jest jakaś szansa na naprawienie tego problemu? Można wgrać nowy soft i problem zniknie? Czy jest inna droga? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FromWP Opublikowano 26 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2020 (edytowane) 27 minut temu, kubson320 napisał: Czy jest inna droga? Nie ma innej drogi, tylko kontaktu z suportem Xiaomi. Trzeba udowodnić że się jest prawowitym właścicielem telefonu (dowód zakupu), jak uwierzą, może pomogą. Edytowane 26 Lutego 2020 przez FromWP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubson320 Opublikowano 26 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2020 2 minuty temu, FromWP napisał: Nie ma innej drogi, tylko kontaktu z suportem Xiaomi. Trzeba udowodnić że się jest prawowitym właścicielem telefonu (dowód zakupu), jak uwierzą, może pomogą. Siostra będzie miała dowód zakupu, proszę powiedz tylko gdzie to zrobić, gdzie się konkretnie odezwać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FromWP Opublikowano 26 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2020 (edytowane) 21 minut temu, kubson320 napisał: 21 minut temu, kubson320 napisał: gdzie się konkretnie odezwać? Konkretnie to nie wiem, trzeba poszukać. Na stronie supportu globalnego polskiego kontaktu brak. https://www.mi.com/global/support/contact czyli globalny. Może serwisy autoryzowane w Polsce też mogą pomóc, albo Mi center z tego forum. Edytowane 26 Lutego 2020 przez FromWP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubson320 Opublikowano 26 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2020 3 minuty temu, FromWP napisał: Konkretnie to nie wiem, trzeba poszukać. Na stronie supportu globalnego polskiego kontaktu brak. https://www.mi.com/global/support/contact czyli globalny. Może serwisy autoryzowane w Polsce też mogą pomóc, albo Mi center z tego forum. Jest lista na mi poland centrum serwisowych, może w jednym z tych coś pomogą, jak nie to może coś będą wiedzieć w Mi Store? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robaks Opublikowano 26 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2020 (edytowane) @FromWPa spotkałeś się może z takim rozwiązaniem jak w poniższym linku?Sam nie miałem potrzeby, ale jestem ciekaw, czy ktoś próbował. https://xiaomibuzz.com/downloads/download-mi-account-unlock-tool.html#What_is_Mi_Account_Unlock_Tool Edytowane 26 Lutego 2020 przez robaks Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FromWP Opublikowano 26 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2020 1 godzinę temu, robaks napisał: @FromWP Nie nie wiem czy i jak to działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 27 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2020 13 godzin temu, kubson320 napisał: Jest lista na mi poland centrum serwisowych, może w jednym z tych coś pomogą, jak nie to może coś będą wiedzieć w Mi Store? Tylko kontakt z supportem globalnym coś pomoże. Żaden serwis nic nie da... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Acid Opublikowano 27 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2020 14 godzin temu, kubson320 napisał: Witam wszystkich Mam problem (a raczej moja siostra) z Xiaomi Redmi 5A. Zrobiłem siostrze wipe data i teraz telefon prosi o zalogowanie się do konta xiaomi, a moja siostra nie pamięta hasła. Restartowanie hasła na numer telefonu nie uda się, bo numer przypięty do jej konta jest już dawno nieaktywny... Gdy próbujemy podać jej maila, aby się zalogować na konto to się okazuje że to nie ten mail i nie mam zielonego pojęcia jakiego maila podała, a tym bardziej hasło :/ Moje pytanie jest, czy jest jakaś szansa na naprawienie tego problemu? Można wgrać nowy soft i problem zniknie? Czy jest inna droga? Skontaktuj się ze mną na micenter.pl > zgłoś naprawę. Spróbuję. Usuwałem konta na Redmi Note 5 PRO więc i 5A powinno pójść. Im starsze urządzenie tym większa szansa na powodzenie. 2 minuty temu, Nezumi napisał: Tylko kontakt z supportem globalnym coś pomoże. Żaden serwis nic nie da... Dam radę ale tylko na starszych od Note 5, ewentualnie Note 7 można próbować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 27 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2020 1 godzinę temu, Acid napisał: Dam radę ale tylko na starszych od Note 5, ewentualnie Note 7 można próbować. Coś się zmieniło? Pamiętam, że jeszcze jakiś czas temu nie było jak tego obejść bez pomocy supportu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Acid Opublikowano 27 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2020 Bo wciąż nie można. Jednak są sposoby specjalnym oprogramowaniem które wyrzuca konto lub deaktywuje usługę i w takim Note 5 skutkiem ubocznym jest np. okresowo pojawiający się komunikat o nie działającej usłudze Xiaomi ale z telefonu da się korzystać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubson320 Opublikowano 1 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2020 Dnia 27.02.2020 o 09:05, Acid napisał: Skontaktuj się ze mną na micenter.pl > zgłoś naprawę. Spróbuję. Usuwałem konta na Redmi Note 5 PRO więc i 5A powinno pójść. Im starsze urządzenie tym większa szansa na powodzenie. Dam radę ale tylko na starszych od Note 5, ewentualnie Note 7 można próbować. Napisałem na micenter.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się