Ojcu Opublikowano 19 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2020 (edytowane) Dzień dobry, mam problem z funkcjonowanie aplikacji Mi Fit. Przez jakiś miesiąc opaska Mi Band 4 służyła mi jak należy, aż nagle przestały przychodzić powiadomienia dot. sms i połączeń. Zacząłem szukać rozwiązania i sprawdzać kolejno opcje. Rozłączałem opaskę od telefonu, czyściłem dane, reinstalowałem aplikację, ale to wszystko na nic. Doszedłem do tego, że jak czyszczę pamięć klikając kwadrat na dole (zdjęcie_1) to komunikat o połączeniu lub nie połączeniu opaski też znika (zdjęcie_2 + zdjęcie_3). Mogę w menu czyszczenia pamięci zablokować aplikację (zdjęcie_4) i wtedy działa ona poprawnie. Tylko po pierwsze wcześniej tak nie było i działało jak należy bez blokowania a po drugie zauważalnie więcej baterii mi zjada. Czy ktoś spotkał się z tym problemem? Sprawdzałem różne metody z internetu i nic nie działa. Jakiś czas temu miałem aktualizację opaski, która włączyła się samoczynnie bez mojej zgody. Czy to mogła być przyczyna problemów? Pozdrawiam Edytowane 19 Lutego 2020 przez Ojcu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrosi Opublikowano 19 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2020 Temat zostaje przeniesiony do kosza. Powód: mało wartościowa treść / pytanie już było omawiane na forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi