Jump to content

mija 365 i niezła górka


przem00

Recommended Posts

witam

Mam prośbę do użytkowników mija 365. Firma zmieniła lokalizacje i mam piechotą 2,5km. Niestety ostatnie 600m to niezła górka, przewyższenie około 60m. Pieszo i rowerem po dotarciu do biura niestety jestem już spocony a w pracy nie ma możliwości wzięcia prysznica itd... Jak podstawowa mija da sobie radę z takim wzniesieniem. Moja waga około 87kg. Z góry dzięki za info..

Link to comment
Share on other sites

Dnia 11.02.2020 o 19:57, przem00 napisał:

witam

Mam prośbę do użytkowników mija 365. Firma zmieniła lokalizacje i mam piechotą 2,5km. Niestety ostatnie 600m to niezła górka, przewyższenie około 60m. Pieszo i rowerem po dotarciu do biura niestety jestem już spocony a w pracy nie ma możliwości wzięcia prysznica itd... Jak podstawowa mija da sobie radę z takim wzniesieniem. Moja waga około 87kg. Z góry dzięki za info..

Silnik ma 250W. Kolarz z taką moca w nogach i przy takiej masie spokojnie na taką górkę wjedzie. Dlaczego zatem hulajnoga miałaby nie dać rady? Najwyżej zwolni - tym bardziej, że do pracy masz 2,5km, więc bateria będzie praktycznie naładowana na maksa.

Link to comment
Share on other sites

Dnia 12.02.2020 o 20:27, sziva napisał:

Silnik ma 250W. Kolarz z taką moca w nogach i przy takiej masie spokojnie na taką górkę wjedzie. Dlaczego zatem hulajnoga miałaby nie dać rady? 

Kolarz skorzysta z przełożeń przerzutki. Silnik hulajnogi przełożeń nie zmieni. Dlatego nie można tak tego porównywać.

Link to comment
Share on other sites

Zakupiłem 365tke i jednak w moim przypadku górka jest zbyt stroma i długa, musiałem wspomagać się napędem nożnym:-D Zastanawiam się nad modem ale z jednej strony muszę przyznać, że na płaskim jest bardzo zrywna i dosyć szybka i nie wiem czy jest sens zmieniać oprogramowanie na ewentualnie lżejsze podjazdy. Ciekaw jestem czy przy podniesieniu mocy np do 700-800W o ile skraca się zasięg oraz jak wpływa na awaryjność przy dłuższym użytkowaniu

Link to comment
Share on other sites

14 godzin temu, przem00 napisał:

z jednej strony muszę przyznać, że na płaskim jest bardzo zrywna i dosyć szybka i nie wiem czy jest sens zmieniać oprogramowanie na ewentualnie lżejsze podjazdy

Też się nad tym zastanawiałem. Mieszkam w górzystym terenie, więc postanowiłem podnieść moc do bezpiecznego moim zdaniem poziomu 650W i 28 km/h. Spowodowało to też proporcjonalne podniesienie mocy w trybie 'eco', którego prędkość maksymalną podniosłem do 22 km/h. W efekcie tryb 'eco' używam do jazdy po prostej i niewielkich przewyższeń, a tryb 'normalny' do większych przewyższeń i jak chcę trochę pocisnąć :)

Dodatkowo wyłączyłem funkcję odzyskiwania energii 'kers' i wgrałem oprogramowanie w wersji 1.3.8. Ma ono bug'a, który po puszczeniu manetki przyspieszenia podaje na silnik delikatne impulsy prądowe. Mamy wówczas odczucia jak z 'normalnej' hulajnogi, która toczy się bez oporów. Nie ma już tego denerwującego efektu podhamowywania po puszczeniu manetki. Oszczędza to dodatkowo baterię i fajnie działa na zjazdach czy dojazdach do świateł.

Nie przeliczałem jak zwiększenie mocy wpłynęło na zasięg. Subiektywnie nie odczułem różnicy.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...