kiler1233 Posted June 5, 2020 Share Posted June 5, 2020 (edited) Kupiłem ten telefon 3 dni temu i mam dokładnie ten sam problem. Nie zamierzam restartować telefonu co chwile bo to nie jest rozwiazanie. Ktoś poradził sobie z tym problemem? Karta w sieci Orange, skonfigurowany punkt dostępu zgodnie z danymi operatora. Edited June 5, 2020 by kiler1233 Link to comment Share on other sites More sharing options...
aQuhero Posted June 15, 2020 Share Posted June 15, 2020 Ten sam problem, virgin mobile. Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiler1233 Posted June 15, 2020 Share Posted June 15, 2020 Oddałem telefon na reklamacje, dokładnie opisałem objawy i załączyłem nagranie, ciekawe jak to wyjdzie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
krik123 Posted June 20, 2020 Share Posted June 20, 2020 mam ten sam problem z orange tylko u mnie jak mnie rozłączy po kilku h to także nie mogę się do nikogo dodzwonić mimo że pokazuje full zasięg tylko reset telefonu pomaga Link to comment Share on other sites More sharing options...
greck Posted June 23, 2020 Share Posted June 23, 2020 Ja w sumie mam nieco inny problem z internetem mobilnym, ale nie chcę zakładać nowego tematu. Czy u kogoś z Was pokazuje LTE+? Chodzi mi konkretnie o "+". Mam telefon od ponad dwóch miesięcy i LTE pokazuje normalnie, nie mam problemów z siecią jak niektórzy powyżej (za to moja siostra ma) jednak ani razu nie pokazało + przy LTE. Sieć Plus, miasto Wrocław. Link to comment Share on other sites More sharing options...
figurel Posted June 23, 2020 Share Posted June 23, 2020 2 godziny temu, greck napisał: Czy u kogoś z Was pokazuje LTE+? Chodzi mi konkretnie o "+". W Słupsku, w sieci Plus pokazuje. Zauważyłem, że LTE+ wyświetla tylko wtedy gdy WiFi jest wyłączone. Gdy WiFi włączę, napis LTE+ znika. Nie wiem czy tak być powinno. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piterchmiel1 Posted June 23, 2020 Share Posted June 23, 2020 Znika bo telefon przyłącza się na wi-fi Link to comment Share on other sites More sharing options...
greck Posted June 23, 2020 Share Posted June 23, 2020 5 godzin temu, figurel napisał: W Słupsku, w sieci Plus pokazuje. Zauważyłem, że LTE+ wyświetla tylko wtedy gdy WiFi jest wyłączone. Gdy WiFi włączę, napis LTE+ znika. Nie wiem czy tak być powinno. Wyłączyłem WiFi i wracając dzisiaj z pracy przez znaczną część Wrocławia, niestety, ani razu nie pojawiło się LTE+. Zastanawiam się czy nie reklamować... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ideolog Posted June 27, 2020 Share Posted June 27, 2020 U mojej mamy na Xiaomi występuje taki sam problem i zastanawiałem się, czy powodem nie jest przypadkiem bardzo stara karta SIM Orange przycięta ręcznie do nanoSIM - być może uniemożliwia ona połączenie z LTE i to jest powodem? Też macie stare przycięte karty? Link to comment Share on other sites More sharing options...
greck Posted June 27, 2020 Share Posted June 27, 2020 48 minut temu, ideolog napisał: Też macie stare przycięte karty? U mnie karta nowa, w poprzednim telefonie pokazywała bez problemu LTE+ a na tym wogóle nie pokazuje. Jednak u Ciebie może mieć wpływ stara karta. Najlepiej pożycz na chwilę od kogoś kartę, na której wiadomo, że chodzi LTE+ i sprawdź. Link to comment Share on other sites More sharing options...
natallie Posted July 1, 2020 Share Posted July 1, 2020 Hej, miałam ten sam problem w nju za granicą, na Samsungu śmiga jak ta lala a na nowym xaiomi ciągle musiałam restart. Pogrzebałam, poczytałam zrobiłam tylko restart APN i zmieniłam preferowana sieć na 3g już wszystko działa idealnie. Jest jakiś problem z LTE ale już wolę mieć neta jakiegokolwiek na 3g, to zresztą dla mnie bez różnicy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebson12 Posted July 7, 2020 Share Posted July 7, 2020 A ja mam problem z słabym internetem na RN8PRO u mnie w tym samym miejscu na mojej karcie 1mb biorę druga inna z tej samej sieci na innym telefonie co jest 10mb na speed test a u mnie znów max 1mb myślałem że moja karta lub moja sieć ma problemy z zasięgiem lecz na innym telefonie moja karta działa OK. Jakieś pomysły? Jakieś ustawienia? Ktoś coś takiego miał? Pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Netoper Posted July 7, 2020 Share Posted July 7, 2020 Robiłeś testy na 3G i LTE? Na obydwu pasmach tak samo?Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebson12 Posted July 7, 2020 Share Posted July 7, 2020 Tak :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Netoper Posted July 8, 2020 Share Posted July 8, 2020 A próbowałeś wsadzić kartę innego operatora? Wtedy będzie wiadomo czy to wina fona.Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebson12 Posted July 8, 2020 Share Posted July 8, 2020 (edited) Wsadzalem kartę też plusa z innego tel i szybkość internetu to samo a moja kartę wsadziłem do iPhone i odrazu szybkość lepsza ,więc na pewno coś z telefonem jestem ciekaw czy Xiaomi tego do siebie nie mają. Edited July 8, 2020 by Sebson12 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Netoper Posted July 8, 2020 Share Posted July 8, 2020 To coś ewidentnie w Twoim egzemplarzu, mam 8pro jako drugi fon i jajek takich nie odstawia, z tym że nie aktualizowałem systemu, bo niektórym użytkownikom cyrki się działy.Z tego co samemu można spróbować to przywrócenie ustawień fabrycznych ( tylko najpierw kopia kontaktów fotek itp), jak nie będzie poprawy to wrzuciłbym na czysto rom. Jak by dalej nie było poprawy to kurcze wygląda że to jakaś wada fona.A na jakim romie chodzi Twój fon?Masz go od nowości? Z polskiej dystrybucji? Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebson12 Posted July 8, 2020 Share Posted July 8, 2020 Kupiłem od znajomego działa na miui 11.0.3 zrobię tak jak mówisz :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nelania Posted July 9, 2020 Share Posted July 9, 2020 Czy ktoś rozwiązał już problem z internetem? Mam ten sam problem. Tz miałam ustawione 'preferowane lte' i do póki nie wyjeżdżałam to nie widziałam problemu. Ostatnio ruszyłam poza miasto i okazało się, że między miastami nie mam internetu. To wygląda tak, jakby nie przełączał się między nadajnikami. Mam nr w Play. Jak ustawiam "preferowane 3g" to mam wrażenie, że tylko z nich korzysta. Mam też wrażenie, że ma problem z przełączeniem się w sposób automatycznu z wi-fi na dane i odwrotnie. Nie mogę uruchomić roamingu bo mieszkam pod granicą. Jak próbowałam go skonfigurować za pomocą SMS z Play to dostałam informację, mój tel nie jest obsługiwany. Kto pomoże? Chcę by działał tak jak inne telefony. Nie chcę resetować, zmienić na tryb samolotowy,włączać i wyłączać telefon. Jak na razie to jestem bardzo rozczarowań. Selfistick też nie dziala-zaden 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebson12 Posted July 9, 2020 Share Posted July 9, 2020 To jest śmieszne może fakt słaby jest zasięg ale gdy iPhone czy Huawei ma tutaj na mojej karcie 8mb a mój 0.80 więc coś jest nie tak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heller1993 Posted July 13, 2020 Share Posted July 13, 2020 Dołączam się do tematu. Na moim Redmi Note 8 Pro występuje taki sam problem z internetem. Telefon z dystrybucji Orange, kupiony przez ich sklep internetowy w maju. Gdy uruchamiam dane mobilne w ogóle się nie załączają. Dopiero zmiana preferowanego typu sieci z lte na 3g (lub na odwrót) bądź restart telefonu pomaga. APN restartowany jak i wpisywany ręcznie, dalej to samo. Roaming krajowy też sprawdzałem. Na wyłączonym jak i włączonym jest to samo. Zauważyłem, że najczęściej takie akcje pojawiają się po użytkowaniu wifi. Dla przykładu: 1. włączyłem dane mobilne po restarcie telefonu- działały, 2. wyłączyłem je i uruchomiłem wifi, 3. podziałałem trochę na wifi i je wyłączyłem, 4. uruchamiam ponownie dane mobilne - nie działa, 5. restart telefonu - dane działają. Nie znam się zbytnio na telefonach ale raczej tak być nie powinno. PS. To normalne, że przy każdym uruchomieniu telefonu wyskakuje komunikat Aktywacja karty SIM a po nim Pobieranie informacji o aktywacji? Nie powinno to się odbywać tylko po pierwszym uruchomieniu? Screeny w załączeniu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
krik123 Posted July 26, 2020 Share Posted July 26, 2020 u mnie problem rozwiązany, pomogła wymiana karty na nową z obslugą LTE ( orange ) + ustawienia sieci komórkowe- wybierz sieć automatycznie, preferowany typ sieci - preferowane sieci LTE ustawienia do apn: nazwa: Internet apn: internetipv6 nazwa użytkownia: internetipv6 typ apn: default,supl protokół APN: IPv4 protokół APN podczas roamingu: IPv4 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maedhros Posted October 10, 2020 Share Posted October 10, 2020 Hej, mam taki sam problem na telefonie żony Mi Note 10 Pro, w sieci Play. Okresowo raz na kilka dni/tygodni przestaje łączyć z internetem i wyświetla się powiadomienie o aktywacji karty SIM i pobieraniu informacji o aktywacji. Ustawienia APNów, zmiany preferowanej sieci z LTE na 3G niewiele dają. W zasadzie spróbowałem po kolei każdej z wymienionych powyżej metod i nadal bez efektu. Zastanawiam się czy zgłosić problem w najbliżśzym MiStore czy raczej udać się do salonu Play? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrosi Posted October 11, 2020 Share Posted October 11, 2020 13 godzin temu, Maedhros napisał: Hej, mam taki sam problem na telefonie żony Mi Note 10 Pro, w sieci Play. Okresowo raz na kilka dni/tygodni przestaje łączyć z internetem i wyświetla się powiadomienie o aktywacji karty SIM i pobieraniu informacji o aktywacji. Ustawienia APNów, zmiany preferowanej sieci z LTE na 3G niewiele dają. W zasadzie spróbowałem po kolei każdej z wymienionych powyżej metod i nadal bez efektu. Zastanawiam się czy zgłosić problem w najbliżśzym MiStore czy raczej udać się do salonu Play? Jeśli ma to miejsce po zrestartowaniu telefonu, to nie przejmuj się. Po każdym logowaniu do sieci, system (patrz konto Xiaomi) sprawdza połączenie karty SIM z siecią i kontem). To normalne. I bez obaw. SMS aktywacyjny jest wysyłany tylko raz, przy pierwszym logowaniu do konta z danej karty/urządzenia. Potem to tylko komunikaty. Link to comment Share on other sites More sharing options...
adokladny Posted November 19, 2020 Share Posted November 19, 2020 cześć mam od 3 dni ten sam problem z LTE w ty modelu. zmieniłem kartę sim w salonie Orange i lte dalej tak muli, że szybciej śmigał net w Neostradzie na Windows 95 .... robiłem wszystkie podpowiedzi z forum i nic, ale to nic nie pomaga. Nie chcę robić przywrócenia do ustawień fabrycznych bo mam za dużo apek do konfigurowania. Znalazł ktos rozwiązanie? plis .... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carl Dziąsło Posted January 29, 2021 Share Posted January 29, 2021 Xiaomi redmi note 8t. Po zgubieniu i odzyskaniu sygnału sieci raz znajdzie dane raz nie. Virgin mobile. Podejrzewam że coś jest nie tak z telefonem i nie każda karta mu podchodzi. Przy włączonym roamingu pokazuje się tylko R bez połączenia z internetem. Nie sprawdzałem czy tryb samolotowy pomaga ale restart już tak. Ciekawe czy support xiaomi coś o tym wie bo widzę że problem dotyczy większej liczby osób. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bojarski.tomasz Posted March 22, 2021 Share Posted March 22, 2021 To jest jakaś farsa, ogromna liczba tych urządzeń ma problemy z połączeniem. Proponuję zjednoczyć się i spróbować w zorganizowanej grupie złożyć pozew zbiorowy, znam kancelarię która może się tym zająć. Zainteresowanych proszę o wpisywanie się pod linkiem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
PoteznyGoryl_1 Posted June 11, 2021 Share Posted June 11, 2021 (edited) Również podłączam się temat. Kupiłem świeżutkiego Xiaomi Redmi Note 8 Pro i miałem ten problem więc wymieniłem na nowy. Niestety ten problem dalej jest (na wymienionym telefonie) (jestem w Plusie) Edited June 11, 2021 by PoteznyGoryl_1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
frrancuz Posted June 15, 2021 Share Posted June 15, 2021 Jest jakieś rozwiązanie? Sieć Virgin, automat(wybieranie operatora) usilnie wybiera sieć Orange, pojawia się R i nie ma netu. Na innym telefonie automat wybiera poprawnie sieć. Link to comment Share on other sites More sharing options...
romeoo Posted June 15, 2021 Share Posted June 15, 2021 Nie wiem co macie z tymi telefonami. U mnie aktualizacje robione na bieżąco, MIUI 12. Jak widać zasięg w mieszkaniu taki sobie i nie mam problemów. Ostatnio na plaży w Dźwirzynie bez problemów filmy można bo oglądać. Sieć Orange. Link to comment Share on other sites More sharing options...
frrancuz Posted June 15, 2021 Share Posted June 15, 2021 To telefon kolegi, nie mam jak sprawdzać. Jedno mu przestawiłem, miał apn od internetu na PLAY, teraz wpisałem te które VM podaje na stronie. Zobaczymy jak wróci do siebie i podziała jakiś czas. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now