kiler1233 Opublikowano 5 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2020 (edytowane) Kupiłem ten telefon 3 dni temu i mam dokładnie ten sam problem. Nie zamierzam restartować telefonu co chwile bo to nie jest rozwiazanie. Ktoś poradził sobie z tym problemem? Karta w sieci Orange, skonfigurowany punkt dostępu zgodnie z danymi operatora. Edytowane 5 Czerwca 2020 przez kiler1233 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aQuhero Opublikowano 15 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2020 Ten sam problem, virgin mobile. Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler1233 Opublikowano 15 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2020 Oddałem telefon na reklamacje, dokładnie opisałem objawy i załączyłem nagranie, ciekawe jak to wyjdzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krik123 Opublikowano 20 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2020 mam ten sam problem z orange tylko u mnie jak mnie rozłączy po kilku h to także nie mogę się do nikogo dodzwonić mimo że pokazuje full zasięg tylko reset telefonu pomaga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greck Opublikowano 23 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2020 Ja w sumie mam nieco inny problem z internetem mobilnym, ale nie chcę zakładać nowego tematu. Czy u kogoś z Was pokazuje LTE+? Chodzi mi konkretnie o "+". Mam telefon od ponad dwóch miesięcy i LTE pokazuje normalnie, nie mam problemów z siecią jak niektórzy powyżej (za to moja siostra ma) jednak ani razu nie pokazało + przy LTE. Sieć Plus, miasto Wrocław. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
figurel Opublikowano 23 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2020 2 godziny temu, greck napisał: Czy u kogoś z Was pokazuje LTE+? Chodzi mi konkretnie o "+". W Słupsku, w sieci Plus pokazuje. Zauważyłem, że LTE+ wyświetla tylko wtedy gdy WiFi jest wyłączone. Gdy WiFi włączę, napis LTE+ znika. Nie wiem czy tak być powinno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterchmiel1 Opublikowano 23 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2020 Znika bo telefon przyłącza się na wi-fi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greck Opublikowano 23 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2020 5 godzin temu, figurel napisał: W Słupsku, w sieci Plus pokazuje. Zauważyłem, że LTE+ wyświetla tylko wtedy gdy WiFi jest wyłączone. Gdy WiFi włączę, napis LTE+ znika. Nie wiem czy tak być powinno. Wyłączyłem WiFi i wracając dzisiaj z pracy przez znaczną część Wrocławia, niestety, ani razu nie pojawiło się LTE+. Zastanawiam się czy nie reklamować... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ideolog Opublikowano 27 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2020 U mojej mamy na Xiaomi występuje taki sam problem i zastanawiałem się, czy powodem nie jest przypadkiem bardzo stara karta SIM Orange przycięta ręcznie do nanoSIM - być może uniemożliwia ona połączenie z LTE i to jest powodem? Też macie stare przycięte karty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greck Opublikowano 27 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2020 48 minut temu, ideolog napisał: Też macie stare przycięte karty? U mnie karta nowa, w poprzednim telefonie pokazywała bez problemu LTE+ a na tym wogóle nie pokazuje. Jednak u Ciebie może mieć wpływ stara karta. Najlepiej pożycz na chwilę od kogoś kartę, na której wiadomo, że chodzi LTE+ i sprawdź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
natallie Opublikowano 1 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2020 Hej, miałam ten sam problem w nju za granicą, na Samsungu śmiga jak ta lala a na nowym xaiomi ciągle musiałam restart. Pogrzebałam, poczytałam zrobiłam tylko restart APN i zmieniłam preferowana sieć na 3g już wszystko działa idealnie. Jest jakiś problem z LTE ale już wolę mieć neta jakiegokolwiek na 3g, to zresztą dla mnie bez różnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebson12 Opublikowano 7 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2020 A ja mam problem z słabym internetem na RN8PRO u mnie w tym samym miejscu na mojej karcie 1mb biorę druga inna z tej samej sieci na innym telefonie co jest 10mb na speed test a u mnie znów max 1mb myślałem że moja karta lub moja sieć ma problemy z zasięgiem lecz na innym telefonie moja karta działa OK. Jakieś pomysły? Jakieś ustawienia? Ktoś coś takiego miał? Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Netoper Opublikowano 7 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2020 Robiłeś testy na 3G i LTE? Na obydwu pasmach tak samo?Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebson12 Opublikowano 7 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2020 Tak :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Netoper Opublikowano 8 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2020 A próbowałeś wsadzić kartę innego operatora? Wtedy będzie wiadomo czy to wina fona.Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebson12 Opublikowano 8 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2020 (edytowane) Wsadzalem kartę też plusa z innego tel i szybkość internetu to samo a moja kartę wsadziłem do iPhone i odrazu szybkość lepsza ,więc na pewno coś z telefonem jestem ciekaw czy Xiaomi tego do siebie nie mają. Edytowane 8 Lipca 2020 przez Sebson12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Netoper Opublikowano 8 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2020 To coś ewidentnie w Twoim egzemplarzu, mam 8pro jako drugi fon i jajek takich nie odstawia, z tym że nie aktualizowałem systemu, bo niektórym użytkownikom cyrki się działy.Z tego co samemu można spróbować to przywrócenie ustawień fabrycznych ( tylko najpierw kopia kontaktów fotek itp), jak nie będzie poprawy to wrzuciłbym na czysto rom. Jak by dalej nie było poprawy to kurcze wygląda że to jakaś wada fona.A na jakim romie chodzi Twój fon?Masz go od nowości? Z polskiej dystrybucji? Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebson12 Opublikowano 8 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2020 Kupiłem od znajomego działa na miui 11.0.3 zrobię tak jak mówisz :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nelania Opublikowano 9 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2020 Czy ktoś rozwiązał już problem z internetem? Mam ten sam problem. Tz miałam ustawione 'preferowane lte' i do póki nie wyjeżdżałam to nie widziałam problemu. Ostatnio ruszyłam poza miasto i okazało się, że między miastami nie mam internetu. To wygląda tak, jakby nie przełączał się między nadajnikami. Mam nr w Play. Jak ustawiam "preferowane 3g" to mam wrażenie, że tylko z nich korzysta. Mam też wrażenie, że ma problem z przełączeniem się w sposób automatycznu z wi-fi na dane i odwrotnie. Nie mogę uruchomić roamingu bo mieszkam pod granicą. Jak próbowałam go skonfigurować za pomocą SMS z Play to dostałam informację, mój tel nie jest obsługiwany. Kto pomoże? Chcę by działał tak jak inne telefony. Nie chcę resetować, zmienić na tryb samolotowy,włączać i wyłączać telefon. Jak na razie to jestem bardzo rozczarowań. Selfistick też nie dziala-zaden 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebson12 Opublikowano 9 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2020 To jest śmieszne może fakt słaby jest zasięg ale gdy iPhone czy Huawei ma tutaj na mojej karcie 8mb a mój 0.80 więc coś jest nie tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heller1993 Opublikowano 13 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2020 Dołączam się do tematu. Na moim Redmi Note 8 Pro występuje taki sam problem z internetem. Telefon z dystrybucji Orange, kupiony przez ich sklep internetowy w maju. Gdy uruchamiam dane mobilne w ogóle się nie załączają. Dopiero zmiana preferowanego typu sieci z lte na 3g (lub na odwrót) bądź restart telefonu pomaga. APN restartowany jak i wpisywany ręcznie, dalej to samo. Roaming krajowy też sprawdzałem. Na wyłączonym jak i włączonym jest to samo. Zauważyłem, że najczęściej takie akcje pojawiają się po użytkowaniu wifi. Dla przykładu: 1. włączyłem dane mobilne po restarcie telefonu- działały, 2. wyłączyłem je i uruchomiłem wifi, 3. podziałałem trochę na wifi i je wyłączyłem, 4. uruchamiam ponownie dane mobilne - nie działa, 5. restart telefonu - dane działają. Nie znam się zbytnio na telefonach ale raczej tak być nie powinno. PS. To normalne, że przy każdym uruchomieniu telefonu wyskakuje komunikat Aktywacja karty SIM a po nim Pobieranie informacji o aktywacji? Nie powinno to się odbywać tylko po pierwszym uruchomieniu? Screeny w załączeniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krik123 Opublikowano 26 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2020 u mnie problem rozwiązany, pomogła wymiana karty na nową z obslugą LTE ( orange ) + ustawienia sieci komórkowe- wybierz sieć automatycznie, preferowany typ sieci - preferowane sieci LTE ustawienia do apn: nazwa: Internet apn: internetipv6 nazwa użytkownia: internetipv6 typ apn: default,supl protokół APN: IPv4 protokół APN podczas roamingu: IPv4 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maedhros Opublikowano 10 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2020 Hej, mam taki sam problem na telefonie żony Mi Note 10 Pro, w sieci Play. Okresowo raz na kilka dni/tygodni przestaje łączyć z internetem i wyświetla się powiadomienie o aktywacji karty SIM i pobieraniu informacji o aktywacji. Ustawienia APNów, zmiany preferowanej sieci z LTE na 3G niewiele dają. W zasadzie spróbowałem po kolei każdej z wymienionych powyżej metod i nadal bez efektu. Zastanawiam się czy zgłosić problem w najbliżśzym MiStore czy raczej udać się do salonu Play? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrosi Opublikowano 11 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2020 13 godzin temu, Maedhros napisał: Hej, mam taki sam problem na telefonie żony Mi Note 10 Pro, w sieci Play. Okresowo raz na kilka dni/tygodni przestaje łączyć z internetem i wyświetla się powiadomienie o aktywacji karty SIM i pobieraniu informacji o aktywacji. Ustawienia APNów, zmiany preferowanej sieci z LTE na 3G niewiele dają. W zasadzie spróbowałem po kolei każdej z wymienionych powyżej metod i nadal bez efektu. Zastanawiam się czy zgłosić problem w najbliżśzym MiStore czy raczej udać się do salonu Play? Jeśli ma to miejsce po zrestartowaniu telefonu, to nie przejmuj się. Po każdym logowaniu do sieci, system (patrz konto Xiaomi) sprawdza połączenie karty SIM z siecią i kontem). To normalne. I bez obaw. SMS aktywacyjny jest wysyłany tylko raz, przy pierwszym logowaniu do konta z danej karty/urządzenia. Potem to tylko komunikaty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adokladny Opublikowano 19 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2020 cześć mam od 3 dni ten sam problem z LTE w ty modelu. zmieniłem kartę sim w salonie Orange i lte dalej tak muli, że szybciej śmigał net w Neostradzie na Windows 95 .... robiłem wszystkie podpowiedzi z forum i nic, ale to nic nie pomaga. Nie chcę robić przywrócenia do ustawień fabrycznych bo mam za dużo apek do konfigurowania. Znalazł ktos rozwiązanie? plis .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carl Dziąsło Opublikowano 29 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2021 Xiaomi redmi note 8t. Po zgubieniu i odzyskaniu sygnału sieci raz znajdzie dane raz nie. Virgin mobile. Podejrzewam że coś jest nie tak z telefonem i nie każda karta mu podchodzi. Przy włączonym roamingu pokazuje się tylko R bez połączenia z internetem. Nie sprawdzałem czy tryb samolotowy pomaga ale restart już tak. Ciekawe czy support xiaomi coś o tym wie bo widzę że problem dotyczy większej liczby osób. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bojarski.tomasz Opublikowano 22 Marca 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2021 To jest jakaś farsa, ogromna liczba tych urządzeń ma problemy z połączeniem. Proponuję zjednoczyć się i spróbować w zorganizowanej grupie złożyć pozew zbiorowy, znam kancelarię która może się tym zająć. Zainteresowanych proszę o wpisywanie się pod linkiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PoteznyGoryl_1 Opublikowano 11 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2021 (edytowane) Również podłączam się temat. Kupiłem świeżutkiego Xiaomi Redmi Note 8 Pro i miałem ten problem więc wymieniłem na nowy. Niestety ten problem dalej jest (na wymienionym telefonie) (jestem w Plusie) Edytowane 11 Czerwca 2021 przez PoteznyGoryl_1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frrancuz Opublikowano 15 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2021 Jest jakieś rozwiązanie? Sieć Virgin, automat(wybieranie operatora) usilnie wybiera sieć Orange, pojawia się R i nie ma netu. Na innym telefonie automat wybiera poprawnie sieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romeoo Opublikowano 15 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2021 Nie wiem co macie z tymi telefonami. U mnie aktualizacje robione na bieżąco, MIUI 12. Jak widać zasięg w mieszkaniu taki sobie i nie mam problemów. Ostatnio na plaży w Dźwirzynie bez problemów filmy można bo oglądać. Sieć Orange. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
frrancuz Opublikowano 15 Czerwca 2021 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2021 To telefon kolegi, nie mam jak sprawdzać. Jedno mu przestawiłem, miał apn od internetu na PLAY, teraz wpisałem te które VM podaje na stronie. Zobaczymy jak wróci do siebie i podziała jakiś czas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się