alis116 Opublikowano 3 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2020 (edytowane) Niedawno kupiłam Xiaomi redmi note 8 pro. Problem w tym, że internet mobilny działa tylko wtedy, gdy zresetuję telefon albo zmienię preferowany typ sieci. Niestety następnego dnia muszę robić to samo. Jak to naprawić? Edytowane 4 Lutego 2020 przez alis116 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korbielow Opublikowano 5 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2020 jaka siec ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alis116 Opublikowano 5 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2020 Orange Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JamCiTo Opublikowano 6 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2020 Na jaki preferowany tryb sieci zmienisz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k120 Opublikowano 6 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2020 Orange A może masz odznaczone internet w roamingu krajowym? I jak przerzuci Ci na inną sieć to automatycznie net ginie?Nie mam orange i nie wiem czy mają tak jak w play. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alis116 Opublikowano 6 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2020 10 godzin temu, k120 napisał: A może masz odznaczone internet w roamingu krajowym? I jak przerzuci Ci na inną sieć to automatycznie net ginie? Nie mam orange i nie wiem czy mają tak jak w play. mam włączony roaming krajowy. czy dane w roamingu też mam włączyć? 10 godzin temu, JamCiTo napisał: Na jaki preferowany tryb sieci zmienisz? na 3G albo LTE. jednego dnia zmieniam na 3G, następnego już nie działa więc zmieniam na LTE i tak ciągle. albo to albo reset telefonu, bo inaczej nie da się włączyć danych jednym kliknięciem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JamCiTo Opublikowano 6 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2020 Jeżeli nie włączysz danych to skąd ów internet masz mieć? Ustaw preferowane lte i zostaw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alis116 Opublikowano 6 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2020 (edytowane) 6 minut temu, JamCiTo napisał: Jeżeli nie włączysz danych to skąd ów internet masz mieć? Ustaw preferowane lte i zostaw. włączam dane ale nie pokazuje się znaczek i strony się nie ładują. chodzi o to że nie wystarczy tylko kliknac "dane mobilne" tylko muszę zmienić preferowana sieć albo zresetować telefon i dopiero wtedy znaczek się pokazuje. Edytowane 6 Lutego 2020 przez alis116 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JamCiTo Opublikowano 6 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2020 Daj zrzut z menu z górnej belki i z ustawień z o telefonie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alis116 Opublikowano 6 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2020 4 minuty temu, JamCiTo napisał: Daj zrzut z menu z górnej belki i z ustawień z o telefonie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JamCiTo Opublikowano 6 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2020 Ale tutaj jedziesz z wifi, to nie będzie korzystać z netu z sieci. Podehdź gdzieś, niech gi w rękę weźmie ktoś kumaty,bo tutaj będziemy rozprawia3bez sensu i efektu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k120 Opublikowano 6 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2020 na 3G albo LTE. jednego dnia zmieniam na 3G, następnego już nie działa więc zmieniam na LTE i tak ciągle. albo to albo reset telefonu, bo inaczej nie da się włączyć danych jednym kliknięciem.Tak, dane w roamingu. Dla pewności wejdź tam gdzie masz APN-y u na dole masz przycisk reset. Kliknij w niego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alis116 Opublikowano 6 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2020 1 godzinę temu, k120 napisał: Tak, dane w roamingu. Dla pewności wejdź tam gdzie masz APN-y u na dole masz przycisk reset. Kliknij w niego. naliczą mi za to opłatę? czy to tylko za granicą? nie znam się na tym :p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k120 Opublikowano 7 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2020 Jak w kraju nie naliczą. Wyłącz wifi i włącz dane mobilne jak to zaznaczysz. Jak dalej nie będzie neta to reset APN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezumi Opublikowano 7 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2020 W Orange dane w roamingu jak i sam roaming krajowy nic nie da... Przecież Orange bazuje tylko na wlasnych BTSach... 1. Sprawdź poprawność APN 2. Jeżeli masz IPv6, zmień na IPv4 3. Po każdej zmianie w APN restartuj telefon, aby zmiany się zapisały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k120 Opublikowano 7 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2020 W Orange dane w roamingu jak i sam roaming krajowy nic nie da... Przecież Orange bazuje tylko na wlasnych BTSach... 1. Sprawdź poprawność APN 2. Jeżeli masz IPv6, zmień na IPv4 3. Po każdej zmianie w APN restartuj telefon, aby zmiany się zapisały.Tak tylko podpowiadam, nie mam Orange nie wiem jak tam jest. Obstawiałem i tak złe APN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alis116 Opublikowano 7 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2020 1 godzinę temu, k120 napisał: Jak w kraju nie naliczą. Wyłącz wifi i włącz dane mobilne jak to zaznaczysz. Jak dalej nie będzie neta to reset APN juz resetowalam i nic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tpawel Opublikowano 7 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2020 Pakiet internetu na pewno aktywnym niewyczerpany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alis116 Opublikowano 7 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2020 28 minut temu, tpawel napisał: Pakiet internetu na pewno aktywnym niewyczerpany? tak, na pewno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tpawel Opublikowano 7 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2020 Wrzuć pls screeny z edycji APN. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alis116 Opublikowano 7 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2020 (edytowane) 55 minut temu, tpawel napisał: Wrzuć pls screeny z edycji APN. Edytowane 7 Lutego 2020 przez alis116 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kurap66 Opublikowano 7 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2020 (edytowane) Dołączam się do problemu. Mam to samo co kolega wyżej. Tylko, że ja mam telefon w Play. Wygląda to tak. Jest internet, przemieszczę się gdzieś, za pewne następuję zmiana sieci i internetu nie ma. Muszę klikać "preferowane typy sieci" raz na LTE, raz na 3G aż w końcu zaskoczy. Edytowane 7 Lutego 2020 przez kurap66 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pytlex Opublikowano 16 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2020 mam ten sam problem co alis116. sieć play i ciągły ptoblem z transmisją danych. roaming krajowy włączony internetu nie ma, po włączeniu danych w roamingu pokazuje się literka R i internet zaczyna się łączyć, z tym że chodzi tak wolno że się odechciewa kożystać. dzwoniłem do play robili mi jakąś synchronizację karty ale bez rezultatu. Nowy telefon a taki problem... stary sam j5 w tym samym miejscu z tą samą siecią działa o niebo stabilniej i szybciej. moze to być wina softu? bo nic innego mi do glowy nie przychodzi :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kurap66 Opublikowano 17 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2020 Według mnie sieć Play oraz Orange po prostu nie obsługuje tego telefonu. Play na pewno nie ma go w ofercie i nie można pobrać u nich ustawień do niego. Może ktoś kumaty stworzy jakieś ustawienia, żeby to działało... Ja się poddałem i kupiłem nowy telefon (S10plus). Wszystko działa aż miło. Liczę, że ktoś wymyśli jak sobie poradzić z tym problemem, bo Note 8 Pro to naprawdę fajny telefon i szkoda, żeby leżał na półce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterchmiel1 Opublikowano 17 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2020 Mam ten telefon w Play i nie mam prolebu z netem czy to w kraju czy zagranicą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kurap66 Opublikowano 17 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2020 Wrzuć screeny z edycji APN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterchmiel1 Opublikowano 17 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2020 Mam też VoLTE Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kurap66 Opublikowano 18 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2020 Miałem identyczne ustawienia i był ciągły problem z Internetem, czyli to nie... Jednak w innym miejscu trzeba szukać rozwiązania. Jakieś pomysły o co chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekiera Opublikowano 18 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2020 U mnie w PLAY jest to samo. Tam gdzie jest zasięg BTS Play to wystarczy włączyć "roaming krajowy". Jak nie ma zasięgu PLAY to muszą być włączone "dane w roamingu" i wtedy pojawia się literka R ale i tak jest najczęściej beznadziejnie. Chyba uciekam do Plusa bo akurat skończyła mi się umowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kj92pl Opublikowano 17 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2020 Jak skonfigurujesz APN to wartości domyślnych dla Swojego operatora, to potem reset APN, reset telefonu i umniejsza pomogło zaznaczenie APN (klik na nazwę, ale bez wchodzenia w ustawienia - aby się tylko podświetlił na niebiesko ) poszło od razu LTE bez dalszych kombinacji. Nie ma nigdzie punktu wyboru APN, ale skoro można mieć więcej niż jeden, to któryś musi być zaznaczony :) chyba bug, ale do ogarnięcia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
platek71 Opublikowano 18 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2020 (edytowane) O kurczaki - kolejne ofiary tego problemu Edytowane 18 Maja 2020 przez platek71 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
platek71 Opublikowano 18 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2020 (edytowane) 22 godziny temu, kj92pl napisał: Jak skonfigurujesz APN to wartości domyślnych dla Swojego operatora, to potem reset APN, reset telefonu i umniejsza pomogło zaznaczenie APN (klik na nazwę, ale bez wchodzenia w ustawienia - aby się tylko podświetlił na niebiesko ) poszło od razu LTE bez dalszych kombinacji. Nie ma nigdzie punktu wyboru APN, ale skoro można mieć więcej niż jeden, to któryś musi być zaznaczony chyba bug, ale do Mam ten sam problem w Nju, czyli Orange. Dane komórkowe działają do 6ciu godzin po restarcie phona. Jak powyżej 6ciu godzin korzystasz z WiFi, a dane mobilne pozostają nieaktywne, to potem już tylko restart... Bug nakładki IMO, bo miałem ten sam problem z Huawei P20 Pro, który po jakiejś aktualizacji softa został naprawiony, ale napiszesz tak łopatologicznie, jak to ogarnąć? Zaraz spróbuję, ale od 6ciu miesięcy, od kiedy go mam, zwyczajnie za każdym razem restartuje Edytowane 18 Maja 2020 przez platek71 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Netoper Opublikowano 18 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2020 A próbowałeś zamiast restartu włączyć i wyłączyć tryb samolotowy? Co prawda nie rozwiązuje to problemu ale jest szybsze od restartu całego fona.Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
platek71 Opublikowano 18 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2020 (edytowane) 23 minuty temu, Netoper napisał: A próbowałeś zamiast restartu włączyć i wyłączyć tryb samolotowy? Co prawda nie rozwiązuje to problemu ale jest szybsze od restartu całego fona. Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka Spróbuję za 6h, bo właśnie restartowałem, ale pojadę na Wifi i spróbuję. Dzięki Edytowane 18 Maja 2020 przez platek71 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
platek71 Opublikowano 19 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2020 (edytowane) 22 godziny temu, Netoper napisał: A próbowałeś zamiast restartu włączyć i wyłączyć tryb samolotowy? Co prawda nie rozwiązuje to problemu ale jest szybsze od restartu całego fona. Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka Działa - wielkie dzięki za pomoc! Dla mnie bomba Edytowane 19 Maja 2020 przez platek71 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się