Pumpel12 Opublikowano 24 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2020 Cześć! Chciałem opisać mój problem z hulajnoga, która odebrałem dosłownie pare godzin temu jako nowa. Hulajnoga w trybie sportowym jedzie maksymalnie 20 km/h.Ogółem wygląda to tak, że Tryb D i S są identyczne, a tak nie powinno być. Link do wideo: https://youtu.be/Cp4eZ2UYCgk Jak myślicie, czego to może być wina? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Battery_Saver Opublikowano 25 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2020 kupiłeś w sklepie czy od kogoś? Co pokazują plikacje? jaki przebieg? Ile ładowań? Jaka wersja softu? Nic nie napisałeś, więc nic nie wiadomo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pumpel12 Opublikowano 26 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2020 Przepraszam za ten błąd. Hulajnoge kupiłem w morele, przebieg zerowy bo była nowa, wersja oprogramowania 1.6.8 (Oficjalna), zauważyłem tez problem z połączeniem przez Bluetooth z ta hulajnoga; często się rozłącza lub w ogole nie da się połączyć, aplikacje zewnętrzne nie wykazują nic szczególnego, liczba lądowań wynosi 1, zauważyłem tez, ze aktualizacja chyba się przerwała w połowie aktualizacji. Ogółem to przed naladowaniem jej normalnie jechała 25, a po 1 naładowaniu już 20 i nie jedzie szybciej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Battery_Saver Opublikowano 26 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2020 Należałoby wgrać od nowa oprogramowanie, prawdopodobnie w tym jest problem z tego co piszesz. Ewentulanie mógł się uszkodzić zgrzew w baterii i dlatego prędkość jest niższa z powodu niższego napięcia, ale to by był jakiś błąd. To jest wersja PRO czy zwykła? Odpal apkę m365Tools i pokaż screeny z zakładki Basic i Battery Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pumpel12 Opublikowano 26 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2020 W załączniku daję wszystkie screeny, jak w tytule jest to wersja M365 Pro, jak miałbym wgrać sam to oprogramowanie od nowa, no i czy przez to gwarancja nie zostanie naruszona? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Battery_Saver Opublikowano 26 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2020 Wszystko wydaje się być w porządku. Nie wiem czy da się wgrać fw na 168 musiałbyś sprawdzić apką M365_downG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pumpel12 Opublikowano 26 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2020 Gwarancja nie zostanie naruszona po wgraniu tego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Battery_Saver Opublikowano 26 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2020 Wystarczy przywrócić standardowy fw. Żeby to zrobić wystarczy uruchomić aplikację xiaomi i pokaże się komunikat mówiący o tym że jest dostępne nowsze oprogramowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pumpel12 Opublikowano 26 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2020 Mógłbyś dać namiar na jakiś poradnik jak to zrobić? Niestety jestem zielony w tym temacie. Czy nie będzie widać w "logach" gdzieś, że było wgrywane nie oficjalne oprogramowanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Battery_Saver Opublikowano 27 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2020 nie będzie ponieważ nie ma logów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pumpel12 Opublikowano 27 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2020 Udało się, hulajnoga odżyła po wgraniu oryginalnego softu 1.5.5 ale co z tego skoro po wgraniu przez oficjalna aplikacje znowu najnowszego 1.6.8 problem się pojawia ponownie... Może to błąd oprogramowania 1.6.8? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Battery_Saver Opublikowano 27 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2020 A to możliwe, że jest to jakiś bug lub ograniczenie w najnowszym sofcie. Proponuję Ci, zostać na tym 1.5.5 i w razie potrzeby bez problemu powrócisz sobie do oficjalnego. Jeśli wyjdzie update - możesz sprawdzić czy coś się poprawiło. PS. nasuwa mi się taka myśl, że może Twoja waga (bez urazy) jest z górnego pułapu i może jest jakieś zabezpieczenie w nowym sofcie w sensie, że jeśli pobór prądu przekroczy jakiś ustalony limit, a jeśli waga użytkownika jest wysoka to ten limit zostanie przekroczony dużo szybciej, bo jest więcej kg do uciągnięcia - to jest zmniejszana prędkość dla zabezpieczenia elektroniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pumpel12 Opublikowano 27 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2020 (edytowane) Jeśli chodzi o soft to i tak oddaje ta hulajnogę bo to nie ma sensu, kupię nowa. Natomiast jest chodzi o wagę to aktualnie ważę w ok 86 KG, co to tego ograniczenia to testowałem ta prędkość maksymalna bez obciążenia (koło wisiało w powietrzu) wiec nie może to być wina wagi. edit. Może jest tutaj ktoś kto używa oficjalnej wersji oprogramowania 1.6.8 i ma ten sam problem? edit2. Zauważyłem tez, ze podjeżdżając pod górkę (FV 1.5.5), hulajnoga przy 25-30% miała problem z podjechaniem dużo większy niż M365 zwykła przy podobnym stanie baterii co wersja PRO... nie wiem czy to normalne. Edytowane 27 Stycznia 2020 przez Pumpel12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Battery_Saver Opublikowano 27 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2020 No i to jest najrozsądniejsze wyjście. Po to jest gwarancja/rękojmia, żeby mieć wyjście w takiej właśnie sytuacji, chyba, że to kwestia softu, to nowa hulajka nic nie zmieni ciężko sprecyzować, ale przy takim stanie baterii to już może się uruchomić tzw. tryb oszczędzania baterii i tak to może właśnie wyglądać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pumpel12 Opublikowano 27 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2020 Hulajnoga została zwrócona, póki co tematu nie zamykam, jak przyjdzie nowa to powiem co i jak. Co do tego, ze to kwestia softu to dzwoniłem do Xiaomi i mówili, ze nie jest to normalne i powinna jechać normalnie nawet na najnowszym FV. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Battery_Saver Opublikowano 28 Stycznia 2020 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2020 Pewnie coś było uszkodzone, może jeden z mosfetów, lub jakiś zmimny lut. Ciężko określić, dziwne jest to, że na starszym sofcie działało poprawnie. No cóż, daj znać jak będziesz miał nową sztukę i sprawdzisz, czy problem na niej występuje czy też nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pumpel12 Opublikowano 6 Lutego 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2020 (edytowane) Witam, zauważyłem pewną nieścisłość w moim własnym screenie z aplikacji "m365 tools", spójrzcie proszę na to co zaznaczyłem, czyli "Battery Health". Chciałem również dodać, że sklep morele.net nie chce mi zwrócić pełnej kwoty za uszkodzony sprzęt, chcą mi potrącić 400 zł za to, ze hulajnoga jest przybrudzona i ma przejechane 25 km, możecie mi również powiedzieć, czy jest to normalne? Edit: Na ten moment hulajnoga niby poszła na serwis celem weryfikacji tej wady, która ewidentnie występuje, co jeśli by powiedzieli, że wszystko jest ok? Mam im powysyłać nagrania i screeny? Bo średnio chcę dostać znowu uszkodzony sprzęt. Edytowane 6 Lutego 2020 przez Pumpel12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pumpel12 Opublikowano 2 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2020 Czy jest tu ktoś kto posiada zainstalowane oficjalne oprogramowanie 1.6.8 i chciałby powiedzieć jak zachowuje się hulajnoga na nim? Serwis stwierdził, ze była to wada tylko oprogramowania i żeby nie aktualizować do czasu wydania kolejnej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piwkooo Opublikowano 3 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2020 (edytowane) Ja mam najnoeszego softa w swojej pro 1.6.8 i zachowuje sie normalnie. A z tym battery health to caly czas tak miales ? Bo u mnie tez pokazuje abnormal ale po chwili zmienia sie na normal jak wczyta wszystkie dane (okolo 5s) Edytowane 3 Marca 2020 przez Piwkooo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pumpel12 Opublikowano 3 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2020 Generalnie na serwisie stwierdzili tak, ze 1.6.8 nie działa prawidłowo i wszystko usterki które były są tylko przez to i wgrano mi soft 1.5.5 i niby wszystko działa, baterry health pokazuje już normalnie ale powiedzieli żebym nie aktualizować do najnowszej wersji bo będzie tak samo.... co wydaje mi się bez sensu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Battery_Saver Opublikowano 4 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2020 Sens to ma i nie raz już było tak, że jakiś update powodował, że coś nie działa lub działa inaczej. Trzeba wziąć pod uwagę, że aplikacja o której mówicie, nie jest oficjalną aplikacją od producenta i może być kwestia dostosowania jej pod nowy soft by działała prawidłowo. Równie dobrze, może być jakiś błąd w sofcie samej hulajki. Tego nie wiemy. Wiemy jednak, że sprawdzony soft to właśnie 155 i dlatego na nim opiera się wiekszość modów i znim nieoficjalne apki działają prawidłowo. Ciekawi mnie, czy to autoryzowany serwis zrobił Ci downgrade, czy serwis sklepu w którym kupiłeś sprzęt. Raczej stawiam na serwis sklepu na M. Bo aby zrobić downgrade trzeba się wlutować bezpośrednio w pcb, co zostawia ślady, więc przy ewentualnym roszczeniu gwarancyjnym może być krucho. Masz jakiś papier z tej naprawy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pumpel12 Opublikowano 4 Marca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2020 W sklepie na M jest wszystko elektronicznie rozpisane jak coś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomamar Opublikowano 17 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2022 u mnie jest to samo. Hulajnoga Xiaomi 4 pro. kupiona nowa. tryb S i tylko 20km/h. Ktoś rozwiązał ten problem? Jak wrócić do starego softu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Battery_Saver Opublikowano 17 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2022 proszę podać dokładny link do sklepu i produktu który kupiłeś, zobaczymy czy możesz zwrócić produkt powołując się na niezgodność z tzw. opisem Obecnie od dłuższego czasu obowiązują przepisy unijne oraz wewnętrzne polskie dotyczące UTO i pojazdy nie mogą być sprzedawane z prędkością max większą niż 20 km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomamar Opublikowano 17 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2022 Hulajnoga została zakupiona w Saturnie. Tylko ze w niemczech. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Battery_Saver Opublikowano 17 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2022 to tym bardziej wszystko się zgadza. Zapoznaj się z przepisami jakie obowiązują na terenie DE. W tym przypadku tryb D i S różnią się nie max prędkością a max mocą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomamar Opublikowano 17 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2022 Wszystko sie zgadza. Ale syn ma pro 2 i jedzie na trybie sport 25km/h. Zakupiona ww tamtym roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Netoper Opublikowano 18 Września 2022 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2022 Przepisy weszły od stycznia tego roku, i od tego momentu w oficjalnej sprzedaży mogą być tylko sprzęty spełniające przepisy.Wysłane z mojego M2007J20CG przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MikeyJokerPL Opublikowano Środa o 14:48 Udostępnij Opublikowano Środa o 14:48 W dniu 27.01.2020 o 09:21, Battery_Saver napisał(a): nie będzie ponieważ nie ma logów. Can i have a premission to link? Same problem here iscooter i9 max Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się