Skocz do zawartości

M365 Pro - problem z trybem Sport (maks 20 km/h)...


Pumpel12

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć!

Chciałem opisać mój problem z hulajnoga, która odebrałem dosłownie pare godzin temu jako nowa.

Hulajnoga w trybie sportowym jedzie maksymalnie 20 km/h.
Ogółem wygląda to tak, że Tryb D i S są identyczne, a tak nie powinno być.

Link do wideo: 
https://youtu.be/Cp4eZ2UYCgk

Jak myślicie, czego to może być wina?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam za ten błąd.

Hulajnoge kupiłem w morele, przebieg zerowy bo była nowa, wersja oprogramowania 1.6.8 (Oficjalna), zauważyłem tez problem z połączeniem przez Bluetooth z ta hulajnoga; często się rozłącza lub w ogole nie da się połączyć, aplikacje zewnętrzne nie wykazują nic szczególnego, liczba lądowań wynosi 1, zauważyłem tez, ze aktualizacja chyba się przerwała w połowie aktualizacji. Ogółem to przed naladowaniem jej normalnie jechała 25, a po 1 naładowaniu już 20 i nie jedzie szybciej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Należałoby wgrać od nowa oprogramowanie, prawdopodobnie w tym jest problem z tego co piszesz. Ewentulanie mógł się uszkodzić zgrzew w baterii i dlatego prędkość jest niższa z powodu niższego napięcia, ale to by był jakiś błąd. To jest wersja PRO czy zwykła? Odpal apkę m365Tools i pokaż screeny z zakładki Basic i Battery

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to możliwe, że jest to jakiś bug lub ograniczenie w najnowszym sofcie. Proponuję Ci, zostać na tym 1.5.5 i w razie potrzeby bez problemu powrócisz sobie do oficjalnego. Jeśli wyjdzie update - możesz sprawdzić czy coś się poprawiło. 

 

PS. nasuwa mi się taka myśl, że może Twoja waga (bez urazy) jest z górnego pułapu i może jest jakieś zabezpieczenie w nowym sofcie w sensie, że jeśli pobór prądu przekroczy jakiś ustalony limit, a jeśli waga użytkownika jest wysoka to ten limit zostanie przekroczony dużo szybciej, bo jest więcej kg do uciągnięcia - to jest zmniejszana prędkość dla zabezpieczenia elektroniki. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o soft to i tak oddaje ta hulajnogę bo to nie ma sensu, kupię nowa. Natomiast jest chodzi o wagę to aktualnie ważę w ok 86 KG, co to tego ograniczenia to testowałem ta prędkość maksymalna bez obciążenia (koło wisiało w powietrzu) wiec nie może to być wina wagi.

edit. Może jest tutaj ktoś kto używa oficjalnej wersji oprogramowania 1.6.8 i ma ten sam problem?

edit2. Zauważyłem tez, ze podjeżdżając pod górkę (FV 1.5.5), hulajnoga przy 25-30% miała problem z podjechaniem dużo większy niż M365 zwykła przy podobnym stanie baterii co wersja PRO... nie wiem czy to normalne.

Edytowane przez Pumpel12
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i to jest najrozsądniejsze wyjście. Po to jest gwarancja/rękojmia, żeby mieć wyjście w takiej właśnie sytuacji, chyba, że to kwestia softu, to nowa hulajka nic nie zmieni :P

ciężko sprecyzować, ale przy takim stanie baterii to już może się uruchomić tzw. tryb oszczędzania baterii i tak to może właśnie wyglądać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie coś było uszkodzone, może jeden z mosfetów, lub jakiś zmimny lut. Ciężko określić, dziwne jest to, że na starszym sofcie działało poprawnie. No cóż, daj znać jak będziesz miał nową sztukę i sprawdzisz, czy problem na niej występuje czy też nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam, zauważyłem pewną nieścisłość w moim własnym screenie z aplikacji "m365 tools", spójrzcie proszę na to co zaznaczyłem, czyli "Battery Health".

Chciałem również dodać, że sklep morele.net nie chce mi zwrócić pełnej kwoty za uszkodzony sprzęt, chcą mi potrącić 400 zł za to, ze hulajnoga jest przybrudzona i ma przejechane 25 km, możecie mi również powiedzieć, czy jest to normalne?

Edit: Na ten moment hulajnoga niby poszła na serwis celem weryfikacji tej wady, która ewidentnie występuje, co jeśli by powiedzieli, że wszystko jest ok? Mam im powysyłać nagrania i screeny? Bo średnio chcę dostać znowu uszkodzony sprzęt.

83812422_172326377332870_5268764634021625856_n.jpg

Edytowane przez Pumpel12
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Czy jest tu ktoś kto posiada zainstalowane oficjalne oprogramowanie 1.6.8 i chciałby powiedzieć jak zachowuje się hulajnoga na nim? Serwis stwierdził, ze była to wada tylko oprogramowania i żeby nie aktualizować do czasu wydania kolejnej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam najnoeszego softa w swojej pro 1.6.8 i zachowuje sie normalnie. A z tym battery health to caly czas tak miales ? Bo u mnie tez pokazuje abnormal ale po chwili zmienia sie na normal jak wczyta wszystkie dane (okolo 5s)

Edytowane przez Piwkooo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie na serwisie stwierdzili tak, ze 1.6.8 nie działa prawidłowo i wszystko usterki które były są tylko przez to i wgrano mi soft 1.5.5 i niby wszystko działa, baterry health pokazuje już normalnie ale powiedzieli żebym nie aktualizować do najnowszej wersji bo będzie tak samo.... co wydaje mi się bez sensu...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sens to ma i nie raz już było tak, że jakiś update powodował, że coś nie działa lub działa inaczej. Trzeba wziąć pod uwagę, że aplikacja o której mówicie, nie jest oficjalną aplikacją od producenta i może być kwestia dostosowania jej pod nowy soft by działała prawidłowo. Równie dobrze, może być jakiś błąd w sofcie samej hulajki. Tego nie wiemy. Wiemy jednak, że sprawdzony soft to właśnie 155 i dlatego na nim opiera się wiekszość modów i znim nieoficjalne apki działają prawidłowo. Ciekawi mnie, czy to autoryzowany serwis zrobił Ci downgrade, czy serwis sklepu w którym kupiłeś sprzęt. Raczej stawiam na serwis sklepu na M. Bo aby zrobić downgrade trzeba się wlutować bezpośrednio w pcb, co zostawia ślady, więc przy ewentualnym roszczeniu gwarancyjnym może być krucho. Masz jakiś papier z tej naprawy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

proszę podać dokładny link do sklepu i produktu który kupiłeś, zobaczymy czy możesz zwrócić produkt powołując się na niezgodność z tzw. opisem

Obecnie od dłuższego czasu obowiązują przepisy unijne oraz wewnętrzne polskie dotyczące UTO i pojazdy nie mogą być sprzedawane z prędkością max większą niż 20 km/h

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...