Krychuvr Posted January 21, 2020 Share Posted January 21, 2020 Witam, Po ostatniej aktualizacji MiBox4 przełączył się permanentnie na język chinski. Zmiany języka na polski / angielski nie przynoszą skutku. Czy ktoś spotkał się z takim problemem i wie jak go naprawić? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kola01 Posted January 21, 2020 Share Posted January 21, 2020 Wyłącz automatyczną zmianę języka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krychuvr Posted January 21, 2020 Author Share Posted January 21, 2020 A gdzie znajdę tą opcję? Jak wspominałem MiBox4 jest po chińsku Link to comment Share on other sites More sharing options...
kola01 Posted January 21, 2020 Share Posted January 21, 2020 Tam gdzie jest HDMI CEC - opcja na samym dole? Ewentualnie zrób mu reset w recovery menu,. Tam wykonaj opcje: “Wipe data/factory reset” a później “Wipe cache partition”. Po wszystkim będzie jak nowy. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Krychuvr Posted January 21, 2020 Author Share Posted January 21, 2020 Zmieniłem opcje w HDMI CEC i działa jak złoto. Dzieki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawelec81 Posted July 23, 2020 Share Posted July 23, 2020 (edited) Witam czy ktoś instalował Deltamediaplayer na miboxie 4? Bo mam problem . Dziękuje za wskazówki Edited July 23, 2020 by Pawelec81 Link to comment Share on other sites More sharing options...
kola01 Posted July 23, 2020 Share Posted July 23, 2020 A jaki to ma związek z wątkiem w którym piszesz? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawelec81 Posted July 23, 2020 Share Posted July 23, 2020 Przepraszam ale nie wiem gdzie pytać o to.Nie wiesz gdzie mogę spytać o moja sprawę? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daviteusz Posted July 26, 2020 Share Posted July 26, 2020 @Pawelec81Tak na przyszłość. Na każdych forach jest wyszukiwarka. Tematów i postów. Najpierw szukaj w ten sposób. Jeśli nie znajdziesz nic na ten temat, zakladasz nowy temat i po problemie. Wysłane z mojego ONEPLUS A6013 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now