MichuPl Posted January 14, 2020 Share Posted January 14, 2020 Witam Zakupiłem telefon Xiaomi w lombardzie, wróciłem do domu i pierwsze co to sformatowałem telefon, okazało się że telefon posiada jakąś blokadę, przeszukałem internet przez parę dni i nie znalazłem nigdzie odpowiedzi jak to usunąć i się pozbyć. BYŁEM w lombardzie żeby uzyskać informacje od Pana aby pomógł mi się skontaktować, niestety nie ma on żadnego kontaktu, również wzrot nie wchodzi w grę. Co mam w takim przypadku zrobić. Próbowałem coś z trybem EDL oraz program mi flash tool, ale tam trzeba mieć autoryzację do takich czynności. Kontaktowałem się z serwisem ogólnym ,,xiaomi global service,, lecz oni nie pomogą gdyż chronią swoich użytkowników, nie ważne że mam paragon z lombardu pudełko i inne wszelkie dowody. W następnych meilach napisali mi żebym kontaktował się z polskim xiaomi service, tak więc zrobiłem i zadzwoniłem, niestety było tak jak się spodziewałem czyli nie pomogą gdyż nie mam pierwotnego zakupu dowodu, mogę jedynie wysłać ale Pani która ze mną rozmawiała powiedziała że to może nie przejść. Potem zacząłem szukać serwisów w Polsce które zajmują się naprawami xiaomi i telefonów ogólnie, większość z nich nie miała z tym doczynienia, inni mówili że można wysłać ale oni nie gwarantują udanych prób za co też trzeba zapłacić za samo podjęcie próby ok.50 zł a ja wolę mieć pewność że komuś udało by się to zrobić, jeden serwis powiedział mi że jeśli się uda to koszt 250zł, co nie jest małym wydatkiem patrząc na to że sam telefon swoje kosztuje i w jaki tym interes... Zwracam się do was o pomoc w uzyskaniu odpowiedzi która pomogła by mi z tym problemem co zrobić bądź z kim się skontaktować. pozdrawiam ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzegorz.lki Posted January 15, 2020 Share Posted January 15, 2020 A to sprawdzałeś? https://r.tapatalk.com/shareLink/topic?url=https://miuipolska.pl/forum/topic/21335-zablokowany-telefon-przez-konto-mi/&share_tid=21335&share_fid=74005&share_type=t&link_source=appWysłane z mojego Redmi K20 Pro przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
mariusz.ur Posted January 15, 2020 Share Posted January 15, 2020 (edited) Nie rozumiem tu czegoś. Jak to "zwrot nie wchodzi w grę"? Kupiłeś ten telefon w legalnie działającym sklepie/lombardzie i piszesz, że zwrot jest niemożliwy? Oddaj telefon i zarządzaj zwrotu gotówki, o ile telefon nie pochodzi z kradzieży. Edited January 15, 2020 by mariusz.ur Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nezumi Posted January 15, 2020 Share Posted January 15, 2020 Zwrócić w stacjnarnym sklepie nie możesz, ale możesz powołać się na niezgodoność towaru z ofertą, aby umowa sprzedaży została rozwiązana lub oddać telefon na rękojmię (kupując w lombardzie masz 2 lata rękojmi jak normalnie w sklepie). Niestety, ale żaden serwis Ci blokady nie ściągnie, dopóki telefon działa na MIUI to blokada będzie aktywna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petro Lazoryk Posted January 30, 2020 Share Posted January 30, 2020 Mogę ci pomóc. Mam autoryzowane konto Xiaomi do trybu EDL. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juniwersion Posted August 10, 2020 Share Posted August 10, 2020 Jak z tym autoryzowanym kontem do opcji z edl? Odezwij sie bo mi padl na blokadzie mi 9 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now