Skocz do zawartości

IMEI - sprawdźmy na jaki kraj został przeznaczony nasz Mi 9 Lite


Boomers

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy sprawdźcie na jaki kraj został przeznaczony Wasz smartfon Xiaomi Mi 9 Lite. Może wspólnie doszukamy się jakiś znaczących różnic np. zalet czy wad dla danego kraju i regionu.

Na stronie Xiaomi sprawdzimy po IMEI: https://www.mi.com/global/verify/#/en/tab/imei

Oto mój: Delivery address: CB czyli przeznaczony na Kambodżę i zakupiony w sklepie Banggood

900423159_ProductAuthentication-www_mi_com.thumb.png.91b4ff3131491e3e6b39ea7fdf523c4f.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A miał ktoś namacalne porównanie z bliska np. CB czyli na Kambodżę z innym Mi 9 Lite na inny region? W necie tylko 1 suchar znaczy komentarz o CB ze niby gorszy i dużo słabszy niż tę na rynek PL.

Mam wrażenie że to była pseudo reklama:

1.thumb.png.949c3322b95198a143cd00c5954b8f63.png

 

Edytowane przez Boomers
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@cincin27

Jestem dokładnie tego samego zdania, dlatego jego komentarz uważam za "suchara", bo nawet nie raczył podać różnić tylko na odczepnego cyt "dużo słabsze". W domu mam jeszcze Redmi Note 7 też CB, który nie ma lekko i nie ma z nim ani z softem żadnych problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Boomers napisał:

A miał ktoś namacalne porównanie z bliska np. CB czyli na Kambodżę z innym Mi 9 Lite na inny region?

Ja mam chwilowo jeden z CB, drugi Malezja. Jedną różnicę zauważyłem, bo ciągle mnie w moim (Malezja) denerwuje, tj czujnik oświetlenia. W tym z Kambodży działa zauważalnie lepiej w słabym oświetleniu. Mój przy sztucznym świetle poniżej 10Lux-ów często pokazuje "0", a Kambodża jeszcze pokazuje niższe wartości, znaczy czulszy! Niestety najlepiej działa w starym Redmi 3S. Porównywałem wskazania z dobrym zewnętrznym światłomierzem mierzącym od 0,6 Lux-a.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie Delivery address: CB

Telefon zakupiony w polskim sklepie AB Foto, w wersji europejskiej. Jest to Mi 9T Pro w wersji 6/128GB

Po wyjęciu z pudełka, wersja oprogramowania to Global EU.

Początkowo zgłupiałem wynikiem IMEI bo Kambodża ale wszystko wskazuje, że telefon przeznaczony na rynek europejski. Telefon był fabrycznie zamknięty, w środku ładowarka jak na nasz rynek, wersja oprogramowania w wersji Global EU z zablokowanym BL.

Na pudełku obok numerów IMEI i SN jest podana tabelka z europejskimi krajami w tym PL.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dwa nowe mi się trafiły zakupione w PL w nieautoryzowanym sklepie. Pearl White 6/128 Luxemburg, Aurora Blu 6/128 Kambodża. Co do pudełek i wyposażenia, to wszystkie wersje globalne mają to samo, znaczek CE i na pudełkach symbole krajów a w zasadzie ich języki w załączonej instrukcji obsługi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Boomers napisał:

@FromWPJakie wrażenia i odczucia w porównaniu Luxemburga do Kambodży? Odstaje Kambodża czy tak jak wcześniej pisaliśmy, że ktoś bzdury napisał

Żadnych istotnych różnic nie widzę, poza tym że ładny jest. Czujnik światła działa identycznie jak w tym na Kambodże, niestety najgorzej (przy słabym świetle) w moim który jest na Malezję.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...
Dnia 3.01.2020 o 23:24, Boomers napisał:

Koledzy sprawdźcie na jaki kraj został przeznaczony Wasz smartfon Xiaomi Mi 9 Lite. Może wspólnie doszukamy się jakiś znaczących różnic np. zalet czy wad dla danego kraju i regionu.

Na stronie Xiaomi sprawdzimy po IMEI: https://www.mi.com/global/verify/#/en/tab/imei

Oto mój: Delivery address: CB czyli przeznaczony na Kambodżę i zakupiony w sklepie Banggood

 

Dnia 30.01.2020 o 14:22, Kolos28 napisał:

U mnie Delivery address: CB

Telefon zakupiony w polskim sklepie AB Foto, w wersji europejskiej. Jest to Mi 9T Pro w wersji 6/128GB

Po wyjęciu z pudełka, wersja oprogramowania to Global EU.

Początkowo zgłupiałem wynikiem IMEI bo Kambodża ale wszystko wskazuje, że telefon przeznaczony na rynek europejski. Telefon był fabrycznie zamknięty, w środku ładowarka jak na nasz rynek, wersja oprogramowania w wersji Global EU z zablokowanym BL.

Na pudełku obok numerów IMEI i SN jest podana tabelka z europejskimi krajami w tym PL.

Koledzy, takie małe sprostowanie.

Delivery Address: CB nie oznacza, że telefon został wyprodukowany z przeznaczeniem na Kambodżę ;) CB to skrót od słowa "Cross Border" (transgraniczna), czyli telefon przeznaczony został do międzynarodowej sprzedaży w różnych krajach świata, a nie konkretnie dla danego kraju, np. Chin, Polski czy UK :)

Obecnie wszystkie telefony, które wcześniej identyfikowały się jak CB, na tą chwilę strona Xiaomi Product Authentication identyfikuje tak:
Congratulations! You can be assured the phone you have purchased is the official international version.

image.png

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@pkonrad

Królu złoty dzięki za wyjasnienie :wub:

Jak zarządza się gwarancją?

Ostrzeżenie: istnieje duża różnica między urządzeniami oficjalnie europejskimi a transgranicznymi. Tak jak oba mają to samo 24 miesiące gwarancji, tylko te pierwsze można przywieźć bezpośrednio do sklepu, w którym zostały zakupione, w celu wysłania pomocy. Jednak w przypadku urządzeń transgranicznych wszystko jest zarządzane online.

Pierwszym krokiem jest skontaktowanie się telefonicznie z obsługą klienta pod numerem 800690921, przekazując im IMEI i potwierdzając ważność gwarancji. Następnie musisz skontaktować się z e-mailem pomocy technicznej, który wygląda następująco: [email protected]. Na ten adres należy podać swoje imię, nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail, IMEI, krótki opis problemu i dowód zakupu. Może to być pokwitowanie dostarczone przez sklep, w którym zakupiono wadliwy smartfon. W przypadku potwierdzenia uszkodzenia objętego gwarancją Xiaomi zorganizuje odbiór w domu kurierem, bez konieczności wychodzenia do sklepu. Po naprawieniu kurier zawsze zwróci je tobie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Boomers

Zacytowałeś fragment włoskiej strony :) W Polsce kontaktujesz się z serwisem CSS, podajesz SN lub IMEI i tam sprawdzą, czy telefon podlega gwanracji. Np. mój Poco F2 Pro kupiony na Ali od autoryzowanego sprzedawcy Xiaomi podlega gwarancji w Polsce.

https://miuipolska.pl/forum/topic/51283-smartfony-xiaomi-zakupione-na-gearbest-i-banggood-objęte-24-miesięczną-europejską-gwarancją/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...