Jump to content

IMEI - sprawdźmy na jaki kraj został przeznaczony nasz Mi 9 Lite


Boomers

Recommended Posts

Koledzy sprawdźcie na jaki kraj został przeznaczony Wasz smartfon Xiaomi Mi 9 Lite. Może wspólnie doszukamy się jakiś znaczących różnic np. zalet czy wad dla danego kraju i regionu.

Na stronie Xiaomi sprawdzimy po IMEI: https://www.mi.com/global/verify/#/en/tab/imei

Oto mój: Delivery address: CB czyli przeznaczony na Kambodżę i zakupiony w sklepie Banggood

900423159_ProductAuthentication-www_mi_com.thumb.png.91b4ff3131491e3e6b39ea7fdf523c4f.png

Link to comment
Share on other sites

A miał ktoś namacalne porównanie z bliska np. CB czyli na Kambodżę z innym Mi 9 Lite na inny region? W necie tylko 1 suchar znaczy komentarz o CB ze niby gorszy i dużo słabszy niż tę na rynek PL.

Mam wrażenie że to była pseudo reklama:

1.thumb.png.949c3322b95198a143cd00c5954b8f63.png

 

Edited by Boomers
Link to comment
Share on other sites

@cincin27

Jestem dokładnie tego samego zdania, dlatego jego komentarz uważam za "suchara", bo nawet nie raczył podać różnić tylko na odczepnego cyt "dużo słabsze". W domu mam jeszcze Redmi Note 7 też CB, który nie ma lekko i nie ma z nim ani z softem żadnych problemów.

Link to comment
Share on other sites

13 godzin temu, Boomers napisał:

A miał ktoś namacalne porównanie z bliska np. CB czyli na Kambodżę z innym Mi 9 Lite na inny region?

Ja mam chwilowo jeden z CB, drugi Malezja. Jedną różnicę zauważyłem, bo ciągle mnie w moim (Malezja) denerwuje, tj czujnik oświetlenia. W tym z Kambodży działa zauważalnie lepiej w słabym oświetleniu. Mój przy sztucznym świetle poniżej 10Lux-ów często pokazuje "0", a Kambodża jeszcze pokazuje niższe wartości, znaczy czulszy! Niestety najlepiej działa w starym Redmi 3S. Porównywałem wskazania z dobrym zewnętrznym światłomierzem mierzącym od 0,6 Lux-a.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

U mnie Delivery address: CB

Telefon zakupiony w polskim sklepie AB Foto, w wersji europejskiej. Jest to Mi 9T Pro w wersji 6/128GB

Po wyjęciu z pudełka, wersja oprogramowania to Global EU.

Początkowo zgłupiałem wynikiem IMEI bo Kambodża ale wszystko wskazuje, że telefon przeznaczony na rynek europejski. Telefon był fabrycznie zamknięty, w środku ładowarka jak na nasz rynek, wersja oprogramowania w wersji Global EU z zablokowanym BL.

Na pudełku obok numerów IMEI i SN jest podana tabelka z europejskimi krajami w tym PL.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Dwa nowe mi się trafiły zakupione w PL w nieautoryzowanym sklepie. Pearl White 6/128 Luxemburg, Aurora Blu 6/128 Kambodża. Co do pudełek i wyposażenia, to wszystkie wersje globalne mają to samo, znaczek CE i na pudełkach symbole krajów a w zasadzie ich języki w załączonej instrukcji obsługi.

Link to comment
Share on other sites

2 minuty temu, Boomers napisał:

@FromWPJakie wrażenia i odczucia w porównaniu Luxemburga do Kambodży? Odstaje Kambodża czy tak jak wcześniej pisaliśmy, że ktoś bzdury napisał

Żadnych istotnych różnic nie widzę, poza tym że ładny jest. Czujnik światła działa identycznie jak w tym na Kambodże, niestety najgorzej (przy słabym świetle) w moim który jest na Malezję.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...
Dnia 3.01.2020 o 23:24, Boomers napisał:

Koledzy sprawdźcie na jaki kraj został przeznaczony Wasz smartfon Xiaomi Mi 9 Lite. Może wspólnie doszukamy się jakiś znaczących różnic np. zalet czy wad dla danego kraju i regionu.

Na stronie Xiaomi sprawdzimy po IMEI: https://www.mi.com/global/verify/#/en/tab/imei

Oto mój: Delivery address: CB czyli przeznaczony na Kambodżę i zakupiony w sklepie Banggood

 

Dnia 30.01.2020 o 14:22, Kolos28 napisał:

U mnie Delivery address: CB

Telefon zakupiony w polskim sklepie AB Foto, w wersji europejskiej. Jest to Mi 9T Pro w wersji 6/128GB

Po wyjęciu z pudełka, wersja oprogramowania to Global EU.

Początkowo zgłupiałem wynikiem IMEI bo Kambodża ale wszystko wskazuje, że telefon przeznaczony na rynek europejski. Telefon był fabrycznie zamknięty, w środku ładowarka jak na nasz rynek, wersja oprogramowania w wersji Global EU z zablokowanym BL.

Na pudełku obok numerów IMEI i SN jest podana tabelka z europejskimi krajami w tym PL.

Koledzy, takie małe sprostowanie.

Delivery Address: CB nie oznacza, że telefon został wyprodukowany z przeznaczeniem na Kambodżę ;) CB to skrót od słowa "Cross Border" (transgraniczna), czyli telefon przeznaczony został do międzynarodowej sprzedaży w różnych krajach świata, a nie konkretnie dla danego kraju, np. Chin, Polski czy UK :)

Obecnie wszystkie telefony, które wcześniej identyfikowały się jak CB, na tą chwilę strona Xiaomi Product Authentication identyfikuje tak:
Congratulations! You can be assured the phone you have purchased is the official international version.

image.png

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

@pkonrad

Królu złoty dzięki za wyjasnienie :wub:

Jak zarządza się gwarancją?

Ostrzeżenie: istnieje duża różnica między urządzeniami oficjalnie europejskimi a transgranicznymi. Tak jak oba mają to samo 24 miesiące gwarancji, tylko te pierwsze można przywieźć bezpośrednio do sklepu, w którym zostały zakupione, w celu wysłania pomocy. Jednak w przypadku urządzeń transgranicznych wszystko jest zarządzane online.

Pierwszym krokiem jest skontaktowanie się telefonicznie z obsługą klienta pod numerem 800690921, przekazując im IMEI i potwierdzając ważność gwarancji. Następnie musisz skontaktować się z e-mailem pomocy technicznej, który wygląda następująco: [email protected]. Na ten adres należy podać swoje imię, nazwisko, adres, numer telefonu, adres e-mail, IMEI, krótki opis problemu i dowód zakupu. Może to być pokwitowanie dostarczone przez sklep, w którym zakupiono wadliwy smartfon. W przypadku potwierdzenia uszkodzenia objętego gwarancją Xiaomi zorganizuje odbiór w domu kurierem, bez konieczności wychodzenia do sklepu. Po naprawieniu kurier zawsze zwróci je tobie.

Link to comment
Share on other sites

@Boomers

Zacytowałeś fragment włoskiej strony :) W Polsce kontaktujesz się z serwisem CSS, podajesz SN lub IMEI i tam sprawdzą, czy telefon podlega gwanracji. Np. mój Poco F2 Pro kupiony na Ali od autoryzowanego sprzedawcy Xiaomi podlega gwarancji w Polsce.

https://miuipolska.pl/forum/topic/51283-smartfony-xiaomi-zakupione-na-gearbest-i-banggood-objęte-24-miesięczną-europejską-gwarancją/

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...