isentor Posted December 24, 2019 Share Posted December 24, 2019 (edited) Cześć, ma problem z parowaniem opaski brand 4 z telefonem (xiaomi mi 9t). Odpalam parowanie na telefonie, szuka, na opasce wyskakuje powiadomienie, akceptuje i na telefonie wyskakuje "parowanie nie powiodło się". Ktoś zna problem? Edited December 24, 2019 by isentor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paraglobularna Posted December 24, 2019 Share Posted December 24, 2019 Mam to samo, zgłasza sie na opasce potwierdzam i wyskakuje na telefonie "nie mozna polacyc sie z siecią" sprawdzane na 2 telefonach. Gowno ta aplikacja i tyle, jak rejestrowalam konto za 34 razem sie połaczyła...niedopracowany shit i tyle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kamila1083 Posted December 24, 2019 Share Posted December 24, 2019 Mam ten sam problem, próbowałam już na wszystkie sposoby, z rebbotem systemu itp. Czy komuś się udało w końcu sparować? Link to comment Share on other sites More sharing options...
isentor Posted December 24, 2019 Author Share Posted December 24, 2019 Znalazłem chyba najbardziej prozaiczne rozwiązanie. Wydaje mi się że pomogło naładowanie opaski do 100%. Działa - do zamknięcia 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrosi Posted December 25, 2019 Share Posted December 25, 2019 Problem zgłoszony w temacie został rozwiązany, a wątek zamknięty. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts