Lionel Opublikowano 18 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2019 (edytowane) Dotyczy: MI 9T, MIUI 11.0.1 Global Stable - PFJMIXM Z dnia na dzień przestały mi dochodzić powiadomienia ze sklepu play. Dotyczy to przede wszystkim: * brak powiadomienia o nowych aktualizacjach * brak powiadomienia o instalacji aktualizacji * brak powiadomienia o zainstalowaniu aktualizacji. * nie działa automatyczne aktualizowanie aplikacji (Wifi oraz LTE cały czas włączone) Na ten moment działa tylko powiadomienie o pobieraniu aktualizacji, jeśli oczywiści ręcznie wymuszę aktualizację aplikacji. Zrobiłem już chyba wszystko co możliwe: * wyczyściłem dane i pamięć podręczną sklepu play * odinstalowałem aktualizację sklepu play przywracając ją do stanu fabrycznego * wyłączyłem optymalizację MIUI Oczywiście wszystkie powiadomienia zarówno w ustawieniach jak i w samej apce sklepu WŁĄCZONE... Ręce opadają, proszę o pomoc :/ Edytowane 18 Grudnia 2019 przez Lionel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pobudi Opublikowano 18 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2019 Odblokuj bootloader i wgraj soft ze strony miui-globe. Ja nie mam żadnych dziwnych problemów.Wysłane z mojego Redmi K20 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lionel Opublikowano 18 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2019 Tego akurat chciałbym uniknąć, nie zamierzam odblokowywać BL... Ponadto wszystko działało idealnie przez ostatnie 3 miechy, a teraz kupa... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Antyhaker Opublikowano 18 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2019 Może jakiś błąd sklepu, długo się już to utrzymuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lionel Opublikowano 18 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2019 4 godziny temu, Antyhaker napisał: Może jakiś błąd sklepu, długo się już to utrzymuje? No z 7 dni już to trwa... Nie mam już pomysłu A przywrócenie do ustawień fabrycznych może coś dać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Antyhaker Opublikowano 18 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2019 3 godziny temu, Lionel napisał: No z 7 dni już to trwa... Nie mam już pomysłu A przywrócenie do ustawień fabrycznych może coś dać ? Problem w tym, że "może", ale nie musi Nie mam pomysłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się