milosz1980 Posted December 16, 2019 Posted December 16, 2019 Cześć wszystkim, to mój pierwszy post na forum. Od weekendu jestem posiadaczem redmi note 8t. Mam taki problem ze głównie podczas grania np w clash od clans telefon dosyć mocno się nagrzewa od strony wyświetlacza ,u góry' tj pod przednim aparatem. Poprzednio miałem redmi note 4,5 oraz 7 i takich problemów nie zaobserwowałem. Czy też macie takie spostrzeżenia co do nagrzewania się telefonu czy to tylko mój odosobniony przypadek ? Android 9, miui 10. Z góry dziękuję za odpowiedź.
Piwonap Posted December 21, 2019 Posted December 21, 2019 Mam RMN 8t od tygodnia. Zauważyłam grzanie się przy ladowaniu. Ładuje oryginalna ładowarka. Telefon jest dla mnie calkiem nowy. A już jestem nim przerazona. Chodzi jak przedpotopowy zlom. Na reakcję po dotyku ekranu muszę czekać ok 7-10s. Tragedia. Zachowuje się jakby ciągle robił coś w tle. Przeszłam z Samsunga J5 2016, to on był torpeda przy tym xiaomi. Po za tym nie trzyma bateria. Np. Ładuje o 23.00 do 100% a o 6 rano mam już 50% baterii. Zaznaczam że wszystko mam wyłączone Wifi, GPS itd. Nie wygasza mi się ekran, mimo wlaczonego wygaszacza po 30s. Nie chce mi się zaktualizowac. Mam miui 10.3.5.0. Zdecydowanie coś jest nie tak z tym telefonem
radier Posted December 21, 2019 Posted December 21, 2019 Nic takiego u siebie nie zauważyłem. Coś jest nagrzebane, więc pozostaje reset do fabrycznych.
FromWP Posted December 21, 2019 Posted December 21, 2019 4 godziny temu, Piwonap napisał: Zdecydowanie coś jest nie tak z tym telefonem Zdecydowanie tak. To jest rakieta w porównaniu z J5 2016, zupełnie nie ta liga. Gdzie to kupione? Trzeba reklamować!
Piwonap Posted December 22, 2019 Posted December 22, 2019 Kupiłam przez emag. Jutro zamierzam jechać do autoryzowanego serwisu w Olsztynie. Adres znalazlam na stronie Xiaomi. Mam nadzieję że mi odpowie na to co dzieje się z telefonem. Póki co kolejny dzień kiedy po 12h bezczynności poziom baterii spadł o 70%. A działa okropnie. Wypróbuję jeszcze restart fabryczny. Czy posiadacie wgrane już MIUI 11?
FromWP Posted December 22, 2019 Posted December 22, 2019 38 minut temu, Piwonap napisał: Kupiłam przez emag. Jutro zamierzam jechać do autoryzowanego serwisu w Olsztynie. Adres znalazlam na stronie Xiaomi. Jak w emag to prawdopodobnie nie z oficjalnej polskiej dystrybucji i gwarancja, rękojmia realizowana przez sprzedawcę, czyli emag. Emag jest chyba tylko pośrednikiem i te telefony bierze od Dragonist.
mariusz.ur Posted December 22, 2019 Posted December 22, 2019 A co ma emag wspólnego z autoryzowanym serwisem Xiaomi? Pytanie kto sprzedawał ten telefon - Dragonist?
Otho Sackville Posted December 22, 2019 Posted December 22, 2019 Sprawdzalas czy masz oficjalne oprogramowanie?
Piwonap Posted December 22, 2019 Posted December 22, 2019 Powiem tak. Nie jestem może tak biegła jak wy w szczegółach, parametrach tego telefonu. Jestem zwykłą użytkowniczka smartfona. Tak. Kupiłam od Dragonist. Czy to ma jakieś znaczenie? Czy mogę udać się z nim i fv do serwisu? Legalne oprogramowanie? Włączyłam telefon. Ściągnęłam aktualizacje jakie mi telefon ustawił. Sama nic nie kombinowałam... Bo najzwyczajniej nie potrafię. Macie dla mnie jakieś sugestie? A jak to sprawdzić? Aplikacje ściągam z sklep Play. Wydaje mi się że nie mam nic nielegalnego. Te same aplikacje działały mi bez zarzutu w starym telefonie. W tym niestety wszystko muuuuulllliiiiii!
Otho Sackville Posted January 15, 2020 Posted January 15, 2020 Dnia 22.12.2019 o 21:35, Piwonap napisał: Kupiłam od Dragonist. Nie znam sklepu, więc podejrzewam, że nie pochodzi z OFICJALNEJ polskiej dystrybucji. Stąd podejrzenie, że jest sprowadzany z Chin i ma nieoficjalne (podrabiane) oprogramowanie. Jeżeli masz wersję global/EEA, ściągnij ROM stąd: https://c.mi.com/oc/miuidownload/detail?device=1900375 i wgraj w ustawieniach. Względnie porównaj dokładnie (literka po literce) wersję oprogramowania.
frrancuz Posted January 15, 2020 Posted January 15, 2020 (edited) Dnia 22.12.2019 o 21:35, Piwonap napisał: Sama nic nie kombinowałam... Bo najzwyczajniej nie potrafię 13 minut temu, Otho Sackville napisał: wgraj w ustawieniach. Ehhh.. od razu taranem @Piwonap Telefon Xiaomi ma oficjalnych przedstawicieli w Polsce(jest lista u nich na stronie kto oficjalny), i tylko od nich telefony są naprawiane w oficjalnych serwisach. Telefony od pośredników nieoficjalnych są naprawiane przez nich. Ty raczej musisz się udać do sprzedawcy/pośrednika a nie do oficjalnego. Tak to u nas wygląda. W ogóle to przynajmniej naklejka GLOBAL powinna być na kartonie, czerwona. Jest? Przed wgraniem czegoś, może najpierw wystarczy zwykle czyszczenie? W opcjach telefonu masz taką opcję. Skasuje się wszystko do stanu pudełkowego. Może pomoże. Jak nie, to już wg uznania, możesz się sama bawić we wgrywanie i próby testowania czy to jest winne, ale możesz od razu uderzać na gwarancję - która może być rożnie rozpatrywana, bo niby działa a że wolno.. Edited January 15, 2020 by frrancuz
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now