Bagniak

Mi band 3 problem z parowaniem komunikat connect to app to update

Recommended Posts

Witam dostałem od znajomego opaskę mi band 3 ale nie mogę jej sparowac z żadnym telefonem który posiadam w domu. Na wyświetlaczu opaski jest ciągle komunikat connect to app to update i na opasce nie da się nic więcej zrobic. W ustawieniach BT opaska się pokazuje w aplikacji mi fit gdy dodaje urządzenie też ją wykrywa ale nie potrafi sparowac , notify & fitness też opaska jest niby połączona pokazuje % baterii ale nowego oprogramowania nie można wgrać . Czy problemem jest to że z poprzedniego telefonu opaska nie została wcześniej odparowana / rozłączona i teraz nie można ją ponownie sprawować ? Czy jest jakiś sposób żeby jej używać ?

IMG_20191215_111042.jpg

Screenshot_2019-12-15-11-08-54-960_com.xiaomi.hm.health.jpg

Screenshot_2019-12-15-11-09-02-267_com.xiaomi.hm.health.jpg

Screenshot_2019-12-15-11-07-26-473_com.mc.miband1.jpg

Screenshot_2019-12-15-11-04-20-944_com.mc.miband1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trzeba odparować opaskę z poprzedniego konta Mi Fit. A próbowałeś parować ją przez Mi Fit ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak od razu próbowałem przez mi fit sparowac , opaskę wykrył ale nie zdołał polaczyc. No może być problem z odparowaniem z poprzedniego konta ale spróbuję jakoś to ustalić , innej opcji nie ma ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now