ptd.gns Posted December 14, 2019 Share Posted December 14, 2019 (edited) Witam Posiadam Mi9 128GB w sieci Premium Mobile. Po aktualizacji MIUI do 11 mam problem z ustawieniem usług mms co widać na poniższym filmiku. Problem - Xiaomi Mi9 Premium Mobile Ustawienia MMS Internet Ktoś ma jakiś pomysł, jak zapisać ustawienia? Jak widać na filmiku przy próbie zapisania znikają gdy uzupełnię dwie ostatnie pozycje. Na domyślnych wartościach z PLUSa działają tylko dane kontaktowe - MMS - nie. Wcześniej zapisywało ustawienia z PM i działało teraz zonk Edited December 14, 2019 by ptd.gns Link to comment Share on other sites More sharing options...
fiontox Posted December 15, 2019 Share Posted December 15, 2019 Ja niestety po aktualizacji do 11.0.6 nie jestem w stanie połączyć się z żadną siecią (jestem w PLAY). Dramat z tym uptadem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
orte Posted December 15, 2019 Share Posted December 15, 2019 @fiontox Wpisz *#*#4636#*#* w dialerze i w informacjach o telefonie 1 lub 2, zależy który używasz, ustaw preferowany typ sieci na LTE/TD-SCDMA/UMTS. Kiedyś przestawiłem i też miałem problem z siecią. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ptd.gns Posted December 18, 2019 Author Share Posted December 18, 2019 Niestety nie pomogło. Boa radzi reset tel, ale szkoda mi wszystkich ustawień i archiwum aplikacji. Brak pomysłu.Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
stereo0 Posted December 18, 2019 Share Posted December 18, 2019 Na innej aplikacji do SMS nie działają mms na standardowych APN? Link to comment Share on other sites More sharing options...
orte Posted December 22, 2019 Share Posted December 22, 2019 @ptd.gns włącz suwak "moc sygnału komórkowego". Jak wyłączone to żadna sieć nie działa.Sorki że dopiero piszę, ale zajęć za dużo przed świętami.Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
ptd.gns Posted December 22, 2019 Author Share Posted December 22, 2019 Włączyłem i dalej nic.standardowe ustawienia nie działają te wpisane od operatora też.Problem w tym że jak w wpiszę spn to po zalaniu znika mi punkt to jest dziwne.Operator chyba wymiękł bo przestali odpisywać jak w kółko jedno i to samo kazali robić a nie pomagało.Innych aplikacji nie używałem nigdy, wychodzę z założenia że podstawowa wersja ma działać, a i przyzwyczajenie swoje robi.Kolejna rzecz, od wakacji działały i nie było problemu, po ostatnich aktualizacjach przestało Jakieś pomysły?Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nezumi Posted December 22, 2019 Share Posted December 22, 2019 Istnieje coś takiego jak gwarancja/rękojmia. Jeżeli problemem jest rzeczywiście sprzęt, to wypadałoby go zgłosić do naprawy... Link to comment Share on other sites More sharing options...
orte Posted December 22, 2019 Share Posted December 22, 2019 Zrób pełny backup i wróć do ustawień fabrycznych. Ja bym już dawno to zrobił Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now