rock'n'rolla Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 Dostałem nową kartę SIM od Plusa i nie mogę jej zarejestrować. Otrzymuję powiadomienie jak na zdjęciu poniżej. Karta działa: dzwoni i wysyła SMSy ale komunikat ciągle się pojawia. Ktoś wie jak zarejestrować kartę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrosi Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 Przełącz język systemu na angielski, zrestartuj telefon z wyłączonym Wi-Fi. Jeśli nie pomoże, spróbuj jutro. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rock'n'rolla Opublikowano 2 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 Dziękuję, pomogła zmiana języka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrosi Opublikowano 2 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2019 Problem zgłoszony w temacie został rozwiązany, a wątek zamknięty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi