Jump to content

Redmi Note 8T problem z płatnościami BLIK


Recommended Posts

Mam problem z płatnościami BLIK w aplikacji Millennium. Nie wyskakują okienka z potwierdzeniem PIN i każda płatność zostaje odrzucona.

Dzieje się tak zarówno jeśli próbuję płatności BLIK jak i BLIK1clic.

Jak mniemam powinienem udzielić zgody aplikacji Millennium na otwieranie wyskakujących okienek.

Problem polega na tym że w uprawnieniach aplikacji Millenium nie ma takiej pozycji, natomiast w części Uprawnienia zakładka Wyświetl wyskakujące okna nie ma Millennium.

Ktoś pomoże?

Link to post
Share on other sites
  • 1 year later...

Posiadam Redmi Note 4 i nadanie uprawnień nie pomaga. Tzn. zapłacić BLIK-iem mogę jeśli ten kod BLIK wpisuję na komputerze, ale jeśli chcę wpisać ten kod BLIK w jakiejś aplikacji na tym samym telefonie co generuję kod BLIK to się już nie da. Gdy mam potwierdzić kod BLIK w aplikacji iPKO to wyświetla nowy kod BLIK.

Link to post
Share on other sites
14 godzin temu, GRV napisał:

jeśli chcę wpisać ten kod BLIK w jakiejś aplikacji na tym samym telefonie co generuję kod BLIK to się już nie da.

Logujesz się do aplikacji IPKO. Palcem przytrzymujesz 1 sekunde kod BLIK i się kopiuje. Minimalizujesz aplikacje. Wklejasz kod tam gdzie chcesz.Klikasz zapłać. Wyskakuje baner z potwierdzeniem operacji w appce. Zatwierdzasz PINEM transakcje. GOTOWE.

Link to post
Share on other sites

Właśnie o to chodzi, że jak minimalizuję aplikację iPKO po wygenerowaniu kodu BLIK, wklejam kod tam gdzie chcę, klikam zapłać, to w aplikacji iPKO nie wyskakuje mi okno z potwierdzeniem płatności, tylko pojawia się ponownie nowy już kod BLIK. W tym cały szkopuł.

Link to post
Share on other sites

Coś robisz źle lub masz nie tak skonfigurowany telefon. Aplikacja IPKO działa poprawnie na moich telefonach z Androidem 7, 10, 11. Znajomy ma Redmi Note 8t i tez jest ok. Problem wystepuje w takim razie tylko u ciebie. Wyczyść telefon do zera. Nie zmieniaj domyślnych ustawień telefonu. Od nowa zainstaluj IPKO. Nic nie zmieniaj!!! wszystko śmiga idealnie na ustawieniach domyślnych systemu. Nie baw się w zmianę powiadomień, bo znowu coś popsujesz.

Edited by marcin19883
  • Thanks 1
Link to post
Share on other sites

Pomogło odinstalowanie aplikacji iPKO i ponowne jej zainstalowanie. Nawet uprawnień wszystkich nie muszę nadawać, bo mam tylko jedno.

Screenshot_2021-04-06-16-25-45-147_com.miui.securitycenter.jpg

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...