raftter Posted November 28, 2019 Share Posted November 28, 2019 Mam problem z płatnościami BLIK w aplikacji Millennium. Nie wyskakują okienka z potwierdzeniem PIN i każda płatność zostaje odrzucona. Dzieje się tak zarówno jeśli próbuję płatności BLIK jak i BLIK1clic. Jak mniemam powinienem udzielić zgody aplikacji Millennium na otwieranie wyskakujących okienek. Problem polega na tym że w uprawnieniach aplikacji Millenium nie ma takiej pozycji, natomiast w części Uprawnienia zakładka Wyświetl wyskakujące okna nie ma Millennium. Ktoś pomoże? Link to comment Share on other sites More sharing options...
creed44 Posted November 29, 2019 Share Posted November 29, 2019 U mnie w IKO wszystko działa, więc to pewnie kwestia samej aplikacji. Najlepiej zgłoś to do swojego banku, wątpię, że to jakaś usterka telefonu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blorg Posted December 1, 2019 Share Posted December 1, 2019 Mam ten sam problem z aplikacją IKO podejrzewam jednak że to kwestia telefonu Link to comment Share on other sites More sharing options...
[email protected] Posted December 5, 2019 Share Posted December 5, 2019 Wejdź w ustawienia /uprawnienia/inne uprawnienia/iko i zaznacz te trzy pozycje 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GRV Posted April 1, 2021 Share Posted April 1, 2021 Posiadam Redmi Note 4 i nadanie uprawnień nie pomaga. Tzn. zapłacić BLIK-iem mogę jeśli ten kod BLIK wpisuję na komputerze, ale jeśli chcę wpisać ten kod BLIK w jakiejś aplikacji na tym samym telefonie co generuję kod BLIK to się już nie da. Gdy mam potwierdzić kod BLIK w aplikacji iPKO to wyświetla nowy kod BLIK. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcin19883 Posted April 2, 2021 Share Posted April 2, 2021 14 godzin temu, GRV napisał: jeśli chcę wpisać ten kod BLIK w jakiejś aplikacji na tym samym telefonie co generuję kod BLIK to się już nie da. Logujesz się do aplikacji IPKO. Palcem przytrzymujesz 1 sekunde kod BLIK i się kopiuje. Minimalizujesz aplikacje. Wklejasz kod tam gdzie chcesz.Klikasz zapłać. Wyskakuje baner z potwierdzeniem operacji w appce. Zatwierdzasz PINEM transakcje. GOTOWE. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GRV Posted April 4, 2021 Share Posted April 4, 2021 Właśnie o to chodzi, że jak minimalizuję aplikację iPKO po wygenerowaniu kodu BLIK, wklejam kod tam gdzie chcę, klikam zapłać, to w aplikacji iPKO nie wyskakuje mi okno z potwierdzeniem płatności, tylko pojawia się ponownie nowy już kod BLIK. W tym cały szkopuł. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcin19883 Posted April 5, 2021 Share Posted April 5, 2021 (edited) Coś robisz źle lub masz nie tak skonfigurowany telefon. Aplikacja IPKO działa poprawnie na moich telefonach z Androidem 7, 10, 11. Znajomy ma Redmi Note 8t i tez jest ok. Problem wystepuje w takim razie tylko u ciebie. Wyczyść telefon do zera. Nie zmieniaj domyślnych ustawień telefonu. Od nowa zainstaluj IPKO. Nic nie zmieniaj!!! wszystko śmiga idealnie na ustawieniach domyślnych systemu. Nie baw się w zmianę powiadomień, bo znowu coś popsujesz. Edited April 5, 2021 by marcin19883 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
GRV Posted April 6, 2021 Share Posted April 6, 2021 Pomogło odinstalowanie aplikacji iPKO i ponowne jej zainstalowanie. Nawet uprawnień wszystkich nie muszę nadawać, bo mam tylko jedno. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now