Jump to content

Xiaomi Amazfit GTS - temat zbiorczy


xLukasz

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Pytanie dla bardziej znających temat:
Czy jest jakaś szansa dodania GTS w przyszłości do apki MI Fit ? 

Czy jest szansa parowania wagi Xiaomi w aplikacji ZEPP (póki  co kupiłem wagę xiaomi smart scale 2 i ZEPP tego nie ogarnia a MI FIT już tak)

Link to comment
Share on other sites

19 godzin temu, OCZEK napisał:

Czy jest szansa parowania wagi Xiaomi w aplikacji ZEPP (póki  co kupiłem wagę xiaomi smart scale 2 i ZEPP tego nie ogarnia a MI FIT już tak)

Jak zalogujesz się w Zepp tym samym kontem Mi co w MiFit to wagę powinno widzieć.

  • Thanks 1
Link to comment
Share on other sites

@FromWP Pomogło musiałem wywalić konto wcześniej przerzuciłem dane z wynikami na dysk 

A teraz pytanie jak importować dane z dysku ? jest taka możliwość ogólnie ? 

Nie mogę znaleźć nic na ten temat grzebie po całym androidzie i w aplikacji szukając plików lub opcji importu. 

Link to comment
Share on other sites

Orientujecie się może jaki serwis naprawia w Polsce urządzenia Amazfit (zakupiony w Empiku)? Muszę wysłać do serwisu GTS'a żony - bateria trzyma 4-5 dni maks (bez gpsu i bez pulsu, same powiadomienia) oraz zegarek non stop się rozłącza z telefonem i nie sposób go połączyć bez wył/wł BT w telefonie i restartu zegarka. Próbowałem robić factory reset zegarka, nic nie pomogło. Po drodze też żona zmieniła telefon z Samsunga S9 na Oneplusa 7T i niestety bez zmian. Apka zepp oczywiście ma wszystkie uprawnienia i jest zabezpieczona przed ubiciem czy optymalizacją baterii.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Hej. Od dwóch dni nie na zegarek nie dochodzą powiadomienia sms. Wszystkie inne tak, messenger, whatsapp, jest wszystko ok jak ktoś dzwoni. Jak dostaję sms - cisza,echo. Generalnie to funkcja na której mi chyba zależy najbardziej, chociażby w ciągu dnia podczas pracy itp. Ktoś wie co tu mogło pójść nie tak? W aplikacji Zepp wszystko jest ustawione prawidłowo...

Link to comment
Share on other sites

Dnia 14.11.2020 o 16:48, Toldo napisał:

Orientujecie się może jaki serwis naprawia w Polsce urządzenia Amazfit (zakupiony w Empiku)? Muszę wysłać do serwisu GTS'a żony - bateria trzyma 4-5 dni maks (bez gpsu i bez pulsu, same powiadomienia)

Mnie bateria wytrzymuje max 6 dni z samymi powiadomieniami i pomiarem pulsu co 10 minut, bez żadnych treningów gps. Jak włączę AOD od 8:00 do 0:00 to czas skraca się do 3 dni.
Jeśli odesłałeś do serwisu, to daj znać jaka będzie odpowiedź. Wydaje mi się, że na aktualnych wersjach firmware czasy na baterii do 14 dni są już nierealne.

Link to comment
Share on other sites

Wywołałeś wilka z lasu. Dzisiaj otrzymałem maila następującej treści:

amazfit.thumb.png.6ca31fc63b433658734e7d509d8e54fc.png

W tzw międzyczasie na black friday była promka na allegro na mibanda 5, którego kupiłem małżonce w zamian i twierdzi, że jej wystarcza, więc zobaczymy czy będzie chciała używać GTS'a :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Witajcie, nie wiem czy post jest nadal aktywny, ale szukam pomocy. Kupiłem Amazfita GTS na prezent i w po wyjęciu z pudełka zegarka sprawowałem go z telefonem, po sprarowaniu w aplikacji ZEPP od razu przeszła do aktualizacji opaski. I tu pojawił się problem, ponieważ przy końcu aktualizacji wyrzuca błąd o tym, że nie udało się zaktualizować i tak za każdym razem.

zaktualizowany został tylko firmware do wersji V 0.1.1.17 i podstawowe zasoby do v22. Reszta jak zasoby zostało v52 i gps 135

probowalem wgrać różne firmware z aplikacji notify gór AmazFit ale kończy się tym samym.

wiecie jak rozwiązać problem?

Link to comment
Share on other sites

Ja nawet nie widzę tarcz zegara, po prostu informacja „Otwórz aplikacje i wybierz „Sprawdź aktualizacje” na stronie zegarka, aby kontynuować aktualizacje”. Nie mogę nic na zegarku zrobić. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Dnia 10.01.2021 o 21:15, Czejz napisał:

Ja nawet nie widzę tarcz zegara, po prostu informacja „Otwórz aplikacje i wybierz „Sprawdź aktualizacje” na stronie zegarka, aby kontynuować aktualizacje”. Nie mogę nic na zegarku zrobić. 

Rozparuj zegarek z telefonem i spróbuj jeszcze raz.

Link to comment
Share on other sites

Cześć, od pewnego czasu mam problem z moim GTS. Nagle przestał się ładować. Próbowałem różnych kabli i ładowarek i nic. Chciałem odesłać na gwarancji ale to zakup z Ali więc naprawa byłaby odpłatna + długi czas oczekiwania. 

Macie pomysł jak załatwić temat w Polsce? Który serwis polecacie?

  • Sad 1
Link to comment
Share on other sites

Sprawdź woltomierzem, czy podstawka ładująca działa (ma +5V) najpierw. Spróbuj oczyścić delikatnie styki w podstawce oraz zegarku.
Potem to już czeka cię tylko rozbiórka zegarka...

Wysłane z mojego M2007J20CG przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Witam, mam mały problem, mianowicie nie wyświetla mi się informacja o połączeniu wideo z Whatsappa. Czy jest możliwość włączenia/ustawienia tego, czy zegarek tego nie obsługuje i tylko jakaś przyszła aktualizacja może pomóc?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Cześć, mam w planach zakup GTS ale trochę się tu naczytałem o problemach z baterią, GPSem, powiadomieniami. 
Nie ukrywam, że dało mi to do myślenia i sam już nie wiem czy to dobry wybór.
W alternatywie pozostaje Huawei Watch Fit ( w podobnej cenie obecnie).
Możecie mi powiedzieć czy w/w problemy nadal występują ?
Z góry dzięki.

Link to comment
Share on other sites

Ja nie doświadczyłem problemów z baterią.
Problem z powiadomieniami jest najpewniej spowodowany zabijaniem aplikacji po stronie telefonu - jeżeli to ogarniesz, to będzie OK.
Co do GPS - zdarzają się aktualizacje, które psują GPS do tego stopnia, że ślad jazdy rowerem wygląda jak zygzak, ale na ogół jest bardzo dobrze. Niestety, nie miałem okazji wypróbować GPS w ostatnich miesiącach, bo rower czeka na lepszą pogodę.

Link to comment
Share on other sites

Hej, od kilku dni przesiadłem się z Huawei Watch Fit na Amazfit GTS. Wszystko działa spoko, jednak jedna rzecz mnie drażni i nie potrafię sobie z nią poradzić. Dokładniej tryb nie przeszkadzać. Gdy włączę go w aplikacji Zepp, wszystko jest ok. Gdy aktywuję go z poziomu zegarka, faktycznie komunikaty nie docierają, ale podczas ruchu tarcza i tak się włącza. Czasem prowadzę samochód itp. I nie chce żeby mi się tarcza zapalała przy ruchach, a nie zawsze telefon jest pod ręką. Czy to jakiś błąd oprogramowania? 

Link to comment
Share on other sites

2 minuty temu, Netoper napisał:

A jest może tam funkcja - podnieś nadgarstek?
d5c490bcbfc1d6f63e999b9365412f13.jpg

Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
 

No wlasnie jak tam ustawie, to jest ok. Ale czasem telefon zostaje w domu i nie da się tego ustawić z pozycji samego zegarka (czyli przejechanie od góry, tam ten księżyc i włącz/wyłącz). Czy też tak u Was jest? Moim zdaniem błąd oprogramowania.

Link to comment
Share on other sites

Co prawda mam Bip-a ale jak wyjdę z zasięgu telefonu to funkcja dalej działa, I w Bipie w ogóle nie muszę korzystać z DND.
U Ciebie wygląda na jakiś zakrzak systemu, że po utracie kontaktu zegarek nie zapamiętuje że ma się nie wybudzać.
Chyba że może w apce na fonie jest jakaś opcja związana z ustawieniami dotyczącymi tego jak ma się zegarek zachowywać po utracie kontaktu z fonem.

A może jest aktualizacja softu zegarka?

Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka

Link to comment
Share on other sites

29 minut temu, Netoper napisał:

Co prawda mam Bip-a ale jak wyjdę z zasięgu telefonu to funkcja dalej działa, I w Bipie w ogóle nie muszę korzystać z DND.
U Ciebie wygląda na jakiś zakrzak systemu, że po utracie kontaktu zegarek nie zapamiętuje że ma się nie wybudzać.
Chyba że może w apce na fonie jest jakaś opcja związana z ustawieniami dotyczącymi tego jak ma się zegarek zachowywać po utracie kontaktu z fonem.

A może jest aktualizacja softu zegarka?

Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
 

Soft aktualny, reset nic nie daje .

Link to comment
Share on other sites

Mam problem. Po zmianie czasu mam opóźnienie w odczytywaniu analizy snu. Na stronie głównej wyświetlacza pokazuje dane z nocy ale jak wejdę w asystenta snu pokazuje mi dane z przed 2 dni. Nie wiem co się stało . Może macie jakiś pomysł dlaczego tak się dzieje. 

Link to comment
Share on other sites

Dnia 7.04.2021 o 14:14, Andera11 napisał:

Po zmianie czasu mam opóźnienie w odczytywaniu analizy snu.

Mam to samo. Tylko nie wiem czy to wina zmiany czasu czy aktualizacji Zepp bo to się zbiegło w czasie. Kiedyś już taki problem był i naprawili wraz z aktualizacją Zepp.-

------------

Dzisiaj dostałem aktualizację Zepp 5.11.3 która rozwiązała problem

Edited by FromWP
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...