tas

Ryż 2 Z 2Gb Ram I 16Gb Rom

Recommended Posts

Na Miui.com byla informacja. Wysylka telefonow byla 18-19 luty ale nie wiadomo czy byla to wersja z europejskim lte.

Da się już gdzieś kupić wersję z 2GB ramu, bez preorderu jak na Ibuygou (po 240$!? ;o)?

Z tego co patrzyłem to jeszcze nie. Trzeba poczekać.

Chyba Ryż 2 z 1gb pamięci faktycznie nie jest udanym telefonem, skoro na aliexpress wysprzedają go po takich cenach (taniej niż Ryż1 miesiąc po premierze).

Pozostaje poczekać troszkę, skoro są już preordery to lada tydzień powinien się pojawić na serwisach.

da sie, US$ 183.99 Xiaomi Redmi 2S/Hongmi 2S 4G LTE Smart Phone with MIUI V6 OS Snapdragon Qualcomm Quad Core 1.3GHz 4.7 Inch 1280*720 pixels IPS Screen GPS 8.0MP Back Camera 2GB 16GB

Wg oficjalnej informacji w sklepie Xiaomi Redmi 2 z 2GB ram nie obsługuje WCDMA 900 oraz polskiego LTE.

Dlaczego nie obsługuje polskiego LTE? Jestem laikiem, ale w Polsce chyba jest FDD na B3?

W Polsce operatorzy mają 3G po 2100MHz, 900 to tylko Aero2, które prawdopodobnie skończy się w tym roku (problemy prawne i chęć wycofania się ze względu na słabe zarobki). 

W Polsce operatorzy mają 3G po 2100MHz, 900 to tylko Aero2, które prawdopodobnie skończy się w tym roku (problemy prawne i chęć wycofania się ze względu na słabe zarobki).

Używałem karty play jako punktu dostępowego przez modem do laptopa i działało tylko na 900,bo nic innego zasięgu tam nie miało

Ludzie. Redmi 2 jest w trzech opcjach. Docelowo wersja z 2gb ramu ma byc we wszystkich. Trzeba tylko poczekac.

Mnie z xiaomiforsale powiedzieli, że wersja 2GB będzie prawdopodobnie około 10E droższa niż 1GB więc tragedii nie będzie - podobno II połowa marca mają go mieć... ;)

• Like 1