adi1 Posted April 12, 2021 Share Posted April 12, 2021 (edited) Witam. Czy wyświetla się wam lista na głównym ekranie od Amazon Prime w MiBoxS? Edited April 12, 2021 by adi1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigtoy Posted April 15, 2021 Share Posted April 15, 2021 U mnie też zniknęło Link to comment Share on other sites More sharing options...
Davlar Posted April 27, 2021 Share Posted April 27, 2021 Witam wszystkich posiadaczy "22-ki". Mój stary chiński box wyzionął ducha i sprawiłem sobie właśnie mi box s. Naczytałem się już o bugach tego sprzętu i trochę mam obawy czy użytkowanie będzie przyjemnością. Pierwszy restart przy oglądaniu ipli już zaliczyłem. I tutaj mam pytanie do zaprawionych w bojach posiadaczy. Box przyjechał z firmware 3302 i woła o update. Czy warto uaktualniać? Czy aktualny soft (poza problemem z montowaniem USB , już doczytałem) sprawia większe problemy niż ten 3302 ? Z góry dzięki. Link to comment Share on other sites More sharing options...
orte Posted May 28, 2021 Share Posted May 28, 2021 r3595 [OTA6 BETA0] dla 22-ABhttps://android.googleapis.com/packages/ota-api/package/5cabec120b0378853b3d89a58c0171ac3e965046.zip 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
12jojko Posted May 28, 2021 Share Posted May 28, 2021 Wykrył mi box to uaktualnienie, sprawdziłem i ghosting zniknął, teraz mogę normalnie na nim filmy oglądać ;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
kola01 Posted May 28, 2021 Share Posted May 28, 2021 Co masz na myśli pisząc "ghosting"? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Davlar Posted May 31, 2021 Share Posted May 31, 2021 Dziwne, na ostatnim oficjalnym buildzie u mnie już żadnego ghostingu nie ma. Link to comment Share on other sites More sharing options...
digimen Posted June 2, 2021 Share Posted June 2, 2021 (edited) U mnie weszła aktualizacja 3595 (646 MB): 1. Improve system performance 2. Update security patch 3. Fix video ghosting issue Spoiler Edited June 2, 2021 by digimen Link to comment Share on other sites More sharing options...
c-4 Posted June 7, 2021 Share Posted June 7, 2021 U mnie też wykrył, pobrał ale weryfikacja nieudana. Co może być przyczyną? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pkonrad Posted June 7, 2021 Share Posted June 7, 2021 U mnie też wykrył, pobrał ale weryfikacja nieudana. Co może być przyczyną?Może zbyt mała ilość miejsca w pamięci Mi Box. Link to comment Share on other sites More sharing options...
c-4 Posted June 7, 2021 Share Posted June 7, 2021 No właśnie miejsca jest dość sporo wolnego. Zrobię instalkę ręcznie z USB. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Davlar Posted June 7, 2021 Share Posted June 7, 2021 (edited) Potwierdzam, build pi.3595. Jakichś większych zmian na razie nie stwierdziłem. Za to zniknął mi kanał "Następne" z home screen, mimo włączenia w opcjach. Edit; Po jakimś czasie kanał Następne wrócił. Edited July 11, 2021 by Davlar Update Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piastun Dago Posted July 10, 2021 Share Posted July 10, 2021 Działa wam Amazon prime video? U mnie cały czas pojawia się ten komunikat, mimo że internet działa. Swoją drogą to śmieszne, że na pilocie jest dodatkowy przycisk do serwisu z którym są problemy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
heposlaw Posted October 4, 2021 Share Posted October 4, 2021 Witam, proszę o pomoc. Po zasileniu mojego mi box "is 13252" miga mi logo mi Próbowałem już wszystkich kombinacji by wejść w ustawienia resetu ale bez rezultatu. Nawet baterie podminiałem w pilocie. Jest jeszcze jakieś rozwiązanie czy kosz? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paraglobularna Posted October 11, 2021 Share Posted October 11, 2021 (edited) Po wymuszonej aktualizacji po długim czasie poradziłam sobie z większością baboli które wniosła. Niestety pozostała jedna wkur... Mianowicie oglądając YT na słuchawkach podłaczonych przez BT dzwięk przycina się co pol sekundy i trwa to ułamek sekundy ale wkurza niemiłosiernie. Jest tak tylko na YT. Czyszczenie danych apki nie pomogło. Z uwagi na dużą ilość apek, nie robiłam i chciałabym uniknać ustawień fabrycznych. Może wystarczy coś poprzestawiać w jakiejś opcji ? Czy ktoś ma podobnie ? Edited October 11, 2021 by Paraglobularna Link to comment Share on other sites More sharing options...
pkonrad Posted October 11, 2021 Share Posted October 11, 2021 Ubij aplikację, włącz ją ponownie i problem rozwiązany. Link to comment Share on other sites More sharing options...
c-4 Posted October 11, 2021 Share Posted October 11, 2021 Czy ktoś ma wersję 3864? Z anglojęzycznych stron wiem, że została wycofana celem poprawki zgłoszonych bugów. Jednak spora liczba użytkowników chwali płynność i brak zwiech nowego softu. No i ponoć graficznie lepiej. Może się ktoś wypowiedzieć? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paraglobularna Posted October 13, 2021 Share Posted October 13, 2021 W dniu 11.10.2021 o 19:31, pkonrad napisał: Ubij aplikację, włącz ją ponownie i problem rozwiązany. dzięki podziałało, przynajmniej za pierwszym razem zobacze jak bedzie dalej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pkonrad Posted October 13, 2021 Share Posted October 13, 2021 dzięki podziałało, przynajmniej za pierwszym razem zobacze jak bedzie dalej.Problem się pojawia po kilku dniach, ale ubicie apki zawsze go rozwiązuje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piastun Dago Posted October 14, 2021 Share Posted October 14, 2021 W dniu 10.07.2021 o 22:06, Piastun Dago napisał: Działa wam Amazon prime video? U mnie cały czas pojawia się ten komunikat, mimo że internet działa. Swoją drogą to śmieszne, że na pilocie jest dodatkowy przycisk do serwisu z którym są problemy. Ponawiam pytanie. Cały czas mam taki komunikat. Aplikacja zaktualizowana, pliki tymczasowe wyczyściłem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pkonrad Posted October 14, 2021 Share Posted October 14, 2021 Ponawiam pytanie. Cały czas mam taki komunikat. Aplikacja zaktualizowana, pliki tymczasowe wyczyściłem.U mnie jest coś takiego. Spróbuję ogarnąć jak wrócę z pracy. Link to comment Share on other sites More sharing options...
orte Posted October 14, 2021 Share Posted October 14, 2021 Ponawiam pytanie. Cały czas mam taki komunikat. Aplikacja zaktualizowana, pliki tymczasowe wyczyściłem.Miałem kiedyś raz taki problem z inną apką i raz na TV Cube od nich. Pomogło u mnie wypięcie i wpięcie kabla LAN. Inne apki działały normalnie.Tap tap tap on Tapatalk with Mi 10 Pro Link to comment Share on other sites More sharing options...
pkonrad Posted October 14, 2021 Share Posted October 14, 2021 9 godzin temu, Piastun Dago napisał: Ponawiam pytanie. Cały czas mam taki komunikat. Aplikacja zaktualizowana, pliki tymczasowe wyczyściłem. Wystarczy wyczyścić dane aplikacji, zalogować się ponownie i wszystko działa. W dniu 11.10.2021 o 19:46, c-4 napisał: Czy ktoś ma wersję 3864? Z anglojęzycznych stron wiem, że została wycofana celem poprawki zgłoszonych bugów. Jednak spora liczba użytkowników chwali płynność i brak zwiech nowego softu. No i ponoć graficznie lepiej. Może się ktoś wypowiedzieć? Wgrałem dzisiaj ręcznie z pliku. Jest nowe logo Android TV przy starcie, jak poużywam trochę dłużej i zauważę jakieś zmiany na plus lub minu to napiszę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
c-4 Posted October 14, 2021 Share Posted October 14, 2021 a skąd pobierałeś 3864? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pkonrad Posted October 14, 2021 Share Posted October 14, 2021 a skąd pobierałeś 3864?https://android.googleapis.com/packages/ota-api/package/543fef872f1fcd26f3fd3847f2f3f837145a19cb.zip Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piastun Dago Posted October 15, 2021 Share Posted October 15, 2021 19 godzin temu, pkonrad napisał: Wystarczy wyczyścić dane aplikacji, zalogować się ponownie i wszystko działa. U mnie to nie pomaga Będę musiał sprawdzic jakąś inną wersję aplikacji, może to coś zmieni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pkonrad Posted October 15, 2021 Share Posted October 15, 2021 U mnie to nie pomaga Będę musiał sprawdzic jakąś inną wersję aplikacji, może to coś zmieni.Spróbuj odinstalować aktualizacje aplikacji Prime Video. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigtoy Posted October 16, 2021 Share Posted October 16, 2021 Taki komunikat pojawia się również przy koncie opłacanym z zagranicy np Turcja lub blokadzie regionalnej Link to comment Share on other sites More sharing options...
c-4 Posted October 19, 2021 Share Posted October 19, 2021 W dniu 14.10.2021 o 16:06, pkonrad napisał: Wgrałem dzisiaj ręcznie z pliku. Jest nowe logo Android TV przy starcie, jak poużywam trochę dłużej i zauważę jakieś zmiany na plus lub minu to napiszę. I jak wrażenia? Szybciej, wolniej, bez zmian? Jak Netflix? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pkonrad Posted October 19, 2021 Share Posted October 19, 2021 I jak wrażenia? Szybciej, wolniej, bez zmian? Jak Netflix?Przed update box działał dobrze i po również nie zauważyłem zmian. W sumie to działa tak samo jak wcześniej.Wysłane z mojego Mi A3 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
pkonrad Posted October 23, 2021 Share Posted October 23, 2021 Nowy update dla Mi Box Sr3933 [RELEASE - BUILT SEP 28 2021] https://android.googleapis.com/packages/ota-api/package/05be380dea3b2891a1fd3df98b138981689239ba.zipChangelog: 1) Improve system performance 2) Update security patch 3) Change boot animationDostał ktoś może OTA? Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebczak Posted October 24, 2021 Share Posted October 24, 2021 Sprawdzałem dziś, mój Mi Box S nie znajduje tej aktualizacji. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
c-4 Posted October 25, 2021 Share Posted October 25, 2021 (edited) U mnie też nie znajdował aktualizacji OTA. Zrobiłem więc ręcznie z USB. 3 razy soft nie chciał się zainstalować. 2 razy przerywało błędem "E1001 failed to update system image". 1 raz w połowie instalacji po prostu się zrestartował i wrócił do ekranu recovery. Za 4 razem po podwójnym wipe zainstalował się poprawnie. Pierwsze uruchomienie trochę trwało. Z rzeczy jakie widzę po ok 6 godzinach użytowania: - szybsze włączanie (nowa animacja android TV) - nie działa opcja "uruchom ponownie". nic sie nie dzieje po potwierdzeniu. - aplikacja PatchWall (to chyba nakładka MI na Android TV) - mniej błędów (przerw) w działaniu Netflixa, - bardzo długa aktualizacja aplikacji w sklepie Play - tzn apki cały czas mają status "Czekam na pobieranie". Wymuszone zamknięcie i ponowne otwarcie nic nie daje. Restert Efekt - nie można zainstalować żadnej apki. Podziałam więcej w ciągu dnia to zobaczę czy uda się jakość zainstalować apki. Może coś aktualizuje w tle i nie pozwala na instalke innych aplikacji. Edit: - zostawiłem włączonego na noc i widocznie zaktualizowało się wszystko co miało. Aplikacje wszystkie up to date i spokojnie można instalować nowe. - uruchom ponownie działa - patchwall nie wiem po co i jak to edytować. Ogólnie działa ok. Bez wodotrysków. Jak dla mnie póki co Netflix działa płynniej i to mnie bardzo cieszy. Edited October 25, 2021 by c-4 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pkonrad Posted October 26, 2021 Share Posted October 26, 2021 Nowy update dla Mi Box Sr3933 [RELEASE - BUILT SEP 28 2021] https://android.googleapis.com/packages/ota-api/package/05be380dea3b2891a1fd3df98b138981689239ba.zipChangelog: 1) Improve system performance 2) Update security patch 3) Change boot animationDostał ktoś może OTA? Update już jest dostępny przez OTA 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
adi1 Posted October 28, 2021 Share Posted October 28, 2021 Witam. Czy w nowej wersji wskoczyło wreszcie Amazon Prime na ekran startowy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now