Radasss

Android TV 9 Pie dla Mi Box S

Recommended Posts

Dnia 9.04.2020 o 11:12, matsu napisał:
1. Pobierz najnowszy rom na komputer.
2. Zmień nazwę pobieranego pliku na update.zip.
3. Skopiuj update.zip na pendrive sformatowany w fat32.
5. Pobierz xiaomi_update z linku i skopiuj go do tej samej lokalizacji w pendrive co update.zip.
Google Drive
5. Podłącz dysk USB do Mi Box S.
6. Uruchom ponownie Mi Box S, aktualizacja rozpocznie się automatycznie.
7. Po pierwszym ponownym uruchomieniu procesu update wyjmij dysk USB.
8. Dane nie zostaną usunięte.
9. Po zakończeniu aktualizacji możesz korzystać z Mi Box S.

 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

nie moge wymosić automatycznej instalacji czy po ZIP ma być kropka czy to nie ma znaczenia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie.  Zapis pliku ma wyglądać tak - update.zip

Inna metoda.

1. Odłącz Mi Box S od gniazdka odczekaj 10s.
2. Umieść pilota jak najbliżej urządzenia, naciśnij i przytrzymaj jednocześnie przycisk „środkowy” i przycisk „wstecz”, podłącz Mi Box S do gniazdka elektrycznego i poczekaj, aż przejdzie w tryb odzyskiwania.
3. Wybierz „Zastosuj aktualizację z EXT” i wreszcie „Aktualizuj z udisk”, poczekaj, aż oprogramowanie zostanie zainstalowane.
4. Po zakończeniu wybierz „Uruchom ponownie system teraz” i poczekaj, aż urządzenie uruchomi się ponownie, jednak proces ładowania trwa trochę czasu.

Edited by adi1
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 19.06.2020 o 20:13, Kuzik napisał:

Też tak mam ,ale jak usostępniam sygnał z telefonu chodzi od strzała i nic nie zrywa,,może to wina zasięgu ,bo ruter mam w innym pokoju sygnał dostateczny,a z telefonu jakość doskonała.......

 

Dnia 20.06.2020 o 12:54, user5624 napisał:

A jakich częstotliwości używacie? Na 5 Ghz idzie dobrze.

 

Dnia 20.06.2020 o 13:17, Matheusz napisał:

MiBox ma kiepski moduł wifi.
Jeśli jest możliwość połączyć boxa z 5Ghz. Gdy nadal występują problemy, należy sprawdzić na jakiej szerokości działa router. Mi box ma problemy z wyższymi częstotliwościami. Należy ustawić na  2,4Ghz -20MHZ a na 5Ghz - maks. 40Mhz. Trzeba też sprawdzić na jakim kanale chodzi wifi. Najlepiej aby to był kanał nie większy niż 11(trzeba potestować). Pomaga też niektórym ustawienie IP boxa na sztywno. Jeśli masz włączone DHCP, ustaw IP w jego limicie.
Ja używam boxa podłączonego przez hub usb, sd card, ethernet.
IMG-20200228-103851.jpg

Mi Box podłączony do tego routera od dobrych kilku miesięcy na 5Ghz z przypisanym stałym ip dla boxa. Tak jak pisałem do ostatniej aktualizacji nigdy nie napotkałem żadnego problemu. Zarówno Mi Box jak i Router stoją w tych samych miejscach. To co zauważyłem to, że wcześniej w Boxie zasięg był max teraz jest o 1 w dół. Wczoraj na nowo logowałem go do wifi, teraz znów nie ma go w sieci.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 30.05.2020 o 11:57, jak.tom929929 napisał:
Mam problem z tym, że za każdym razem kiedy wyłączę boxa i włączę z powrotem kolory są mocno sprane - pomaga wejście w ustawienia obrazu i włączenie Color depth w screen resolution, jednak za każdym razem muszę to robić od nowa jak wyłączę miboxa. Jakieś pomysły jak zapisać to ustawienie? Przykładowe zdjęcia załączam - aparat też trochę przekłamuje, ale chyba widać różnicę

Wysłane z mojego Mi 9T Pro przy użyciu Tapatalka

 

Macie jakieś pomysły co może być przyczyną?

Wysłane z mojego Mi 9T Pro przy użyciu Tapatalka
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aktualizacja
Stabilna wersja 2696.
photo_2020-06-24_17-29-16.jpg.cf23f775943b55c829d25cb186fc72b2.thumb.jpg.572feef2bb0e6bf903ba00893220ef86.jpg

Edited by Matheusz
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

To jest to samo.

.2696 czyli OTA3 BETA1

Edited by Matheusz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, a jak mam taki problem. Po najnowszej aktualizacji sprzed paru dni Box po jakimś czasie grania sam się wyłącza i załącza od nowa. a na samym starcie jak chce go uruchomić to jest chwila problemu i dopiero po jakichś 20 sek załapuje że ma się uruchomić. Czy jest na to jakaś rada, czy dopiero nowa aktualizacja może to załatać?

Share this post


Link to post
Share on other sites

A w co wtedy grasz, gdy się wyłącza. Jak nie grasz a np tylko coś na nim oglądasz to się nie wyłącza?

Co rozumiesz przez "to jest chwila problemu"? Co wtedy się dzieje na ekranie TV itp.?

Reset + zerownie cache w recovery mode robiłeś (podstawa dla wszelkich problemów powstałych po większej aktualizacji) ? 

Edited by kola01

Share this post


Link to post
Share on other sites

Przełączam tv na odpowiednie HDMI i czekam i czekam aż się włączy Mi box zajmuje mu to jakieś 20 sek. I nic nie musi grać wystarczy, że jest ekran główny to po chwili zaczyna szaleć wyłączy się na jakieś 5 sek i się załączy, za jakieś parę minut to samo (zauważyłem, że jak dzieje się to np na YT abo Netflixie to film tak jak by przez te 5 sek dalej leciał a box się wyłącza). Robiłem już przywracanie do ustawień fabrycznych i dalej to samo. Zaczęło się do dziać dopiero po instalacji najnowszej aktualizacji

Share this post


Link to post
Share on other sites

W najnowszym sofcie zepsuli odświeżanie w KODI brak 24Hz, 50Hz, 60Hz.

Czy też tak macie?

 

fresh.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak.

Na anglojęzycznych forach i grupach ludzie na to narzekają i nie tylko na to. Ja podeślę coś takiego. To jest lista bugów zebrana przez użytkowników. Trafiła już do Xiaomi.

Spoiler

Not Fixed
1. Low volume not fixed.
2. Prime video still not available via play store.
3. Auto sound not working.
4. HDR10+ problems over Prime Video, Kodi or Plex. Sometimes it starts sometimes it doesn't. Apps say the hdr10+ is activated but TV doesn't recognize the signal. When it start no change of dynamic meta data with very dark video. If after the failure of HDR10+ activation i watch a video in simple HDR10 (Netflix that is not compatible with hdr10+) the hdr10+ is activated on the TV.
5. No 4k HDR 5.1 with Netflix when connected to BT.
6. No auto framerate in Netflix, Prime Video or YouTube app with video micro lag (auto framerate app not work).
7. Plex no video if auto framerate is active.
8. Hardware decoding.
9. Wifi 5ghz speed in Indian region.

Broken
1. 50hz mode is gone, and 24, 60 are the same. Before, all modes appeared, 60, 50, 24, 30, etc. "

 

Edited by Matheusz

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 29.06.2020 o 12:36, jak.tom929929 napisał:

Macie jakieś pomysły co może być przyczyną?

Wysłane z mojego Mi 9T Pro przy użyciu Tapatalka
 

Stary Sony albo Philips? Na starym dobrym nie pomagala zmiana profili kolorów (w ustawieniach miboxa są w opcjach ekranu) i pomogła taka przejściówka HDMI na VGA. Innego sposobu nie ma. Tv nie dogaduje się z miboxem co do kolorów po jakimś czasie. Trzeba to obejść 

https://allegro.pl/oferta/kabel-adapter-konwerter-hdmi-vga-audio-jack-dzwiek-6558685845?utm_medium=app_share&utm_source=facebook

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy ktoś ma na najnowszej wersji softu problem z netflixem , mianowicie co parędziesiąt sekund dźwięk cichnie na pół sekundy i wraca do normy ? Tak jakby synchronizowało dźwięk z obrazem . Występuje to tylko w Netflix z dolby audio .

 

Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

W moim przypadku aktualizacja trochę poprawiła działanie z Netflixem, mikroprzycięcią przytrafiają się teraz naprawdę rzadko, prawie wcale, z dźwiękiem nie ma problemów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam Mi box super dziala wszystko mam pytanie co zrobic aby bylo w boxie takie you tube jak w telefonie ? dzieki za info.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 19.07.2020 o 11:41, zorro37 napisał:
Witam Mi box super dziala wszystko mam pytanie co zrobic aby bylo w boxie takie you tube jak w telefonie ? dzieki za info.
 

W telefonie masz system Android, a w Mi Box jest Android TV. YouTube w boxie jest w wersji na TV.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panasonic z przed 3 lat, wcześniej tak się nie działo, dlatego też się zastanawiam

Wysłane z mojego Mi 9T Pro przy użyciu Tapatalka

Stary Sony albo Philips? Na starym dobrym nie pomagala zmiana profili kolorów (w ustawieniach miboxa są w opcjach ekranu) i pomogła taka przejściówka HDMI na VGA. Innego sposobu nie ma. Tv nie dogaduje się z miboxem co do kolorów po jakimś czasie. Trzeba to obejść 
https://allegro.pl/oferta/kabel-adapter-konwerter-hdmi-vga-audio-jack-dzwiek-6558685845?utm_medium=app_share&utm_source=facebook
 
 
Panasonic z przed 3 lat, wcześniej tak się nie działo, dlatego też się zastanawiam

Wysłane z mojego Mi 9T Pro przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie po aktualziacji do 9 przestał działać Chromeceast z telefonów (przesyłanie całego ekranu, zdjęcia google). Działa za to z Chrome uruchomionego na komputerze. Próbowałem odinstalować aktualizację aplikacji chromcast w mi boxie, usunąć jej dane, przywrócić ustawienia fabryczne, nic nie pomaga.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dnia 31.07.2020 o 14:37, jak.tom929929 napisał:

Panasonic z przed 3 lat, wcześniej tak się nie działo, dlatego też się zastanawiam
 

Mam dokładnie tak samo, nawet utworzyłem osobny wątek. Inne osoby też to zgłaszają:

https://www.reddit.com/r/MiBox/comments/g1djse/bugmi_box_sbuild_2604_washed_out_colors_after/

Nie jest to kwestia starego telewizora Sony/Philips, tam kolory całkowicie się psuły, a u mnie tracą nasycenie, tak jakby po wybudzeniu Mi Box nie słuchał się wprowadzonych ustawień color depth tylko przyjmował najsłabsze z możliwych.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now