Kuzik Posted June 21, 2020 Share Posted June 21, 2020 Z jakim rozszerzeniem wgrać go na pena żeby widzłał plik MI BOX? Link to comment Share on other sites More sharing options...
adi1 Posted June 21, 2020 Share Posted June 21, 2020 Dnia 9.04.2020 o 11:12, matsu napisał: 1. Pobierz najnowszy rom na komputer. 2. Zmień nazwę pobieranego pliku na update.zip. 3. Skopiuj update.zip na pendrive sformatowany w fat32. 5. Pobierz xiaomi_update z linku i skopiuj go do tej samej lokalizacji w pendrive co update.zip. OneDrive Buisness Google Drive5. Podłącz dysk USB do Mi Box S. 6. Uruchom ponownie Mi Box S, aktualizacja rozpocznie się automatycznie. 7. Po pierwszym ponownym uruchomieniu procesu update wyjmij dysk USB. 8. Dane nie zostaną usunięte. 9. Po zakończeniu aktualizacji możesz korzystać z Mi Box S. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuzik Posted June 21, 2020 Share Posted June 21, 2020 nie moge wymosić automatycznej instalacji czy po ZIP ma być kropka czy to nie ma znaczenia? Link to comment Share on other sites More sharing options...
adi1 Posted June 21, 2020 Share Posted June 21, 2020 (edited) Nie. Zapis pliku ma wyglądać tak - update.zip Inna metoda. 1. Odłącz Mi Box S od gniazdka odczekaj 10s. 2. Umieść pilota jak najbliżej urządzenia, naciśnij i przytrzymaj jednocześnie przycisk „środkowy” i przycisk „wstecz”, podłącz Mi Box S do gniazdka elektrycznego i poczekaj, aż przejdzie w tryb odzyskiwania. 3. Wybierz „Zastosuj aktualizację z EXT” i wreszcie „Aktualizuj z udisk”, poczekaj, aż oprogramowanie zostanie zainstalowane. 4. Po zakończeniu wybierz „Uruchom ponownie system teraz” i poczekaj, aż urządzenie uruchomi się ponownie, jednak proces ładowania trwa trochę czasu. Edited June 21, 2020 by adi1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nowak12 Posted June 22, 2020 Share Posted June 22, 2020 (edited) Dnia 19.06.2020 o 20:13, Kuzik napisał: Też tak mam ,ale jak usostępniam sygnał z telefonu chodzi od strzała i nic nie zrywa,,może to wina zasięgu ,bo ruter mam w innym pokoju sygnał dostateczny,a z telefonu jakość doskonała....... Dnia 20.06.2020 o 12:54, user5624 napisał: A jakich częstotliwości używacie? Na 5 Ghz idzie dobrze. Dnia 20.06.2020 o 13:17, Matheusz napisał: MiBox ma kiepski moduł wifi. Mi Box podłączony do tego routera od dobrych kilku miesięcy na 5Ghz z przypisanym stałym ip dla boxa. Tak jak pisałem do ostatniej aktualizacji nigdy nie napotkałem żadnego problemu. Zarówno Mi Box jak i Router stoją w tych samych miejscach. To co zauważyłem to, że wcześniej w Boxie zasięg był max teraz jest o 1 w dół. Wczoraj na nowo logowałem go do wifi, teraz znów nie ma go w sieci. Edited September 28, 2020 by mrosi Edytujemy cytowaną zawartość... Link to comment Share on other sites More sharing options...
adi1 Posted June 24, 2020 Share Posted June 24, 2020 Nowy update dla Mi box S Download Pie 9.0 (OTA3 Beata1) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kuzik Posted June 26, 2020 Share Posted June 26, 2020 Co wnosi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
fenek Posted June 27, 2020 Share Posted June 27, 2020 @Kuzik Na screenie zobacz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
streamus Posted June 27, 2020 Share Posted June 27, 2020 to kuzik, nie wymagaj od niego tak wiele Link to comment Share on other sites More sharing options...
jak.tom929929 Posted June 29, 2020 Share Posted June 29, 2020 Dnia 30.05.2020 o 11:57, jak.tom929929 napisał: Mam problem z tym, że za każdym razem kiedy wyłączę boxa i włączę z powrotem kolory są mocno sprane - pomaga wejście w ustawienia obrazu i włączenie Color depth w screen resolution, jednak za każdym razem muszę to robić od nowa jak wyłączę miboxa. Jakieś pomysły jak zapisać to ustawienie? Przykładowe zdjęcia załączam - aparat też trochę przekłamuje, ale chyba widać różnicę Wysłane z mojego Mi 9T Pro przy użyciu Tapatalka Macie jakieś pomysły co może być przyczyną? Wysłane z mojego Mi 9T Pro przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matheusz Posted July 1, 2020 Share Posted July 1, 2020 (edited) Aktualizacja Stabilna wersja 2696. Edited July 1, 2020 by Matheusz 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
pkonrad Posted July 5, 2020 Share Posted July 5, 2020 Ja dostałem dzisiaj update Link to comment Share on other sites More sharing options...
adi1 Posted July 5, 2020 Share Posted July 5, 2020 Jaka to jest kompilacja systemu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matheusz Posted July 5, 2020 Share Posted July 5, 2020 (edited) To jest to samo. .2696 czyli OTA3 BETA1 Edited July 5, 2020 by Matheusz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ishar Posted July 5, 2020 Share Posted July 5, 2020 Witam, a jak mam taki problem. Po najnowszej aktualizacji sprzed paru dni Box po jakimś czasie grania sam się wyłącza i załącza od nowa. a na samym starcie jak chce go uruchomić to jest chwila problemu i dopiero po jakichś 20 sek załapuje że ma się uruchomić. Czy jest na to jakaś rada, czy dopiero nowa aktualizacja może to załatać? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kola01 Posted July 5, 2020 Share Posted July 5, 2020 (edited) A w co wtedy grasz, gdy się wyłącza. Jak nie grasz a np tylko coś na nim oglądasz to się nie wyłącza? Co rozumiesz przez "to jest chwila problemu"? Co wtedy się dzieje na ekranie TV itp.? Reset + zerownie cache w recovery mode robiłeś (podstawa dla wszelkich problemów powstałych po większej aktualizacji) ? Edited July 5, 2020 by kola01 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ishar Posted July 5, 2020 Share Posted July 5, 2020 Przełączam tv na odpowiednie HDMI i czekam i czekam aż się włączy Mi box zajmuje mu to jakieś 20 sek. I nic nie musi grać wystarczy, że jest ekran główny to po chwili zaczyna szaleć wyłączy się na jakieś 5 sek i się załączy, za jakieś parę minut to samo (zauważyłem, że jak dzieje się to np na YT abo Netflixie to film tak jak by przez te 5 sek dalej leciał a box się wyłącza). Robiłem już przywracanie do ustawień fabrycznych i dalej to samo. Zaczęło się do dziać dopiero po instalacji najnowszej aktualizacji Link to comment Share on other sites More sharing options...
adi1 Posted July 5, 2020 Share Posted July 5, 2020 W najnowszym sofcie zepsuli odświeżanie w KODI brak 24Hz, 50Hz, 60Hz. Czy też tak macie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matheusz Posted July 5, 2020 Share Posted July 5, 2020 (edited) Tak. Na anglojęzycznych forach i grupach ludzie na to narzekają i nie tylko na to. Ja podeślę coś takiego. To jest lista bugów zebrana przez użytkowników. Trafiła już do Xiaomi. Spoiler Not Fixed 1. Low volume not fixed. 2. Prime video still not available via play store. 3. Auto sound not working. 4. HDR10+ problems over Prime Video, Kodi or Plex. Sometimes it starts sometimes it doesn't. Apps say the hdr10+ is activated but TV doesn't recognize the signal. When it start no change of dynamic meta data with very dark video. If after the failure of HDR10+ activation i watch a video in simple HDR10 (Netflix that is not compatible with hdr10+) the hdr10+ is activated on the TV. 5. No 4k HDR 5.1 with Netflix when connected to BT. 6. No auto framerate in Netflix, Prime Video or YouTube app with video micro lag (auto framerate app not work). 7. Plex no video if auto framerate is active. 8. Hardware decoding. 9. Wifi 5ghz speed in Indian region.Broken 1. 50hz mode is gone, and 24, 60 are the same. Before, all modes appeared, 60, 50, 24, 30, etc. " Edited July 5, 2020 by Matheusz Link to comment Share on other sites More sharing options...
stereo0 Posted July 5, 2020 Share Posted July 5, 2020 Dnia 29.06.2020 o 12:36, jak.tom929929 napisał: Macie jakieś pomysły co może być przyczyną? Wysłane z mojego Mi 9T Pro przy użyciu Tapatalka Stary Sony albo Philips? Na starym dobrym nie pomagala zmiana profili kolorów (w ustawieniach miboxa są w opcjach ekranu) i pomogła taka przejściówka HDMI na VGA. Innego sposobu nie ma. Tv nie dogaduje się z miboxem co do kolorów po jakimś czasie. Trzeba to obejść https://allegro.pl/oferta/kabel-adapter-konwerter-hdmi-vga-audio-jack-dzwiek-6558685845?utm_medium=app_share&utm_source=facebook Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrBright Posted July 12, 2020 Share Posted July 12, 2020 Czy ktoś ma na najnowszej wersji softu problem z netflixem , mianowicie co parędziesiąt sekund dźwięk cichnie na pół sekundy i wraca do normy ? Tak jakby synchronizowało dźwięk z obrazem . Występuje to tylko w Netflix z dolby audio . Wysłane z mojego MI 9 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
PawelG7 Posted July 13, 2020 Share Posted July 13, 2020 W moim przypadku aktualizacja trochę poprawiła działanie z Netflixem, mikroprzycięcią przytrafiają się teraz naprawdę rzadko, prawie wcale, z dźwiękiem nie ma problemów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zorro37 Posted July 19, 2020 Share Posted July 19, 2020 Witam Mi box super dziala wszystko mam pytanie co zrobic aby bylo w boxie takie you tube jak w telefonie ? dzieki za info. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pkonrad Posted July 19, 2020 Share Posted July 19, 2020 Dnia 19.07.2020 o 11:41, zorro37 napisał: Witam Mi box super dziala wszystko mam pytanie co zrobic aby bylo w boxie takie you tube jak w telefonie ? dzieki za info. W telefonie masz system Android, a w Mi Box jest Android TV. YouTube w boxie jest w wersji na TV. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jak.tom929929 Posted July 31, 2020 Share Posted July 31, 2020 Panasonic z przed 3 lat, wcześniej tak się nie działo, dlatego też się zastanawiam Wysłane z mojego Mi 9T Pro przy użyciu Tapatalka Stary Sony albo Philips? Na starym dobrym nie pomagala zmiana profili kolorów (w ustawieniach miboxa są w opcjach ekranu) i pomogła taka przejściówka HDMI na VGA. Innego sposobu nie ma. Tv nie dogaduje się z miboxem co do kolorów po jakimś czasie. Trzeba to obejść https://allegro.pl/oferta/kabel-adapter-konwerter-hdmi-vga-audio-jack-dzwiek-6558685845?utm_medium=app_share&utm_source=facebook Panasonic z przed 3 lat, wcześniej tak się nie działo, dlatego też się zastanawiam Wysłane z mojego Mi 9T Pro przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
maslokm Posted September 2, 2020 Share Posted September 2, 2020 U mnie po aktualziacji do 9 przestał działać Chromeceast z telefonów (przesyłanie całego ekranu, zdjęcia google). Działa za to z Chrome uruchomionego na komputerze. Próbowałem odinstalować aktualizację aplikacji chromcast w mi boxie, usunąć jej dane, przywrócić ustawienia fabryczne, nic nie pomaga. Link to comment Share on other sites More sharing options...
homowood Posted September 10, 2020 Share Posted September 10, 2020 Dnia 31.07.2020 o 14:37, jak.tom929929 napisał: Panasonic z przed 3 lat, wcześniej tak się nie działo, dlatego też się zastanawiam Mam dokładnie tak samo, nawet utworzyłem osobny wątek. Inne osoby też to zgłaszają: https://www.reddit.com/r/MiBox/comments/g1djse/bugmi_box_sbuild_2604_washed_out_colors_after/ Nie jest to kwestia starego telewizora Sony/Philips, tam kolory całkowicie się psuły, a u mnie tracą nasycenie, tak jakby po wybudzeniu Mi Box nie słuchał się wprowadzonych ustawień color depth tylko przyjmował najsłabsze z możliwych. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartek07 Posted September 28, 2020 Share Posted September 28, 2020 Ja mam natomiast problem gdy wyświetla się czarny ekran w filmie to pojawia się ostatnia klatka. Coś takiego jak w załączniku. W tej chwili powinien być czarny ekran. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebczak Posted September 28, 2020 Share Posted September 28, 2020 Mam dokładnie tak samo, nawet utworzyłem osobny wątek. Inne osoby też to zgłaszają:https://www.reddit.com/r/MiBox/comments/g1djse/bugmi_box_sbuild_2604_washed_out_colors_after/ Nie jest to kwestia starego telewizora Sony/Philips, tam kolory całkowicie się psuły, a u mnie tracą nasycenie, tak jakby po wybudzeniu Mi Box nie słuchał się wprowadzonych ustawień color depth tylko przyjmował najsłabsze z możliwych.Jakie masz ustawienia przestrzeni kolorow? U mnie YCbCr444, glebia kolorow włączona i takich problemow nie mam Wysłane z mojego SM-J530F przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
bartek07 Posted September 28, 2020 Share Posted September 28, 2020 U mnie natomiast nie można włączyć głębi kolorów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
adi1 Posted October 13, 2020 Share Posted October 13, 2020 W końcu oficjalnie prime video w sklepie google dla MiboxS. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pkonrad Posted October 13, 2020 Share Posted October 13, 2020 W końcu oficjalnie prime video w sklepie google dla MiboxS.Już jakiś czas temu sprawdzałem i było. Natomiast dla starszego boxa ciągle brak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
adi1 Posted October 13, 2020 Share Posted October 13, 2020 Lecz brak Prime na ekranie głównym. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pkonrad Posted October 13, 2020 Share Posted October 13, 2020 Lecz brak Prime na ekranie głównym.Co masz na myśli ? Mam Prime na Mi Box S od samego początku odkąd dostał Android 9 TV Link to comment Share on other sites More sharing options...
adi1 Posted October 18, 2020 Share Posted October 18, 2020 Xiaomi Mi Box S/4K Android 9 Pie Beta update with OTA4 Beta 0 3015 build. Rozwiązuje problem z automatycznym odświeżaniem HDMI. Zapewnia również obsługę BT Gamepad. Dodano także nowy wygaszacz ekranu. OTA4 Beta 0 3015 build 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now