Skocz do zawartości

Android TV 9 Pie dla Mi Box S


Radasss

Rekomendowane odpowiedzi

Nie zrozumiałeś mnie, tu nie chodzi o system plików (mam sformatowane pod NTFS) ale o to, że nie można kopiować i usuwać  z poziomu przeglądarki lub PC. A co do plików 4GB to dlatego , że nie mam więcej miejsca na wewnętrznej pamięci. Przed aktualizacją było możliwe kopiowanie na zewnętrzną pamięć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Mi Box 4S. 2 dni po update do 2604 przestał działać dźwięk. Działają tylko dźwięki w launcherze i samym androidzie. Ani po hdmi ani po wyjściu audio nie ma dźwięku :(

A tak przyzwoicie to pudło działało. Zrobiłem dla sportu factory reset i jest to samo. Dołożyłem wipe cache i wipe data z recovery i lipa.

Co można jeszcze zrobić? Może spróbuję wrócić do beta3.

 

Temat się rozwiązał.

Edytowane przez sun
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



[...]
 Temat się rozwiązał.


Tak na przyszłość... Miło byłoby, gdybyś zamiast lakonicznej informacji podał jak problem rozwiązałeś, oszczędzi to niepotrzebnych pytań użytkownikom z takim samym problemem.
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po aktualizacji do ostatniego Android 9 raz na kilka-kilkanaście dni muszę restartować Boxa. Problem polega na tym, że bez restartu przestaje odtwarzać jakiekolwiek wideo. Uruchamia np Kodi, można wybrać film ale tylko kręci się kółko i nie odtwarza. YouTube to samo. Ubijanie aplikacji nie pomaga. Dopiero pełen restart przywraca funkcjonalność. Taką czynność muszę wykonać raz na kilka dni. Na Android 8 wszystko działało super - w zasadzie bezobsługowo bez konieczności ani jednego restartu przez ostatnie pół roku. Miał ktoś podobny problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To wygląda na objaw braku/rozłączenia internetu. Masz połączenie z siecią w tym czasie? Jak znów będziesz miała taką sytuację to np.zrób test połączenia  sieciowego w menu Netflixa (zakładka pomoc).

Neta masz przez WiFi czy kabel (jaki adapter)?

Edytowane przez kola01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Net leci po wifi 5GHz, spokojnie przekracza po wifi 100Mbit. Sieć wydaje mi się że działa bo wyszukiwanie na YouTube chyba działało (teraz już nie mam pewności ale chyba tak było). Jak się to znowu przytrafi to sprawdzę czy widzę go w sieci lokalnej. Na andku 8 nigdy nie było takiego objawu więc pomyślałem że spytam. Jak się znowu tak zrobi (to może być za kilka dni dopiero) to zrobię grubsze testy tematu i napisze co i jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od jakiegoś czasu mój box się trochę dziwnie zachowuje.
Przykładowo oglądam coś na netflixie. Następnie wychodzę z netflixa przez "kółeczko" do głównego "menu".
Wyłączam boxa i przykładowo ido spac

Następnego dnia włączam boxa i on nie uruchamia się na "menu głównym" tylko startuje z ostatnio używaną aplikacja np netlix...

Ktoś coś?
Restart do fabryki nic nie daje...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, kiniecki napisał:

Od jakiegoś czasu mój box się trochę dziwnie zachowuje.
Przykładowo oglądam coś na netflixie. Następnie wychodzę z netflixa przez "kółeczko" do głównego "menu".
Wyłączam boxa i przykładowo ido spac emoji6.png

Następnego dnia włączam boxa i on nie uruchamia się na "menu głównym" tylko startuje z ostatnio używaną aplikacja np netlix...

Ktoś coś?
Restart do fabryki nic nie daje... emoji45.png

A jakim przyciskiem uruchamiasz boxa? Przyciskiem OK? Jeśli tak, to masz odpowiedź. BOX jest wyłączany dopiero, jak wyjmiesz zasilacz z gniazdka a wciśniecie przyciski OK w trakcie jego "uśpienia" uruchamia pierwszą aplikację z górnej listwy. Załączaj go innym przyciskiem to będziesz miał menu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś może podrzucić rozwiązanie - po aktualizacji box-a dźwięk jest bardzo cichy (dźwięki systemowe są głośne). W MX-playerze muszę ustawiać głośność na 200 %, a i tak poziom głośności jest niesatysfakcjonujący. Reset i czyszczenie cache robiłem. Box podpięty kablem HDMI bezpośrednio do TV.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Mam problem z tym, że za każdym razem kiedy wyłączę boxa i włączę z powrotem kolory są mocno sprane - pomaga wejście w ustawienia obrazu i włączenie Color depth w screen resolution, jednak za każdym razem muszę to robić od nowa jak wyłączę miboxa. Jakieś pomysły jak zapisać to ustawienie? Przykładowe zdjęcia załączam - aparat też trochę przekłamuje, ale chyba widać różnicę 3b2a6b30e23e3676c8cab5f19ae768c9.jpge9073b3e00758a3474274d8011e62895.jpg

Wysłane z mojego Mi 9T Pro przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

MiBox ma kiepski moduł wifi.
Jeśli jest możliwość połączyć boxa z 5Ghz. Gdy nadal występują problemy, należy sprawdzić na jakiej szerokości działa router. Mi box ma problemy z wyższymi częstotliwościami. Należy ustawić na  2,4Ghz -20MHZ a na 5Ghz - maks. 40Mhz. Trzeba też sprawdzić na jakim kanale chodzi wifi. Najlepiej aby to był kanał nie większy niż 11(trzeba potestować). Pomaga też niektórym ustawienie IP boxa na sztywno. Jeśli masz włączone DHCP, ustaw IP w jego limicie.
Ja używam boxa podłączonego przez hub usb, sd card, ethernet.
IMG-20200228-103851.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowy update dla Mi box S

Download Pie 9.0 2689 (OTA3 Beata0)

 

2689.jpg

Aktualizacji OTA (Pie 9.0 2689 (OTA3 Beata0)) zawiera następujące poprawki błędów:

     Chromecast nie działa
     Odtwarzanie niektórych aplikacji zawiesza się
     Specjalny błąd dekodowania H264
     BT audio nie jest synchronizowane z wideo
     Kompatybilność HDMI
     Dźwięk, gdy STB w trybie gotowości
     Gboard nie działa po podłączeniu zewnętrznej klawiatury

Edytowane przez adi1
dodanie zmian aktualizacji
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...