Skocz do zawartości

Android TV 9 Pie dla Mi Box S


Radasss

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, jadwinin napisał:

Nikt tu chyba nie znalazł plusów ANDROID 9.0 Pie. Bardzo dziwne. A może niski poziom posiadaczy ?

Nie, to jest niemożliwe. Poziom forum jest expercki.

Jak to nikt? Pisałem kilka razy, że na ATV 9 działa mi lepiej. Są nowe problemy ale ostatecznie jest lepiej niż było na 8.1.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, jadwinin napisał:

Nikt tu chyba nie znalazł plusów ANDROID 9.0 Pie. Bardzo dziwne. A może niski poziom posiadaczy ?

Nie, to jest niemożliwe. Poziom forum jest expercki.

Przeczytaj cały temat to dowiesz się, że nie wszyscy mają problemy z android 9. Zrobiłem update i jak dla mnie wszystko śmiga jak powinno.  Wiem powtarzam się. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 17.01.2020 o 17:37, kola01 napisał:

Bo NETFLIX po aktualizacji do ATV9 ogólnie działa płynnie (lepiej jak na ATV 8.1) ale po uśpieniu pilotem na jakiś czas (najczęściej pół godz. już wystarczy) i ponownym wybudzeniu ma problemy z płynnością ruchu w filmach (widać regularne szarpanie w ruchomych scenach co ok 10 sekund). Po restarcie jest już dobrze do ponownego uśpienia.  Czasem potrafi starcić płynność w Netflixie nawet bez usypiania.

Restart najszybciej zrobisz przytrzymując przycisk wł/wył na górze pilota.

Cześć.

Zaktualizowałem swojego Mi Box S do ATV9, nie miałem żadnych problemów z płynnością na 8.1 ani 9 w Netflix, ale po aktualizacji do 9 zdarza się, że Box budzi się na uruchomionym Netflixie w oknie wyboru profili, pomimo, że aplikacja została zamknięta przed uśpieniem boxa. Nawet przywrócenie do ustawień fabrycznych nie pomogło. Być może na powyższe problemy z płynnością w Netflix wystarczy zamknięcie aplikacji nie bezpośrednio poprzez opcje zamknij w menu, tylko jeden poziom wyżej są ustawienia (konta) i tam jest opcja Zamknij - wybranie tej opcji wygląda na pełne zamknięcie aplikacji, pojawia się komunikat Zamykanie... przez 2 sekundy, kolejne uruchomienie aplikacji działa jak po restarcie Mi Boxa. Od wczoraj stosuję ten sposób zamknięcia, jak narazie Box nie obudził się na uruchomionym Netflixie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, sebczak napisał:

...

Być może na powyższe problemy z płynnością w Netflix wystarczy zamknięcie aplikacji nie bezpośrednio poprzez opcje zamknij w menu, tylko jeden poziom wyżej są ustawienia (konta) i tam jest opcja Zamknij - wybranie tej opcji wygląda na pełne zamknięcie aplikacji, pojawia się komunikat Zamykanie... przez 2 sekundy, kolejne uruchomienie aplikacji działa jak po restarcie Mi Boxa. Od wczoraj stosuję ten sposób zamknięcia, jak narazie Box nie obudził się na uruchomionym Netflixie. 

Nie, nie pomaga i problemy z płynnością filmów nie mają związku z tym, czy BOX się obudzi z Netflixem czy bez, czy przed uśpieniem wyłączę NETFLIXA, wyjdę do pulipitu czy nawet w ogóle go nie uruchamiałem przed wyłączeniem. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, nie pomaga i problemy z płynnością filmów nie mają związku z tym, czy BOX się obudzi z Netflixem czy bez, czy przed uśpieniem wyłączę NETFLIXA, wyjdę do pulipitu czy nawet w ogóle go nie uruchamiałem przed wyłączeniem. 

Hdmi cec włączone?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie!

 

Kupiłem Mi Boxa S i generalnie totalne rozczarowanie. Update poleciał do ATV9, HBO Go się czasem tak zawiesza, że trzeba wyciągać wtyczkę, urządzenie po wybudzeniu muli nieziemsko, objaw jakby na jednym jaju chodził. Dałem mu ostatnią szansę i zrobiłem wipe, skonfigurowałem ponownie (bo po aktualizacji nie przywracałem mu ustawień).

 

Działa chyba jakby dobrze, lepiej, w weekend będzie intensywnie używany i testowany.

 

Ale jedna rzecz bardzo mi nie odpowiada - wybudzanie dysków. Ja mam dysków sporo, podłączyłem trzy do mi boxa s i mimo, że jest wyłączony, to regularnie je wybudza. Co chyba pół godziny ruszają wszystkie dyski, zamielą głowicami i po chwili się usypiają. Jako że mam dyski duże, 3,5 cala, kilka ich, dużych (4-8TB)  i dość głośnych - to masakrycznie mi to nie odpowiada. Czy jest sposób na wyłączenie tego wybudzania?

 

Jako alternatywę rozważam gniazdko na pilota, podłączę przez nie listwę zasilającą a do niej Mi Boxa, zasilacze dysków - ale gdyby istniała inna opcja - byłbym wdzięczny za podpowiedź.

 

 

Pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowałem się i zaktualizowałem BOXa do 9.0 i zrobiłem całkowity reset. Nic nie wybuchło i BOX działa. Jak na razie wszystko jest OK. Niestety nie działa klawiatura ekranowa jak podłączony jest pilot z klawiaturą fizyczną. Czasem jest z tym problem, bo nie da się zatwierdzić niektórych haseł enterem, tylko trzeba to robić za pomocą opcji na klawiaturze ekranowej.

Edytowane przez PawelG7
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, PawelG7 napisał:

Zdecydowałem się i zaktualizowałem BOXa do 9.0 i zrobiłem całkowity reset. Nic nie wybuchło i BOX działa. Jak na razie wszystko jest OK. Niestety nie działa klawiatura ekranowa jak podłączony jest pilot z klawiaturą fizyczną. Czasem jest z tym problem, bo nie da się zatwierdzić niektórych haseł enterem, tylko trzeba to robić za pomocą opcji na klawiaturze ekranowej.

Zainstaluj Google Indic Keyboard_v3.2.6.193126728-armeabi-v7a_apkpure.com

Edytowane przez marconnetti
https://apkpure.com/de/google-indic-keyboard/com.google.android.apps.inputmethod.hindi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów

Od ubiegłego tygodnia jestem posiadaczem Mi Box S . Po pierwszej konfiguracji sprawdziłem aktualizację online przez neta i zrobiłem to do wersji 9.0

Kilaka postów wcześniej jest mała instrukcja co po czymś takim powinno się zrobić . Ja mam już system w wersji 9.0 i kilka dodatkowych aplikacji.

Jedyny mały minus to po jakimś czasie box ma jakby przepełniony bufor pamięci i np. na YT restartuje się samoczynnie i dalej jest ok.
Więc żeby poprawić jego działanie powinienem zrobić to co radził kolega wcześniej czyli:

b) Umieść pilota jak najbliżej urządzenia, naciśnij i przytrzymaj jednocześnie przycisk „środkowy” i przycisk „wstecz”, podłącz Mi Box S do gniazdka elektrycznego i poczekaj, aż przejdzie w tryb odzyskiwania.
c) Jeśli Twoje urządzenie nadal znajduje się pod kontrolą Oreo, MUSISZ najpierw zresetować je do ustawień fabrycznych, więc najpierw wybierz „Wyczyść dane / przywróć ustawienia fabryczne”, a następnie „Wyczyść partycję pamięci podręcznej”, jeśli masz już wersję beta Pie, której nie potrzebujesz aby go zresetować, wykonaj następujące czynności.

Nie bardzo to rozumiem , ja już mam wersję 9 Pie to więc mam zrobić tylko „Wyczyść partycję pamięci podręcznej” czy coś jeszcze ?

Ja nie robiłem aktualizacji z pendriva .

Ps. Czy może ktoś sprawdził czy po nowej aktualizacji do 9.0 na wyjściu optycznym AV/SPDIF jest sygnał DTS ?

 

Pozdrawiam i dziękuję za łopatologiczne wyjaśnienie .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Bravo8 napisał:

Witam kolegów

Od ubiegłego tygodnia jestem posiadaczem Mi Box S . Po pierwszej konfiguracji sprawdziłem aktualizację online przez neta i zrobiłem to do wersji 9.0

Kilaka postów wcześniej jest mała instrukcja co po czymś takim powinno się zrobić . Ja mam już system w wersji 9.0 i kilka dodatkowych aplikacji.

Jedyny mały minus to po jakimś czasie box ma jakby przepełniony bufor pamięci i np. na YT restartuje się samoczynnie i dalej jest ok.
Więc żeby poprawić jego działanie powinienem zrobić to co radził kolega wcześniej czyli:

b) Umieść pilota jak najbliżej urządzenia, naciśnij i przytrzymaj jednocześnie przycisk „środkowy” i przycisk „wstecz”, podłącz Mi Box S do gniazdka elektrycznego i poczekaj, aż przejdzie w tryb odzyskiwania.
c) Jeśli Twoje urządzenie nadal znajduje się pod kontrolą Oreo, MUSISZ najpierw zresetować je do ustawień fabrycznych, więc najpierw wybierz „Wyczyść dane / przywróć ustawienia fabryczne”, a następnie „Wyczyść partycję pamięci podręcznej”, jeśli masz już wersję beta Pie, której nie potrzebujesz aby go zresetować, wykonaj następujące czynności.

Nie bardzo to rozumiem , ja już mam wersję 9 Pie to więc mam zrobić tylko „Wyczyść partycję pamięci podręcznej” czy coś jeszcze ?

Ja nie robiłem aktualizacji z pendriva .

Ps. Czy może ktoś sprawdził czy po nowej aktualizacji do 9.0 na wyjściu optycznym AV/SPDIF jest sygnał DTS ?

 

Pozdrawiam i dziękuję za łopatologiczne wyjaśnienie .

 

Po wgraniu ATV9 zdecydowanie zaleca się wyczyść cache partycji i zrobienie resetu. Wszystko z poziomu recovery menu. Nie ważne czy aktualizacja była robiona online czy wgrywana przez USB.

Przy wgrywaniu z pendrive ja dodatkowo zalecam zrobienie resetu+cache zarówno przed jak i po wgrywaniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez przesady. Większość użytkowników Mi Boxa S to zwykłe osoby, które nie będą wiedzieć, że istnieje takie coś jak tryb recovery. Nie powinno być tak, że aktualizujesz system i przed tym musisz wyczyścić partycje by to działało - może w Androidzie rzeczywiście za czasów 2.1 czy 2.3.7 robiło się format, bo to było spowodowane słabą wydajnością urządzenia, lecz teraz gdy aktualizujesz normalnie smartfon z Androida X na Androida Y to na prawdę nie robi się formatów, bo działa wszystko dobrze. Tak samo powinno być tu, a inną sprawą jest wydanie oprogramowania pełnego błędów. Rzeczywiście, czyszczenie pomoże w niektórych błędach (chociaż efekt ten sam osiągniesz odinstalując aplikacje i odłączając urządzenia bluetooth bądź po prostu przywracając ustawienia fabryczne w ustawieniach), nie zmienia to jednak faktu, że jeśli ktoś tego nie chce robić, to wystarczy poczekać parę miesięcy na stabilną wersję bez tych błędów, gdzie zaktualizuje i będzie wszystko śmigać. Ja sam nie zamierzam wchodzić w tryb recovery, czyścić partycje (nie daj stracić klucze DRM), instalować paczkę .ZIP nie wiadomego pochodzenia, pomimo tego, że mogę siebie nazwać zaawansowanym userem.

Wysłane z mojego Mi 9T przy użyciu Tapatalka

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że nie wiele osób mają pojęcia nawet o istnieniu recovery mode i że dobrze by było, jakby sprzęt po każdej aktualizacji działał dobrze ale w rzeczywistości tak nie jest.

Potwierdzają to osoby, które zgłaszają się tu na forum z różnymi problemami po aktualizacji, których większość można wyeliminować właśnie robiąc kasowanie cache i robiąć reset. Jak ktoś nie chce to nie musi i możesz szukać alternatywnych rozwiązań, nie zawsze skutecznych do końca. Ja wolę zrobić szybki reset i tym samym mieć większość problemów z głowy.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz ja napisze o swoich odczuciach na mi boxS. Na androidzie 8.1 zero problemów wszystko pieknie hulało . Niestety po aktualizacji są błedy, takie własnie jak użytkownicy piszą. Zrobiłem resety poprzez recovery ale klawiatura nie działa ekranowa tylko pomaga wyjęcie USB, również sterowanie głosowe nie działa i zauważyłem że Kodi działa niestabilnie czyli uruchamia się raz a niekiedy nie i tylko pomaga wyjęcie wtyczki.. Musimy poczekać chyba na poprawkę błędów bo niestety ale chyba chinczycy nie słuchają beta testerów albo oni wogóle nie zgłaszają błędów..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam 

Na mibox s  z Atv9 używam Netflix HBO oraz Prime 
 

Nareszcie mam dźwięk 5.1 na Netflix HBO / muszę zmienić ustawienia dźwięku mibox na ręczne /
 

Niestety jak mam na Netflix HBO 5.1 to nie mam w ogóle dźwięku  na Prime ?!

jesli dam dźwięk na auto to mam wszędzie ale już bez 5.1 / a chcę z5.1/

Czy ktoś może spotkał się z czymś takim ?
 

Z góry dziękuję 
Pozdrawiam
Marcin 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jednak HBO  błędnie zinterpretowalem jako 5.1 a jednak coś nie pasowało w porównaniu do Netflixa i Prime.

Oto odpowiedź z HBO :

 

"

Dzień dobry,
dziękujemy za kontakt z obsługą klienta.
 
Wspieramy dźwięk w formacie Stereo Sound. Funkcjonalność, o której Pan wspomina czyli dźwięk 5.1. Dolby Digital nie jest u nas dostępna.

Zbieramy wszystkie zgłoszenia od naszych użytkowników i taka konkretna propozycja została też przekazana do naszego działu technicznego. Nie mamy też oficjalnych informacji na temat wprowadzenia nowych formatów jakości dźwięku.
 
 
Jeżeli pojawią się jeszcze jakieś pytania - zapraszamy do kontaktu.
 
Pozdrawiam serdecznie,
Lukas
HBO GO Polska
"
 
 
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...