Skocz do zawartości

Android TV 9 Pie dla Mi Box S


Radasss

Rekomendowane odpowiedzi

23 godziny temu, huball napisał:

Wykasuj casche i data (czy jakoś tak) z aplikacji chormecast na mibox. Powinno pomóc. Ewentualnie odinstaluj aktualizacje chromecasta.

Dzięki chromecast po wyczyszczeniu działa.

Niestety tvn24go nie działa. Czyszczenie danych, reinstalacja nie pomagają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, piotr.pe napisał:

Od ATV 9.0 U mnie też nie działa wyszukiwanie głosowe ani z przycisku pilota ani w YouTube.

Wyszukiwanie głosowe działa.

Jak nie chcecie mieć problemów to  po każdej zmianie wersji systemu (np z ATV 8 na 9) należy koniecznie wykonać full wipe w menu recovery (reset+usunięcie cache partycji). Bez tego są właśnie takie cyrki jak niedziałające to czy tamto bo pozostają śmieci z poprzedniego systemu lub ustawienia aplikacji, które nie pasują do nowego OS.

Oczywiście po resecie urządzenie będzie jak fabrycznie nowe. Trzeba będzie na nowo je skonfigurować i ewentualnie  posadzić własne aplikacje. 

Przy aktualizacjach w ramach tej samej wersji systemu nie jest to już konieczne.

Edytowane przez kola01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Błędy oczywiście są. Sam wyłapałem problem stabilności, która wpływa na utratę płynności filmów w Netflixie.  Szczegółowo opisałem to na forum HDTV: http://www.hdtv.com.pl/forum/odtwarzacze-strumieniowe-odtwarzacze-sieciowe-opinie-testy/131092-nvidia-shield-tv-jako-odtwarzacz-multimedialny-276.html (post na samej górze strony).

Edytowane przez kola01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy. A czy istnieje jakikolwiek sposób aby powrócić do ATV 8.1 ? Na 8.1 u mnie box śmigał idealnie jednak odkąd puściłem upgrage do 9 nagle pojawiła się cała masa problemów. Netflix zaczął przycinać, moja sieciówka USB Gigabit LAN przestała być widoczna, stabilność systemu znacznie się obniżyła. Wszędzie widzę tylko do pobrania pliki z upgrade do 9 a czy naprawdę nigdzie nie ma wersji 8.1 do ponownej instalacji?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

31 minut temu, maximus600 napisał:

Koledzy. A czy istnieje jakikolwiek sposób aby powrócić do ATV 8.1 ? Na 8.1 u mnie box śmigał idealnie jednak odkąd puściłem upgrage do 9 nagle pojawiła się cała masa problemów. Netflix zaczął przycinać, moja sieciówka USB Gigabit LAN przestała być widoczna, stabilność systemu znacznie się obniżyła. Wszędzie widzę tylko do pobrania pliki z upgrade do 9 a czy naprawdę nigdzie nie ma wersji 8.1 do ponownej instalacji?

Jest choćby tutaj:

Restore Android 8.1 Oreo stable version from 9 Pie:

link do strony: https://www.androidsage.com/2019/12/11/download-latest-android-9-pie-beta-3-ota-update-for-xiaomi-mi-box-s-official/

ale próba jego wgrania kończy się błędem. Przynajmniej mi nie udało się go wgrać.

 

Edytowane przez kola01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No bo to jest update a nie full pewnie dlatego. Skoro masz już w pamięci boxa wersję 9 to nie da się zrobić update do wersji 8.1 he he. Musiałaby być pełna wersja 8.1 ale skoro utracę drm przy downgrade to chyba raczej nawet jestem skłonny zamówić drugiego Mi Boxa aby mieć z powrotem 8.1. Na 8.1 wszystko chodziło mega i było zero jakichkolwiem przycinek. Błędy w 9 są dla mnie nie do zaakceptowania. pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Pytanie zasadnicze czy na 9 jest obsługa dysków zewnętrznych chodzi mi o zapis i kopiowanie danych

Zgodnie z zapowiedzią jest i działa pod X-plorer.

Cytat

No bo to jest update a nie full pewnie dlatego

Rozmiar 642 MB jasno wskazuje, że to pełny OS ANDROID 9.0.

Edytowane przez jadwinin
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja dostałem aktualizację do 9, 10 stycznia 2020. I wszystko działa. Zamiast Kodi mam SPMC v.17 alfa2. NETFLIX nie mam to wyłączyłem używam HBO Go. Menadżer plików to X-plore. Parowanie w Bluetooth tablet i telefon bez problemu. Chromecast zadziałał dopiero po odinstalowaniu aktualizacji w Sklepie Play. Myślę że to wina sprzętu, nie software. U Chińczyków pewnie każdy egzemplarz jest inny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam MI Box S. W informacji w ustawieniach urządzenia pisze wersja 9. To chyba ostateczna wersja.

Ps. Usunąłem 4k bo w nazwie żeczywiście niema tego. To tylko odtwarza te 4k. Aktualizacja była z automatu i nigdzie nie pisało że to beta. Przepraszam za tą złą nazwę.

Edytowane przez zbyszko60
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy można tego gówna nie instalowac czy samo się zainstaluje ?  na 8.1 działa mi wszystko idealnie i nie ma powodu dl aktorego miałabym zmieniać na 9, wiecej problemów niż zysku. Czy jeśli znajdzie mi samo aktualizacje to bede musiala zaisntalowac czy mozna jakoś odłaczyć sprawdzanie aktualizacji ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 11.01.2020 o 19:36, jadwinin napisał:

Zgodnie z zapowiedzią jest i działa pod X-plorer.

Rozmiar 642 MB jasno wskazuje, że to pełny OS ANDROID 9.0.

Faktycznie x-plorer pozwala na zapis na USB, ale kodi rzekomo pozwala na download na USB, a jednak w rzeczywistości nic nie zapisuje. Jak nadać kodi uprawnienia do zapisywania na USB? Nie chodzi o funkcję "download enable" we wtyczkach kodi, np. w exodus redux, bo to jest włączone, a o uprawnienia dla samego kodi. Wtyczka pokazuje, że pobieranie jest w trakcie i procentowo się zmienia, a na USB zero śladu po ściąganych plikach.

Na chwilę obecną sprawdziłem, że po włożeniu pendrive do USB mibox tworzy w nim katalog Android. W tym katalogu Kodi tworzy swój subfolder i do tego folderu kodi jest w stanie zapisywać dane. Jest to może mniej przejrzyste, bo nie mogę w kodi zapisywać bezpośrednio do nadrzędnego folderu pendrive, ale przynajmniej wiem, że w ogóle kodi jest w stanie zapisywać na USB w androidzie Pie.

Edytowane przez fuji
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tam się mają sprawy po dłuższym używaniu wersji 9.0? W necie znalazłem dużo negatywnych opinii na temat stabilności. Sporo osób narzeka na działanie z Netflixem i Kodi.
Jest problem z dźwiękiem po przejściu na 9.0.
Kodi, nawet po podłączeniu dysku zewnętrznego z wideo z DTS lub AC3, odtwarza tylko przednie kanały. Tylne milczą, pomimo wyświetlania na amitunerze, że dźwięk jest przestrzenny.

Czy ktoś ma dźwięk surround przez SPDIF, po zmianie na Android 9.0 ?
  • Thanks 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

Chromecast zadziałał dopiero po odinstalowaniu aktualizacji w Sklepie Play. Myślę że to wina sprzętu, nie software. U Chińczyków pewnie każdy egzemplarz jest inny.

 

u mnie też przestał działać Chromecast (tzn. telefon nie widzi Mi Boxa.

Co dokładnie zrobiłeś, gdzie odinstalowałeś aktualizacje ? W Mi Box ? Mnie pokazuje, że to nie aplikacja ze sklepu Play, więc wolałem nie ruszać...

W telefonie nie ma odinstalowania aktualizacji Home bo aplikacja nie jest systemowa, więc po prodtu przy odinstalowywaniu znika z telefonu...

dla mnie największa zaleta jest taka, że prawy przycisk myszy zaczął działać jako "wstecz"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, langolier napisał:

 

 

 

 

 

u mnie też przestał działać Chromecast (tzn. telefon nie widzi Mi Boxa.

Co dokładnie zrobiłeś, gdzie odinstalowałeś aktualizacje ? W Mi Box ? Mnie pokazuje, że to nie aplikacja ze sklepu Play, więc wolałem nie ruszać...

W telefonie nie ma odinstalowania aktualizacji Home bo aplikacja nie jest systemowa, więc po prodtu przy odinstalowywaniu znika z telefonu...

dla mnie największa zaleta jest taka, że prawy przycisk myszy zaczął działać jako "wstecz"

 

Wchodzisz w ustawienia - aplikacje - Chromecast android Shell - wyczyść pamięć podręczna, wyczyść dane. Restart miboxa i chromecast działa. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...