Michael102 Opublikowano 20 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2019 Witam serdecznie. Mam problem z moją 8 pro. Dzieje się to głównie u mnie w pracy, gdzie często przemieszczam się między drugim piętrem a parterem. Ogólnie dodam że w cały budynku jest słaby sygnał komórkowy (chyba budowniczy robili bunkier). Wracając jednak do problemu. Po zmianie piętra na telefonie giną oznaczenia danych komórkowych przy zasięgu który teoretycznie jest i telefon przechodzi jakby w stan offline. Nie działa dzwonienie, smsowanie i wszelki dostęp do neta. Nie działa przechodzenie w tryb samolotowy i powrót, włączanie i wyłączanie danych komórkowych. Jedyne lekarstwo to reset telefonu. Wtedy wszystko wraca do normy. Poza miejscem mojej pracy problem bardzo marginalny ale też się zdarzył. W pracy na 8 godzin występuje z 3, 4 razy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michael102 Opublikowano 9 Grudnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2019 (edytowane) Dnia 21.11.2019 o 16:47, Matf napisał: Mam podobnie. Telefon po prostu czasami tak jakby przechodzi w tryb offline. Być może przyczyną jest aplikacja Adguard, którą posiadam. Po wyłączeniu ochrony przed reklamami odzyskuję dostęp do internetu. Masz zainstalowane jakieś adblocki w telefonie? No właśnie chyba nie. Szukam właśnie teraz. P Dnia 26.11.2019 o 19:23, Matf napisał: Skonfiguruj APN według tego, co zaleca operator. Ten domyślny był u mnie źle skonfigurowany. Już nie mam problemów z danymi mobilnymi. Na stronie TMobile nie ma podanego APN dla telefonu ale z tego co widzę na różnych stronach mam prawidłowo skonfigurowane Edytowane 9 Grudnia 2019 przez Michael102 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krik123 Opublikowano 20 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2020 ktoś rozwiązał ten problem? mam taki sam, nawet jak już odzyska zasięg i pokazuje na full to nie można sie do mnie dodzwonić i zostaje tylko reset Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterchmiel1 Opublikowano 21 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2020 Po aktualizacji do 10-tki słabe wi-fi. Na dwóch innych telefonach też androidem 10 jest trzy razy szybsze wi-fi. Znalazłem winowajcę. Jak połączę opaskę Honor przez bluetooth z aplikacją Zdrowie którą mam zainstalowaną na telefonie to szybkość internetu spada o 70 procent Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Netoper Opublikowano 22 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2020 Jak masz możliwość to sprawdź wi-fi na paśmie 5Ghz, czy też będzie obcinać transfer.Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się