TomaszNow Opublikowano 19 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2019 zień dobry, kupiłem kilka dni temu inteligentne żarówki ledowe Xiao mi mi jia Smart Downlight Przy próbie połączenia z aplikacją MIHome Mam problem z synchronizacją jej z aplikacją yeelight na iphone, znajduje mi sieć Philips , natomiast w trakcie synchronizacji pojawia się komunikat przybliż urządzenie do rouera, (mimo, że jestem obok routera)W MiHome zmieniłem serwer Chiński i nic to nie dało. Zalogowanie się do aplikacji poprzez: [email protected] Password: yeelink123 nie dziala, wyskakuje niewławsciwe haslo Prośba o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rezmus Opublikowano 19 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2019 yeelink1234 problem wysokich xiaomi id (>int32). philips nie ma aktualizacji firmware. nie kupujcie nic philipsa, chyba ze macie stare konto xiaomi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszNow Opublikowano 21 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2019 (edytowane) Dnia 20.11.2019 o 00:34, rezmus napisał: yeelink1234 problem wysokich xiaomi id (>int32). philips nie ma aktualizacji firmware. nie kupujcie nic philipsa, chyba ze macie stare konto xiaomi. Dzięki, ale widzę że kupujący wystawiają pozytywne opinie na te żarówki, także raczej one działają inteligentnie. Ps. Hasło: yeelink1234 nie działa, może ktoś potwierdzić ten fakt iż nie działa i ewentualnie podratować danymi do zalogowania się na stare konto xiaomi? Edytowane 21 Listopada 2019 przez TomaszNow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rezmus Opublikowano 21 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2019 (edytowane) masz philipsa? masz id konta xiaomi > 4294967295? kupujacy maja starsze konta. problem wysokich id wystepuje dopiero od kilku miesiecy, a philips ostatnie aktualizacje firmware do downlight robil w grudniu 2017. podepniesz na starym koncie, ale to nie rozwiaze problemu twojego konta. jesli jednak masz id nizsze niz 4294967295 to zobacz na android mi home w wersji 5.6.19, bo xiaomi cos poprawilo i pare osob tym podpielo philipsa ostatnio. Edytowane 21 Listopada 2019 przez rezmus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomaszNow Opublikowano 21 Listopada 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2019 1 godzinę temu, rezmus napisał: masz philipsa? masz id konta xiaomi > 4294967295? kupujacy maja starsze konta. problem wysokich id wystepuje dopiero od kilku miesiecy, a philips ostatnie aktualizacje firmware do downlight robil w grudniu 2017. podepniesz na starym koncie, ale to nie rozwiaze problemu twojego konta. jesli jednak masz id nizsze niz 4294967295 to zobacz na android mi home w wersji 5.6.19, bo xiaomi cos poprawilo i pare osob tym podpielo philipsa ostatnio. Gdzie sprawdzę id konta? Mam ios? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rezmus Opublikowano 21 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2019 zaloguj sie na konto przez przegladarke na pewno od razu bedzie. ios nie wiem, ale na android jest w profile po kliknieciu ikony/nazwy konta. generalnie jak masz mozliwosc to radze pozyczyc na chwile telefon z android i zainstalowac 5.6.19, bo jak ci sie uda podpiac to na ios tez bedziesz mogl normalnie korzystac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się