Skocz do zawartości

Hulajnoga się wyłącza


juk7777777

Rekomendowane odpowiedzi

Podaj kod błędu z wyświetlacza lub policz piknięcia, lub użyj m365Tools. Może napiszesz coś więcej? Co tak nagle normalnie, podłączas hulajnogę i tak się dzieje? Jeździłeś gdzieś, bateria jaki poziom był? Mokro było? Hulajka zwykła czy pro? Jaki soft? Chłopie, jak ktoś ma Ci pomóc jeśli nie piszesz nic konkretnie i do tego jeszcze w dwóch innych wątkach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hulajka jest nowa z Aliex.  Tak ma od początku  , kodu błędu na wyświetlaczu brak , nie sposób się z nią połączyć z powodu szybkiego wyłączenia około 3 sekund  , nie ma piknięć tylko ten na starcie . Jak jest podpięta do prądu  to na zasilaczu miga raz zielony raz czerwony .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

proponuję zrobić reset: czyli przytrzymać przez parę sekund na raz manetkę gazu, hamulca i włącznik, jeśli to nie zda egaminu - a pewnie nie- bo ja obstawiam, że podczas transportu coś sie rozłączyło gdzieś, lub zgrzew na bateii puścił. Musisz odkręcić dolną pokrywę i miernikiem sprawdzić jakie jest napięcie na baterii na wtyku XT30. Przy okazji sprawdzić wszystkie wtyczki wpinane do sterownika. Również można zresetować BMS, jeśli nie będzie problemem uszkodzona bateria - wadliwy zgrzew.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie otrzymasz magicznej porady, innej niż moje, hulajki nie naprawią Ci na odległość. Więc albo zostajesz sam z tym problemem i go próbujesz rozwiązac, albo składasz reklamację i odyłasz sprzęt na własny koszt do Chin czy tam gdzie firma ma siedzibę, na 99% Chiny - możesz to sam sprawdzić. Dodam, że koszt takiej przesyłki, biorąc pod uwagę gabaryt i wagę to około 300-500zł w zależności od wybranego rodzaju. 

Tak z ciekawości, ile za nią dałeś, że wziąłeś z ali a nie ze sklepu czy allegro z Polski z gwarancją i zwrotem konsumenckim 14dni, lub wymianą na nowy sprawny egzemplarz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, juk7777777 napisał:

Rozpocząłem spór na Aliexpress , zobaczę co odpowiedzą ( około 7 dni na odp .) na razie nie rozkręcam baterii .

Poczekaj na propozycję sprzedawcy, jak ten problem rozwiązać

Faktycznie odesłanie może być lekko kosztowne.

Jeżeli sprzedawca zaproponuje jakiś upust to może skorzystaj z https://miuipolska.pl/forum/topic/46586-serwisy-prowadzące-profesjonalne-naprawy-m365-pro-w-polsce/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, juk7777777 napisał:

1600

to rzeczywiście dobra cena jak za nową pro. Mam nadzieję, że jakimś cudem sprawa się załatwi pozytywnie i nie będziesz zmuszony odsyłać lub dokładać do naprawy, choć z autopsji wiem, że sa na to marne szanse. Daj info jak coś się dowiesz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, pixelq napisał:

Poczekaj na propozycję sprzedawcy, jak ten problem rozwiązać

Faktycznie odesłanie może być lekko kosztowne.

Jeżeli sprzedawca zaproponuje jakiś upust to może skorzystaj z https://miuipolska.pl/forum/topic/46586-serwisy-prowadzące-profesjonalne-naprawy-m365-pro-w-polsce/

 

Jak dla mnie to słowo upust to mało powiedzieć , by być fer to powinno się to załatwić tak że odsyłam do serwisu w pl płacę za to a Oni mi zwracają koszty  no ale ....  Aliexpress 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, juk7777777 napisał:

odsyłam do serwisu

https://www.chinskiraport.pl/blog/zwroty-na-aliexpress/

Cytat

 

Zwroty na Aliexpress – Towar niezgodny z opisem lub uszkodzony

Zdarza się, że w drodze do nas towar ulegnie uszkodzeniu lub nie będzie się zgadzał z opisem na aukcji. W tym przypadku od razu przechodzimy do otwarcia sporu. Na reklamację mamy 15 dni od potwierdzenia otrzymania towarów. Tak jak w przypadku niedostarczenia towaru, wybieramy czy żądamy zwrotu pieniędzy, czy chcemy zwrócić towar. Jeżeli zadecydujemy o refundacji możemy zażądać pełnego zwrotu lub częściowego. Ponownie ukazuje się nam formularz, tutaj jednak musimy uzasadnić powód naszej reklamacji oraz uzasadnić go opisując w odpowiednim okienku. Warto również dołączyć zdjęcia przedmiotów do formularza jako nasz dowód. Po wysłaniu formularza musimy czekać na odpowiedź sprzedawcy. Jeżeli nie zareaguje on w określonym czasie, wtedy Aliexpress decyduje o rozwiązaniu zazwyczaj na korzyść kupującego.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...