Skocz do zawartości

Viomi v1 odkurzacz


rafek_la

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Czy ktoś z was mógłby pomóc, zakupiłem odkurzacz viomi v2, próbuję dodać go zarówno do dedykowanej aplikacji viomi robot jak i mi home i tu problem, aplikacja go widzi a nie chce go dodac ani poloczyc, wyskakuje informacja ze urządzenie poloczono wyslana wiadomość, a na koncu przekroczono limit czasu połączenia i wyskakuje informacja spróbuj ponownie.

Dodam, że w telefonie widać w ustawieniach sieci siec viomi robot, jest poloczone, ale brak internetu. I tu chyba jest problem, nie wiem czy w konfiguracji czy uszkodzona jest może karta w urządzeniu.

Dodam jeszcze ze odkurzacz kupiony w Polsce, na jednym z portali.

Cala konfiguracja robiona zgodnie z instrukcją.

Moze ktos pomóc w tym temacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to wersja mi home. niektore telefony flaguja hotspoty bez internetu (a taki tworzy odkurzacz) i od razu przelaczaja sie na inny. mi home podlacza sie do tego hotsporta, zeby wyslac dane wifi do ktorych ma sie odkurzacz podpiac. jesli masz zapisana w telefonie siec odkurzacza to usun to ustawienie, mozesz tez przed samym parowaniem lub w trakcie wymusic polaczenie do hotspota odkurzacza. problemem moze byc tez router, wylacz 5ghz jesli masz na czas parowania. generalnie musisz kombinowac z telefonem / routerem, uzyc innych jak masz taka mozliwosc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Probowalem to robic na różnych telefonach z androidem, jak również pod IOS. Sygnal sieci jest 2,4 ghz. Probowane również bylo na roznych routerach i wszędzie bylo to samo. Generalnie chodzi o to ze pod koniec wyskakuje komunikat  przekroczono czas komunkacji z siecią. Zastanawiam sie czy mozna cos zmienic w samych ustawieniach routera? Albo czy jest możliwość wejsc w ustawienia wifi odkurzacza?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Probowalem to robic na różnych telefonach z androidem, jak również pod IOS. Sygnal sieci jest 2,4 ghz. Probowane również bylo na roznych routerach i wszędzie bylo to samo. Generalnie chodzi o to ze pod koniec wyskakuje komunikat  przekroczono czas komunkacji z siecią. Zastanawiam sie czy mozna cos zmienic w samych ustawieniach routera? Albo czy jest możliwość wejsc w ustawienia wifi odkurzacza?

Ustawialem tez drugi telefon jako router i tez za każdym razem to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

Witam, mam podobny problem, kilka tygodni już próbuję połączyć odkurzacz z domową siecią Wi-fi bez skutku. Pojawia się nazwa sieci viomi-vacuum-v6_miap62CC (połączono, brak internetu). Nie mam już pomysłów co dalej z tym zrobić. Pomóżcie!!! Dodam, że nie jestem zbyt biegła w sprawach informatyczno-technicznych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam! Wreszcie po długich i ciężkich próbach udało mi się rozwiązać problem. Rozwiązanie było w moim przypadku banalnie proste, chociaż żaden specjalista nie pomógł (a naprawdę wielu prosiłem- przy okazji wielkie podziękowania dla tych którzy przynajmniej próbowali a zwłaszcza pomoc techniczna sklepu superrobot bo tam naprawdę się starali). Do rzeczy: HASŁO DO SIECI NIE MOŻE ZAWIERAĆ "/" i pewnie jeszcze innych znaków specjalnych i tyle wystarczyło! (działająca w domu wifi5gh nie przeszkadza, działa na chińskim i na polskim regionie, odkurzacz polecam, śmiga aż miło, mopuje fajnie, robi mapy i w ogóle git. mam nadzieję że komuś pomogę i życzę wszystkim powodzenia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Felo! Wielkie dzięki!!! Cały dzień szukałem rozwiązania w internecie, zmieniałem region, ustawienia sieci ale nic to nie dało. Byłem gotów jutro go odesłać. Po przeczytaniu Twojego postu, usunąłem z hasła „/„ i się udało!

Nie rozumiem dlaczego nie ma o tym słowa w instrukcji albo dlaczego dystrybutorzy  o tym nie informują...

Robot jest super! Koniec z codziennym sprzątaniem 120m2 z psem i kotem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...