akszyn Opublikowano 28 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2019 po zmianie czasu z letniego na zimowy zauważyłem ze opaska ma problem ze opaska ma problem z pobieraniem pogody i parę razy w ciągu dnia potrafi wyświetlić komunikat aby połączyć się z apka mi fit co nic nie daje nawet wymuszenie synchronizacji w apce nie pomaga ktoś się spotkał z tym problemem i ma pomysł jak uniknąć tego ? posiadam najnowsze wersje oprogramowania na opasce to 2.4.0.20 a mifit to 4.0.10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się