dawid121213 Opublikowano 27 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2019 Witam, mam taki problem, że na opasce jak i telefonie mam wyświetlaną poprawną godzinę, a w aplikacji mifit jest godzina wcześniej. Mam ustawiony pomiar tętna co minutę i (na przykładzie tej chwili) na opasce i w telefonie mam godzien 10:37, robię synchronizację opaski w aplikacji i ostatni pomiar tętna pokazuje mi z godziny 9:40.Wygląda to trochę tak, jak by po dzisiejszej zmianie czasu aplikacja ześwirowała np przyjęła godzinę z telefonu i potem jeszcze raz cofnęła (?) Próbowałem wielokrotnej synchronizacji, wyłączenia bluetooth na 3 i na 20 minut oraz rozłączenia i ponownego podłączenia opaski z aplikacją, byłbym wdzięczny za kolejne pomysły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tekem Opublikowano 27 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2019 Uruchomponownie opaskę ( w ustawieniach opaski ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid121213 Opublikowano 27 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2019 nie pomogło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dar00 Opublikowano 27 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2019 Przywróć w opasce ustawienia fabryczne i połącz od początku. U mnie wystarczył restart opaski.Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid121213 Opublikowano 27 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2019 Wykonałem reset opaski, wyczyściłem dane mifit, nic. Zmieniłem ręcznie godzine w telefonie na 17:05, na opasce zmieniło się natychmiast, synchronizacja pulsu do mifit - 16:05 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dar00 Opublikowano 27 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2019 Wyczyść dane aplikacji mi fit.Wysłane z mojego MI 8 SE przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid121213 Opublikowano 27 Października 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2019 (edytowane) czyściłem, pisałem wyżej. I nic. PRAWDOPODOBNY sposób, u mnie zadziałało, zmieniłem format godziny w telefonie na 12, a potem zmieniłem znów na 24 i jakoś załapało. EDIT Po podłączeniu do ładowania znów się przestawiło, wcześniejszy sposób nie działa. EDIT2 jeszcze co zauważyłem, jak ustawie np 6:23AM to przestawi się ładnie, a jak wrócę do 6:23 PM to wywala mi 5:23PM. Edytowane 27 Października 2019 przez dawid121213 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FromWP Opublikowano 27 Października 2019 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2019 W Bip-ie wystarczy na chwilę wyłączyć i ponownie włączyć BT w telefonie. Z opaską powinno być tak samo. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[email protected] Opublikowano 7 Lutego 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2020 Witam, nadal ten problem występuje w aplikacji wersja 4.0.15. Jak wprowadziłem nową wagę to godzina od której aplikacją ją widzi jest zgodna z godziną na zegarku i godziną na telefonie. Ale tętno zawsze ma 1 godzinę niżej tzn. jest godzina 23.50 a po synchronizacji aplikacja pokazuje pomiar tętna 22.50. Czyli jest coś z odświeżaniem godziny tętna. Wyłączałem zegarek, odpinałem połączenie BT, rozłączałem aplikację, zmianiałem tarczę na taką co pokazuje godzinę w układzie AM/PM i nie pomaga cały czas w każdej wersji tętna ma 1 godzinę wcześniej. Zegarek na ekranie głównym pokazuje godzinę zgodną z godziną systemową telefonu. Niewłaściwie działa jedynie godzina tętna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
[email protected] Opublikowano 2 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2020 Znalazłem rozwiązanie. Ustawienia/wybierz strefę czasową/wybierz przesunięcie utc I trzeba ustawić właściwe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrS Opublikowano 3 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2020 Chyba coś zostało zmienione wczoraj po stronie serwerów bo nie było aktualizacji apki mi fit a czasy synchronizacji zarówno tętna jak i snu są zgodne z czasem systemowym smartfona, pomimo powrotu z ustawień ręcznych do automatycznych. Poniżej link do procedury, którą można było do tej pory zlikwidować godzinną różnicę: https://www.facebook.com/groups/miband23456789polska/permalink/1022561354781905/?comment_id=1022568834781157&reply_comment_id=1033334483704592 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kizu Opublikowano 29 Marca 2020 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2020 U mnie wystarczyło rozłączyc bluetooth w tel i znowu się podłączyć, odrazu zadziałało (Redmi Note 8 Pro + Mi Band 4) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się